Neuh, dat leek me ook niet, maar ik was gewoon nieuwsgierig naar de verhoudingenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef calvobbes het volgende:
Wees maar niet bang. Bij dit soort internet voorverkopen gaan nooit alle kaarten in de vvk.
Achter aan is een tribune waar je kan zitten daarvoor is het sta gedeelte.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Ravage het volgende:
Klopt het trouwens dat de HMH staan- en zitplaatsen heeft, en dat je zelf kan kiezen of je gaat zitten of staan? Bij waste hebben ze het alleen over 'general standing'.
jomig, het is groter dan ik dacht, zelf ben ik alleen in de pepsi stage geweest en ik dacht dat de HMH ongeveer dezelfde omvang zou hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef soul114 het volgende:
[..]
Achter aan is een tribune waar je kan zitten daarvoor is het sta gedeelte.
Kan je gewoon zelf kiezen (mits er nog stoeltje vrij is natuurlijk).
Zie hier plaatje van tijdens Kaiser Chiefs:
[afbeelding]
Het is natuurlijk niet zo klein als de pepsidingesquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jomig, het is groter dan ik dacht, zelf ben ik alleen in de pepsi stage geweest en ik dacht dat de HMH ongeveer dezelfde omvang zou hebben
ik geloof het welquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:32 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo klein als de pepsidinges
Toont misschien wat groter op de foto, maar de HMH is toch wel vrij compact hoor.
Inderdaad ja...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik geloof het wel, vanaf dat punt van die foto lijkt het net de ahoy ofzo
![]()
Ja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik geloof het wel, vanaf dat punt van die foto lijkt het net de ahoy ofzo
![]()
jeuj, die foto is van mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:32 schreef nr.126 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo klein als de pepsidinges
Toont misschien wat groter op de foto, maar de HMH is toch wel vrij compact hoor.
nee joh, staat er alleen al, tickets morgenvroeg om 10uquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef spacemangraig het volgende:
edit: kaarten zijn NU te krijgen op ticketmaster.nl!
ja.. kom ik net ook achterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef punkr1 het volgende:
[..]
nee joh, staat er alleen al, tickets morgenvroeg om 10u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |