Ik dacht dat dat bij assault inzatquote:

ja nou het is een assault/medic als ik het goed hebquote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat bij assault inzat. Was in de demo tenminste zo....

je kunt 2 kanten op per class,quote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja nou het is een assault/medic als ik het goed heb

Haha, leuk grapje.quote:Op maandag 13 november 2006 18:35 schreef Incolumis het volgende:
online kun je bijna geen enkel spel illegaal spelen, dus vergeet het maar

Ok sorry Maria Magdalenaquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
illigaal is hier taboe als je dat maar weet

wil je wel een keer op sleeptouw nemenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Is er binnenkort ergens een trainingschool voor de wat mindere spelers onder ons?
*JR's rear end before a game of BF2142*
.
*JR's rear end aftere a game of BF2142*
O
Ik word ouhoud...

neequote:Op woensdag 15 november 2006 19:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Lijkt me top! Startkabeltje nodig?

Maar 2 Gbquote:Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je wel genoeg geheugen?
Ik zocht denk ik op een verkeerd woordje ofzo, kreeg de meest raarste buitenlandse site'squote:Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef FJD het volgende:
Vreemd![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=memory.dll+sanity+check&btnG=Google+zoeken&meta=
http://www.google.nl/search?q=memory.dll+sanity+check+2142&btnG=Zoeken&hl=nl
Je bent iig niet de enigeEr staan wel wat oplossingen maar of die ook werken...

Screenshot maken van de persoon, screenshot maken van de eindscore en doorsturenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:11 schreef Libris het volgende:
en ik word helemaal krankjorum van die mensen die stats misbruiken en in een ronde 800+ tot 2000+ punten halen met assists..

heerlijk is dat he... ik had ook 6nogwat... wacht maar tot je veel uren hebt gemaakt, dan komen er een hoop hoge badges aanquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:43 schreef Droopie het volgende:
Ik kreeg vandaag de zilveren engineers badge, samen met een titan defender en 2 combat pinnetjes had ik totaal 587 punten. Ik heb een hele rank overgeslagen

Als je online wilt mag je mijn dvd wel overkopen, heb hem 1 middagje gespeeld dus eigenlijk nog gloednieuwquote:Op zondag 19 november 2006 10:24 schreef JeroenCusters het volgende:
Ik heb hem gedownload
Kan ik dan wel online op gekraakte servers?
Zoja wie kan mij dan ff uitleggen hoe

Waarom doe je hem weg, voor hoeveel geld?quote:Op zondag 19 november 2006 12:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je online wilt mag je mijn dvd wel overkopen, heb hem 1 middagje gespeeld dus eigenlijk nog gloednieuw

Omdat ik er echt geen klap aan vind, heb hem, zoals ik al heb gezegd 1 middagje gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt.quote:Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Waarom doe je hem weg, voor hoeveel geld?

Klinkt interessant.. denk er nog even over na.quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Omdat ik er echt geen klap aan vind, heb hem, zoals ik al heb gezegd 1 middagje gespeeld en daarna nooit meer aangeraakt.
Voor 30 euro mag je hem hebben.

Je kunt het ook voor 14 euro nieuw kopen. Je koopt het dan online in thailand. Heb ik ook gedaan, en werkt prima!quote:Op zondag 19 november 2006 14:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Klinkt interessant.. denk er nog even over na.

heb je geprobeerd om je sound acceleration op het minimum te zettten?quote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef poehej het volgende:
Wat is het geluid van die demo enorm kut.. Net alsof er ruis ofzo door zit.. is daar wat aan te doen? Als het geluid in de full ook zo is ga ik em niet eens kopen, ik erger me er dood aan.

Linkjequote:Op zondag 19 november 2006 15:20 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Je kunt het ook voor 14 euro nieuw kopen. Je koopt het dan online in thailand. Heb ik ook gedaan, en werkt prima!

bij mij geen probleem, heb je een xfi? dan moet je hem wel op game-mosu zetten, anders gaat het idd krakenquote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef poehej het volgende:
Wat is het geluid van die demo enorm kut.. Net alsof er ruis ofzo door zit.. is daar wat aan te doen? Als het geluid in de full ook zo is ga ik em niet eens kopen, ik erger me er dood aan.

Ik heb em ff op hardware gezet, hoogste quali geluid en voila. werkt nu super. Ik vraag me wel af.. ik heb gisteren een veteran account aangemaakt op de site van EA, maar in de demo zie je dr niks van.. heb ik nu mn account verneukt of krijg ik wel een hogere rank en een unloack als ik het volledig spel heb?quote:Op zondag 19 november 2006 16:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
bij mij geen probleem, heb je een xfi? dan moet je hem wel op game-mosu zetten, anders gaat het idd kraken

quote:Op zondag 19 november 2006 16:35 schreef RickoKun het volgende:
hey gasten, misschien een domme vraag hoor,
maar kan je ook cloaken?
*dat je dus semi-onzichtbaar wordt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |