kan zijn... ik vind hem vet!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:52 schreef Mathijs.de.Nooyer het volgende:
Ik heb het spel gespeelt, en vind het een beetje tegen vallen als ik eerlijk moet zijn. Die 'loop-robots' zien er echt gewoon TE fake uit en naar mijn idee is dit spel echt puur en alleen gemaakt om er winst uit te halen.. Naar mijn mening een tegenvaller dus.
Neequote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef Pikhoofd het volgende:
weet iemand of je ook in solo play punten voor je ranking kan krijgen?
Voor iedere rank omhoog krijg je een unlock. De wapens zitten op de 4e plek in de unlock tree.quote:en bij welk level je wapens kan gaan unlocken...
Medic FTW!quote:Op donderdag 2 november 2006 01:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Welk karakter ben je meestal?
Engineer vind ik persoonlijk wel fijn
Ik vind de Voss heersenquote:Op donderdag 2 november 2006 07:40 schreef FJD het volgende:
Ik heb gister net de 330 punten gehaaldWel 5 unlocks
Alhoewel het dan wel weer jammer is dat je veel moet unlocken voor je een wapen kunt kiezen.
Wat zou nou echt het beste wapen zijn? Op de Sniper na dan
Ik heb idd VOIP nu uitstaan, was me nog niet opgevallen, vandaar dat ik geen probs hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:11 schreef Snelwagen het volgende:
Nou die connection probs en geluid probs zijn over. Die connection probs lag aan de VoIP, dus dat staat nu uit. Geluid was gewoon een kwestie van een nieuwe driver...
Loopt fijn nu, mooi spel
![]()
Ziet er piekfijn uit! Vorige keer al gechecked maar toen stond er iets van BF2 en heb maar niet gereageerd.quote:
het gaat over alle battlefieldsquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ziet er piekfijn uit! Vorige keer al gechecked maar toen stond er iets van BF2 en heb maar niet gereageerd.
jah zeer strakke site, mooi uitgebreid...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ziet er piekfijn uit! Vorige keer al gechecked maar toen stond er iets van BF2 en heb maar niet gereageerd.
O maar vorige keer was hij bruin/beige toch...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
het gaat over alle battlefieldskomen nog wat anderen domein name nbij
ik kan er goed mee vliegenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
jah zeer strakke site, mooi uitgebreid...
btw kan er iemand hier een beetje goed in dat gevechtsvliegtuig vliegen, ik kan dr egt helemaal niets mee. En vaak als ik bij iemand inzit gaat dat ook helemaal fout![]()
tijdje geleden jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O maar vorige keer was hij bruin/beige toch...
1337quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:49 schreef mash_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pxux-aEyPiM dat is leuk filmpje met wat ik in een heli doe
quote:With all this said, we would like to announce patch 1.05 for Battlefield 2142. The patch includes more than 25 fixes which will improve every player's experience on the Battlefield.
The following fixes will be included, along with many others:
- Titan will no longer be able to move once its shields are down, so that lag within the titan should be significantly reduced and being revived inside the titan shouldn't be a problem any more
- Changes in EA master server communication to greatly reduce disconnects
- Players are now able to receive the Titan Survival Pin
- All players will see the same missile silo location numbers in Titan Mode
Patch 1.05 is scheduled for release later in November so keep watching this space for detailed release information. Also, stay tuned for more information on an upcoming competition allowing you to make your mark in 2142.
Iemand enig ID hoe je die patch automatisch kan laten installen als je opstart net als bij CS gewoonquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef FJD het volgende:
Ik ga eens goed zitten voor zo'n schitterend lintje, meteen 2000 punten erbij schiet natuurlijk veel beter op dan op de huidige manier met gewoon knallen.
Enige tijd terug wel mn dieptepunt gehad, ik kreeg een purple heartIn BF2 nooit gekregen en proud of it maar nu kreeg ik m
Weet t niet eens maar heb toch stiekem wel een traantje gelatenquote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
HAHAHA, was die nog wat waard of was er puntenaftrek...
Is er toch een Medicquote:
Ik dacht dat dat bij assault inzatquote:
ja nou het is een assault/medic als ik het goed hebquote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat bij assault inzat. Was in de demo tenminste zo....
je kunt 2 kanten op per class,quote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
ja nou het is een assault/medic als ik het goed heb
Haha, leuk grapje.quote:Op maandag 13 november 2006 18:35 schreef Incolumis het volgende:
online kun je bijna geen enkel spel illegaal spelen, dus vergeet het maar
Ok sorry Maria Magdalenaquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
illigaal is hier taboe als je dat maar weet
wil je wel een keer op sleeptouw nemenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Is er binnenkort ergens een trainingschool voor de wat mindere spelers onder ons?
*JR's rear end before a game of BF2142*
.
*JR's rear end aftere a game of BF2142*
O
Ik word ouhoud...
neequote:Op woensdag 15 november 2006 19:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Lijkt me top! Startkabeltje nodig?
Maar 2 Gbquote:Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je wel genoeg geheugen?
Ik zocht denk ik op een verkeerd woordje ofzo, kreeg de meest raarste buitenlandse site'squote:Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef FJD het volgende:
Vreemd![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=memory.dll+sanity+check&btnG=Google+zoeken&meta=
http://www.google.nl/search?q=memory.dll+sanity+check+2142&btnG=Zoeken&hl=nl
Je bent iig niet de enigeEr staan wel wat oplossingen maar of die ook werken...
Screenshot maken van de persoon, screenshot maken van de eindscore en doorsturenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:11 schreef Libris het volgende:
en ik word helemaal krankjorum van die mensen die stats misbruiken en in een ronde 800+ tot 2000+ punten halen met assists..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |