Mooie gedachte infinity!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:45 schreef Infinity123 het volgende:
Uhm, ik denk aan een allesverblindend licht dat, ondanks je er niet in zou kunnen kijken met je 'fysieke' ogen, zo rustgevend is dat alles goed voelt en je de warmte, liefde en vrede kan voelen. Iets heel intens, het verlicht je ziel, het maakt je beter.
Hmm..verklaar chaos? Ik denk juist dat je heel veel dingen gaat loslaten en dat er nog weinig overblijft om te zien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:46 schreef JeRa het volgende:
Een tijdelijke overbelasting van de neuroreceptoren in het netvlies ten gevolge van de enorme chaos die er zich de laatste seconden afspeelt in je hoofd?
Men zegt wel eens dat als je sterft, je een tunnel van licht ziet. Daar kun je naar toebewegen om de eeuwigheid tegenmoet te gaan. Een soort van weg naar de gene zijde.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:48 schreef JeRa het volgende:
Maar serieusTS, misschien handig als je even kort aangeeft over wat voor 'licht' je het hebt?
We? hmm..ben je niet van mening dat dit jouw "verklaring" is infinity? Iedereen heeft er toch andere gedachte bij. Je geloof zou je bij jezelf moeten houden en kunnen delen met anderen. Toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:47 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
We kunnen slechts hopen dat het de waarheid is
Hoe is men op dat idee gekomen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Men zegt wel eens dat als je sterft, je een tunnel van licht ziet. Daar kun je naar toebewegen om de eeuwigheid tegenmoet te gaan. Een soort van weg naar de gene zijde.
ok..dat kan ik doen..maar aan de andere kant zou ik dat wel doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:48 schreef JeRa het volgende:
Maar serieusTS, misschien handig als je even kort aangeeft over wat voor 'licht' je het hebt?
Ja, mensen die net als ik geloven in een verbeterd bestaan na deze werkelijkheid.quote:
Verklaring, nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef displission het volgende:
hmm..ben je niet van mening dat dit jouw "verklaring" is infinity?
Natuurlijk, iedereen heeft andere ideeën/hoopt op andere dingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef displission het volgende:
Iedereen heeft er toch andere gedachte bij. Je geloof zou je bij jezelf moeten houden en kunnen delen met anderen. Toch?
Wáár heeft iedereen een andere gedachte bij? Het fenomeen 'tunnel met licht'? Hoe is men op dat fenomeen gekomen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef displission het volgende:
[..]
Iedereen heeft er toch andere gedachte bij. Je geloof zou je bij jezelf moeten houden en kunnen delen met anderen. Toch?
Geen ideequote:
Kijk, nu komen we ergens. Als ik dat universele licht - dat overal in het heelal te voelen is - niet voel, kan ik dan nog wel antwoord geven?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:53 schreef displission het volgende:
[..]
Ik heb het hier over universeel licht. Wat overal in het heelal te voelen is.
Wat mij betreft wel, je kan allicht een idee hebben en je gedachte delenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:56 schreef JeRa het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens. Als ik dat universele licht - dat overal in het heelal te voelen is - niet voel, kan ik dan nog wel antwoord geven?
Helaas heeft nog geen dode dat bevestig , ik denk gewoon een tijdelijk overbelasting van de ogen van iemand die weer bijkomt (aangezien dit dus van 'bijna dode' kwamquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Men zegt wel eens dat als je sterft, je een tunnel van licht ziet. Daar kun je naar toebewegen om de eeuwigheid tegenmoet te gaan. Een soort van weg naar de gene zijde.
Dat soort licht was vaak aanwezig bij dromen die ik als jong meisje bijna dagelijks had (terug kerende droom).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:45 schreef Infinity123 het volgende:
Uhm, ik denk aan een allesverblindend licht dat, ondanks je er niet in zou kunnen kijken met je 'fysieke' ogen, zo rustgevend is dat alles goed voelt en je de warmte, liefde en vrede kan voelen. Iets heel intens, het verlicht je ziel, het maakt je beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |