Wij komen ook uit Enschede, misschien kunnen we wat afspreken.... wij denken met de auto te gaan trouwens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Ravage het volgende:
Ik kom trouwens vanuit Enschede (heb wel een OV) maar zit toch ff te twijfelen of ik met de auto of trein ga. Want als ik met de trein ga moet ik uiterlijk om 23:30 de trein terug hebben. Of zit er een treinstation in de buurt van Amsterdam waar ik met de auto heen kan gaan, daar parkeren en het laatste stuk met de trein?
Weesp is vanuit Enschede een goeie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Ravage het volgende:
Ik kom trouwens vanuit Enschede (heb wel een OV) maar zit toch ff te twijfelen of ik met de auto of trein ga. Want als ik met de trein ga moet ik uiterlijk om 23:30 de trein terug hebben. Of zit er een treinstation in de buurt van Amsterdam waar ik met de auto heen kan gaan, daar parkeren en het laatste stuk met de trein?
Ja, maar dat is niet handig als het Nederlands Elftal in de ArenA speelt, zoals het de Kaiser Chiefs, de laatste keer dat ik in de HMH was.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
HMH is volgens mij voorzien van behoorlijk wat grote parkeergarages
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet handig als het Nederlands Elftal in de ArenA speelt, zoals het de Kaiser Chiefs, de laatste keer dat ik in de HMH was.![]()
vertel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb kaartjes.
Ehm, Waste?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:43 schreef Laton het volgende:
vertel.
sorry, topic te snel geskipt. Vroeg me af waar je de kaarten had gekocht omdat ik in de veronderstelling was dat de voorverkoop nog niet gestart was.quote:
Ook al gaat het postkantoor om 8 uur open, de verkoop start om 10 uur. Om 8 uur kun je dus nog geen kaartjes krijgen. Verkoop is dus niet afhankelijk van de openingstijd....quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat het postkantoor pas om 10.00 open... geen idee hoe laat ik er zal gaan zitten eerlijk gezegd.
Je mag wel naast mij en mn zusje staan hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil ook! Nu nog iemand vinden die met mij mee wil... Ik ken te weinig (lees: geen) Radiohead fans!![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil ook! Nu nog iemand vinden die met mij mee wil... Ik ken te weinig (lees: geen) Radiohead fans!![]()
Q!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mag wel naast mij en mn zusje staan hoor..
Goed plan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat koop een kaartje en loop de zaal in!
Oops... da's niet heel erg slim... Helaas kunnen wij alleen de 10e....quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Heb net 4 kaarten voor de 9 mei besteld, maar ik blijk al een ander concert te hebben dan (Gary Numan in Paradiso)...![]()
Wil iemand misschien bestellen voor de 10e en dan ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |