quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:26 schreef B_BOY het volgende:
nou dat weten we ook weer dan.
Ik heb ff firefox 1.5 geinstalleerd had ik nog steeds niet gedaan dus.
komt welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:37 schreef B_BOY het volgende:
lere ensow
Nieuw les uur, nog 2 lesurenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:40 schreef VASND het volgende:
Jeuj, ik ben weer thuis.
Arme rene, maar daar heb je zelf voor gekozen he.quote:
ik vind je avatar geweldigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Arme rene, maar daar heb je zelf voor gekozen he.
ThanQquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:53 schreef VASND het volgende:
Ja, dat kostte echt tyfus veel werk om het om te zetten in een gifje.
quote:
dat is NIET waar.quote:
Ze is morgen op 3FM!quote:
Haha, ik heb vandaag net 2.0 geïnstalleerdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:26 schreef B_BOY het volgende:
nou dat weten we ook weer dan.
Ik heb ff firefox 1.5 geinstalleerd had ik nog steeds niet gedaan dus.
is er die al weer dan? is er enige verbetering of is het niet de moeite waard.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Haha, ik heb vandaag net 2.0 geïnstalleerd.
Ik was van plan wat voor school te gaan doen, maar moet zo ff kleren voor morgen (begrafenis) passen, anders moet ik daar nog voor naar dorp .. meer was ik eigenlijk niet van plan. Jij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:58 schreef VASND het volgende:
[..]vind ik ook.
Zjuust, wat gaan we doen vandaag?
quote:
2.0 !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Haha, ik heb vandaag net 2.0 geïnstalleerd.
Ik ga zo aan de presentatie van mijn profielwerkstuk werken, moet het profielwerkstuk zelf nog uitprinten onder anderequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik was van plan wat voor school te gaan doen, maar moet zo ff kleren voor morgen (begrafenis) passen, anders moet ik daar nog voor naar dorp .. meer was ik eigenlijk niet van plan. Jij?
8 uur 's ochtends.quote:
Wanneer heb je je presentatie dan? Bij ons school hebben ze deze week .. v4 mag niet eens gaan kijken, h4 en v5 welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de presentatie van mijn profielwerkstuk werken, moet het profielwerkstuk zelf nog uitprinten onder andere.
Ook nog een leeg kratje halen voor ons bierproject met school en ik ga mn nieuwe koptelefoon (Sennheiser HD580) eens flink gebruiken.
Je moet gewoon zeggen dat je ouder bent van een van de gene die gaat presenterenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wanneer heb je je presentatie dan? Bij ons school hebben ze deze week .. v4 mag niet eens gaan kijken, h4 en v5 welAlleen omdat zij voor-examen jaar zijn
Wij mogen wel bij broers/zussen kijken trouwensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je ouder bent van een van de gene die gaat presenteren
Ik heb het donderdag![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:10 schreef B_BOY het volgende:
EN WAAR HAAL ik 2.0?
Wat heeft ie uitgespookt?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:59 schreef yvonne het volgende:
dribbel_, maand weg
Waar? Hier in PUB?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef VASND het volgende:
Een modjes-aanbid-topicreeks.
Maarja ik ben weg.
houdoe.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef VASND het volgende:
Een modjes-aanbid-topicreeks.
Maarja ik ben weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |