voo'al doo'gaan..quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef alki het volgende:
Weet iemand ook een leuk servertje waar ik niet binnen 10 sec word afgeslacht ?
is die te vinden op i3d.nl?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:11 schreef Droopie het volgende:
Zozo, de nieuwe patch is nu al uit.
Dat hebben ze snel gedaan.
volgens mij moet je een nieuw account aanmaken hoorquote:Op zondag 26 november 2006 13:41 schreef nlboy het volgende:
Hebben meerdere mensen last van dat je met je BF2 account niet kan inloggen bij BF2142?
Ja dat heb ik al gedaan, maar ik vind het vreemd dat sommige mensen op de server gewoon een BF2 logo hebben voor hun naam.quote:Op zondag 26 november 2006 13:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij moet je een nieuw account aanmaken hoor
Dat is de veteranenstatus, die kon je aanvragen als je je BF2 naam koppelde aan je 2142 accountquote:Op zondag 26 november 2006 13:48 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al gedaan, maar ik vind het vreemd dat sommige mensen op de server gewoon een BF2 logo hebben voor hun naam.
Idem...quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:23 schreef RickoKun het volgende:
ALS ik hem (over een half jaar) aanschaf, dan doe ik dat alleen voor de CLOAK optie, lijkt me retegaaf om zo rond te laufen
erg leuk maar in bf2 is mn nickname Sickert.nlquote:Op zondag 26 november 2006 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is de veteranenstatus, die kon je aanvragen als je je BF2 naam koppelde aan je 2142 account
Thnx.....quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:50 schreef Incolumis het volgende:
1.01 en 1.05
quote:Bedingt durch die Veränderungen der Patches für BF2142 erschien gestern eine aktuelle Version des FFOLKES Unlocks Mod. (Download)
Bei dem FFOLKES Unlocks mod v1.06 wurden sämtliche Veränderungen, die die Patches 1.05 und 1.06 mit sich brachten berücksichtigt. Somit ist man jetzt auch beim spielen dieser Mod auf dem neuesten Stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |