Nee. Zoals slari al zei, we zijn niet je slaven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef krusv000 het volgende:
kan er ook een gewoone gemaakt worden
Niemand weet überhaupt wat je wil, waar het voor is etc.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef krusv000 het volgende:
en dat vraag je in onzinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef krusv000 het volgende:
Sukkel. Dat zomaar denken.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Sukkel. Dat zomaar denken.
Hoe naïef.
Ding is toch net van DIG naar ONZ gekickt
Ik vond hem wel kunstig, eigenlijk.quote:
Ik denk het wel maar hij past hier ook wel goed bijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:50 schreef Thy... het volgende:
[afbeelding]
Of haal ik nu 2 topics door elkaar
volgens mij zijn dat geen homos hoor hij geeft die amn gewoon mond op mond beademingquote:
O RLY?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:44 schreef 2609 het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat geen homos hoor hij geeft die amn gewoon mond op mond beademing
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:40 schreef krusv000 het volgende:
iedereen bedank alvast voor maken maar zat nogniet bij wak kon gebruiken
Ik reken wel mijn gewone uurloon.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:40 schreef krusv000 het volgende:
iedereen bedank alvast voor maken maar zat nogniet bij wak kon gebruiken
Meneer pakt het ook niet heel erg slim aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef krusv000 het volgende:
hoi
ik had een vraagje aan jullie kan iemand
een afbeelding maken wat met Electronica
te maken heeft en met dit logo
[afbeelding]
en als jij dit topic doorgelezen had, had je waarschijnlijk gezien dat dit topic daar vandaan kwamquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Meneer pakt het ook niet heel erg slim aan.
Als je in DIG nou had gevraagd [..]
Dat wist ook hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als jij dit topic doorgelezen had, had je waarschijnlijk gezien dat dit topic daar vandaan kwam
Al weken zocht ik dit sletje in KLB maar daar was ze niet meer, maar ze is dus naar ONZ gevlucht...quote:
hij heeft een ban in KLB, dus daar zal je hem ook niet vinden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Al weken zocht ik dit sletje in KLB maar daar was ze niet meer, maar ze is dus naar ONZ gevlucht...
Hoi user 2609ik haat jou
![]()
Whehe huiluserquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:37 schreef brood_korst het volgende:
K snap echt niet wat die wijfe daar geil aan vinden om over zich heen te schijten en ik snap het van jou ook niet,
ranzige kenker kachel elmo![]()
Tsssk kijk naar jezelf pootquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Whehe Ik ben een stink homo
En nog niets,
mensen die in plaats
van hun zinnen fatsoenlijk
door laten lopen, eerder op
enter drukkenDadelijk past
het er niet op!!![]()
![]()
![]()
Kansloosquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:43 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Tsssk kijk naar jezelf poot![]()
En dat jij het normaal vind dat je moeder ook over zichzelf heen schijt hoeven wij dat niet te vinden ransbak![]()
Dat jij al zo aan je kut leven gewend bent dat je niet eens meer KAN huilen kan k ook niks aan doen hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kansloosje kan niet eens kritiek incasseren, ga toch lekker uithuilen over 2609 en je Red Bull, connexxion en dat acne geval in je klas
WAAROM BEN IK EEN STOM VENTJE EN HAAT JE ME!?!?!??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:24 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Al weken zocht ik dit sletje in KLB maar daar was ze niet meer, maar ze is dus naar ONZ gevlucht...
Hoi user 2609ik haat jou
![]()
Dude, je caps!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
WAAROM BEN IK EEN STOM VENTJE EN HAAT JE ME!?!?!??
- Gebruik van onnodig veel capsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
WAAROM BEN IK EEN STOM VENTJE EN HAAT JE ME!?!?!??
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:10 schreef DaveMasteR het volgende:
Vraag het hier--http://www.hureka.net/forum/
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:50 schreef Thy... het volgende:
[afbeelding]
Of haal ik nu 2 topics door elkaar
Wat ben je toch een ongelofelijke kloot mongool he CAPS IS CAPSLOCK HOOFDLETTERGEBRUIK GEEN CAPSONESquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef 2609 het volgende:
- Ik heb helemaal geen capsonus
- Ik ben geen loser
- Paris is lekker![]()
- En ik ben gewoon heel aardig
Amenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Het had de potentie om uit te groeien tot Beste Onvoorziene TTT van 2006...![]()
Toch zonde. Heb ik zowaar voor niets zitten fotoshoppenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Het had de potentie om uit te groeien tot Beste Onvoorziene TTT van 2006...![]()
zo te zien heeft gebruiker 2609 net zo veel hersens als paris hiltonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke kloot mongool he CAPS IS CAPSLOCK HOOFDLETTERGEBRUIK GEEN CAPSONES
een nieuw item waar ik me van user 2609 aan irriteer
- ze op zit vol stront in plaats van hersenen![]()
Ja, hallo! JIJ bent moderator!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Toch zonde. Heb ik zowaar voor niets zitten fotoshoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |