Verhuizing? Maar je krijgt toch een lease-auto...daarmee kun je al een eind komen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb de test gedaan en het aanbod gekregen. Thans komen nog de tranen ter ogen van het lachen.
Contractueel moest ik akkoord gaan met een mogelijk verhuizing (op eigen kosten). Die vergoeding is het bespreken niet waard. Als je in dienst gaat krijg je een laag salaris wat gaat groeien. Het was bij mij echter (3,5 jaar terug) dat mijn netto ww hoger was dan het brutoloon daar en dat zou in 2 jaar groeien naar ongeveer 80% van mijn laatste salaris.
2 maal daags den haag - arnhem in de spits have funquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Verhuizing? Maar je krijgt toch een lease-auto...daarmee kun je al een eind komen.
Ik woon in Den Haag, meer in de Randstad kun je haast niet zitten. Jup het salaris is erg laag (1500 bruto tot 1800 tegen het einde van de 18 maanden job in opleiding), maar ja...daarna ben je SAP consultant en kun je overal aan de slag, uiteraard voor een veel mooier salaris! En je kunt profiteren van de contacten die ze hebben (Shell,Unilever etc.) Tja ik zou er enorm in salaris achteruitgaan maar op dit moment heb ik geen ICT diploma dus als ik weg moet bij mijn huidige werkgever weet ik niet of ik zo makkelijk wat nieuws vind!
Wegens?quote:
Het gaat om ervaringen delen. Niet om zomaar iets neer te plempen zonder enige onderbouwing.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:30 schreef Boccaccio het volgende:
Leuk ict bedrijf dat personeel nodig heeft. Of ben ik nu off topic?
Nep OGD-erquote:
Pecoma heeft diverse vacatures open staan, leuk bedrijf en investeert veel in hun medewerkers qua opleidingen en cursussen (ze zitten in Amsterdam en Groningen trouwens)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:42 schreef Dpey het volgende:
Hallo, wie weet een leuke werkgever voor mij?
Ik ben incl. mijn stagetijd bijna 9 jaar werkzaam bij mijn huidige bedrijf, maar doordat ik in deze 9 jaar geen enkele cursus heb kunnen volgen sta ik nogal stil.
Ik ben nu systeem/ netwerkbeheerder (windows xp + Windows SBS 2000).
Eigenlijk ben ik op zoek naar een werkgever waar ik meteen cursussen kan volgen.
Ik ben al eens op de site van Peak-IT geweest, maar las op deze site niet echt positieve dingen hierover.
Is een leuk bedrijg, en in de buurt. Maar zoek meer iets in de trand van Helpdesk/support of systeembeheer.quote:
Lijkt me ook een erg leuk bedrijf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:05 schreef SjaakKnaak het volgende:
Limburg? Werk vanaf maart bij de Cis-Group www.cis-group.nl. Leuk en jong bedrijf!
Om heel eerlijk te zijn vrees ik dat je niet zo ver komt met wat windows xp en sbs 2000 ervaring...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:23 schreef Dpey het volgende:
[..]
Lijkt me ook een erg leuk bedrijf.
Echter bij de vacatures van Helpdesk- on site supportmedewerkers staat dat je (o.a.) al minimaal een MCP-certificering moet hebben, en dat is juist mijn probleem bij de meeste vacatures.
Daar ben ik me ook van bewust, vandaar dat ik ergens binnen wil komen waar ik meteen een cursus krijgquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef pierce het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vrees ik dat je niet zo ver komt met wat windows xp en sbs 2000 ervaring...
Je kan natuurlijk gewoon zelf wat mcse materiaal aanschaffen (boeken) en gewoon examen doen, heb je iig wat certificeringen binnen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:52 schreef Dpey het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook van bewust, vandaar dat ik ergens binnen wil komen waar ik meteen een cursus krijg
64 euro voor het 70-270 + 160 euro examen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:36 schreef pierce het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon zelf wat mcse materiaal aanschaffen (boeken) en gewoon examen doen, heb je iig wat certificeringen binnen.
Het beste leer ik het toch uit een boek en zelfstudie. Daarbij wil een dag cursus met introductie van de hoofdpunten goed helpen. De prijs? Ik ga er van uit dat je werkgever het nut ziet en de cursus voor je zal betalen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef Dpey het volgende:
Ik heb oook al een beetje rondgekeken qua cursussen (met name MCSA en MSCE) maar vind ze vrij prijzig (www.master-it.nl). Wie weet waar deze kwalitatief goed zijn, en een redelijke prijs hebben?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef hace_x het volgende:
[..]
Het beste leer ik het toch uit een boek en zelfstudie. Daarbij wil een dag cursus met introductie van de hoofdpunten goed helpen. De prijs? Ik ga er van uit dat je werkgever het nut ziet en de cursus voor je zal betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |