Gewoon in een willekeurig zwembad even bij de zwembroeken kijken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb me vorig jaar de tering gezocht naar een leuke zwembroek... maar zonder succes. Het enige wat ruimschoots voorhanden is zijn van die godsgruwelijke bermuda's tot op de knieeen met bloemen, bomen en hele oerwoud-motieven. Blech![]()
Nou hoef ik ook niet meteen zo'n strak flikkerbroekje te hebben (shorts). Dat kun je best mooi vinden, maar vind ik nou ook weer niet zo'n daverend succes.
Gewoon iets ertussen in... niet te strak maar zeker niet te los, niet te kort en ook niet te lang. Beetje mooi en mag best wat kosten...
anybody?
Die zijn juist mooiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb me vorig jaar de tering gezocht naar een leuke zwembroek... maar zonder succes. Het enige wat ruimschoots voorhanden is zijn van die godsgruwelijke bermuda's tot op de knieeen met bloemen, bomen en hele oerwoud-motieven. Blech![]()
Nou hoef ik ook niet meteen zo'n strak flikkerbroekje te hebben (shorts). Dat kun je best mooi vinden, maar vind ik nou ook weer niet zo'n daverend succes.
Gewoon iets ertussen in... niet te strak maar zeker niet te los, niet te kort en ook niet te lang. Beetje mooi en mag best wat kosten...
anybody?
quote:
WTF is dat voor iets lelijks...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:06 schreef BrauN het volgende:
Burberry zwembroeken zijn wel tof.
Zo:
[afbeelding]
Maar dan dus met het 'klassieke' Burberry motief.
Ware het niet dat een zichzelf respecterende jongeman burberry links laat liggen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:06 schreef BrauN het volgende:
Burberry zwembroeken zijn wel tof.
Zo:
[afbeelding]
Maar dan dus met het 'klassieke' Burberry motief.
Op het strand van Salou ben je er anders hélemaal het mannetje mee, hoor!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ware het niet dat een zichzelf respecterende jongeman burberry links laat liggen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
De gemiddele jongen op het strand van Salou moet volgens mij een zo strak mogelijk zwembroekje dragen om hetgeen wat in zijn broek zit nog wat te laten lijken!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op het strand van Salou ben je er anders hélemaal het mannetje mee, hoor!
Ik ben om.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op het strand van Salou ben je er anders hélemaal het mannetje mee, hoor!
quote:
Wel lef als je zo op het strand gaat lopenquote:
Echt iets voor gays...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel lef als je zo op het strand gaat lopen![]()
![]()
![]()
Ik vind het prima staan, ik vind het zelfs mooi. Maar ja, als niemand het doet ben je dus gay.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:18 schreef Stuart het volgende:
Wel lef als je zo op het strand gaat lopen![]()
![]()
![]()
Blijft getuigen van een flink portie lef naar mijn meningquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het prima staan, ik vind het zelfs mooi. Maar ja, als niemand het doet ben je dus gay.
Mee eens. Lelijke kleur en dan zo'n grote streep erop.quote:
DDDDDUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Het is maar een zwembroek hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik waardeer het van harte maar dit is allemaal niks. slotje aub want het wordt niks meer ook geloof ik.
moet er toch een beetje fatsoenlijk uitzien? wil niet dood gevonden worden in zo'n lomp ding...quote:
Er zijn hier 20 soorten zwembroeken getoond van alle soorten en maten, en als dan 'alles helemaal niks is' ben je best wel overdreven kieskeurig voor een zwembroek.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
moet er toch een beetje fatsoenlijk uitzien? wil niet dood gevonden worden in zo'n lomp ding...
Wellicht... maar wat ik hier heb gezien vind ik stuk voor stuk lelijk. Als ik niet had geweten dat er véél mooiere zwembroeken waren had ik er een stuk minder moeilijk over gedaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn hier 20 soorten zwembroeken getoond van alle soorten en maten, en als dan 'alles helemaal niks is' ben je best wel overdreven kieskeurig voor een zwembroek.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
ehhh... nee.
Dat had ik ook wel door.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
nee, ik heet geen pieter vd hoogeband
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |