Die dansmoves zijn echtquote:
Ik zag hem bij Bupatih en ik moest hem gewoon gebruiken.quote:
Hij blijft tof, hè.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zag hem bij Bupatih en ik moest hem gewoon gebruiken.[afbeelding]
Help, mijn Buup smiley is verdwenen ( http://forum.fok.nl/usericons/77730/yeahbaby2.gif )quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef BVO het volgende:
Nou...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Help, mijn Buup smiley is verdwenen ( http://forum.fok.nl/usericons/77730/yeahbaby2.gif )Doe eens Buup, aaaah doe eens
![]()
Nu kom je wat intellectueler over.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef LeBeau het volgende:
Nu heb ik Theater, Taal en Kunst in My AT staan.
Bupatih, kloothommel!
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu kom je wat intellectueler over. [afbeelding]
Mwah, ik ken ze mooierquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef Dada het volgende:
[..]dat had ik niet van jou verwacht Beev!
Ze heeft mooie ogen en daar wordt ook erg de nadruk op gelegd. Verder is ze een R&B B artiest.
In deze situatie (in combinatie met je PI) zou deze ->quote:
Mooi zo!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb hem toegevoegd aan mijn favorieten
Mee eens, ken ook mooiere. Toch ziet ze er in die "strand" clip niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef BVO het volgende:
Mwah, ik ken ze mooier.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In deze situatie (in combinatie met je PI) zou deze -> [afbeelding] meer op zijn plaats geweest zijn.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef Bupatih het volgende:
In deze situatie (in combinatie met je PI) zou deze -> [afbeelding] meer op zijn plaats geweest zijn.
Ach, lelijk is anders natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Mee eens, ken ook mooiere. Toch ziet ze er in die "strand" clip niet verkeerd uit
Cheerleader bij de Paralympics.quote:
Het is een tóffe smiley!quote:
Of:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een tóffe smiley!
"Ik moet eigenlijk huilen, maar ik zal er dan maar krampachtig om lachen, net alsof het me niks doet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |