Mooie gedachte infinity!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:45 schreef Infinity123 het volgende:
Uhm, ik denk aan een allesverblindend licht dat, ondanks je er niet in zou kunnen kijken met je 'fysieke' ogen, zo rustgevend is dat alles goed voelt en je de warmte, liefde en vrede kan voelen. Iets heel intens, het verlicht je ziel, het maakt je beter.
Hmm..verklaar chaos? Ik denk juist dat je heel veel dingen gaat loslaten en dat er nog weinig overblijft om te zien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:46 schreef JeRa het volgende:
Een tijdelijke overbelasting van de neuroreceptoren in het netvlies ten gevolge van de enorme chaos die er zich de laatste seconden afspeelt in je hoofd?
Men zegt wel eens dat als je sterft, je een tunnel van licht ziet. Daar kun je naar toebewegen om de eeuwigheid tegenmoet te gaan. Een soort van weg naar de gene zijde.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:48 schreef JeRa het volgende:
Maar serieusTS, misschien handig als je even kort aangeeft over wat voor 'licht' je het hebt?
We? hmm..ben je niet van mening dat dit jouw "verklaring" is infinity? Iedereen heeft er toch andere gedachte bij. Je geloof zou je bij jezelf moeten houden en kunnen delen met anderen. Toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:47 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
We kunnen slechts hopen dat het de waarheid is
Hoe is men op dat idee gekomen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Men zegt wel eens dat als je sterft, je een tunnel van licht ziet. Daar kun je naar toebewegen om de eeuwigheid tegenmoet te gaan. Een soort van weg naar de gene zijde.
ok..dat kan ik doen..maar aan de andere kant zou ik dat wel doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:48 schreef JeRa het volgende:
Maar serieusTS, misschien handig als je even kort aangeeft over wat voor 'licht' je het hebt?
Ja, mensen die net als ik geloven in een verbeterd bestaan na deze werkelijkheid.quote:
Verklaring, nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef displission het volgende:
hmm..ben je niet van mening dat dit jouw "verklaring" is infinity?
Natuurlijk, iedereen heeft andere ideeën/hoopt op andere dingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef displission het volgende:
Iedereen heeft er toch andere gedachte bij. Je geloof zou je bij jezelf moeten houden en kunnen delen met anderen. Toch?
Wáár heeft iedereen een andere gedachte bij? Het fenomeen 'tunnel met licht'? Hoe is men op dat fenomeen gekomen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef displission het volgende:
[..]
Iedereen heeft er toch andere gedachte bij. Je geloof zou je bij jezelf moeten houden en kunnen delen met anderen. Toch?
Geen ideequote:
Kijk, nu komen we ergens. Als ik dat universele licht - dat overal in het heelal te voelen is - niet voel, kan ik dan nog wel antwoord geven?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:53 schreef displission het volgende:
[..]
Ik heb het hier over universeel licht. Wat overal in het heelal te voelen is.
Wat mij betreft wel, je kan allicht een idee hebben en je gedachte delenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:56 schreef JeRa het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens. Als ik dat universele licht - dat overal in het heelal te voelen is - niet voel, kan ik dan nog wel antwoord geven?
Helaas heeft nog geen dode dat bevestig , ik denk gewoon een tijdelijk overbelasting van de ogen van iemand die weer bijkomt (aangezien dit dus van 'bijna dode' kwamquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:50 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Men zegt wel eens dat als je sterft, je een tunnel van licht ziet. Daar kun je naar toebewegen om de eeuwigheid tegenmoet te gaan. Een soort van weg naar de gene zijde.
Dat soort licht was vaak aanwezig bij dromen die ik als jong meisje bijna dagelijks had (terug kerende droom).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:45 schreef Infinity123 het volgende:
Uhm, ik denk aan een allesverblindend licht dat, ondanks je er niet in zou kunnen kijken met je 'fysieke' ogen, zo rustgevend is dat alles goed voelt en je de warmte, liefde en vrede kan voelen. Iets heel intens, het verlicht je ziel, het maakt je beter.
Leukequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:22 schreef RickySway het volgende:
Moet je voorstellen als dat 'licht' niets meer is dan de opening van je nieuwe moeder. Eenmaal er doorheen krijg je een pats op je billetjes van de dokter en tadaaa: een nieuwe baby is geboren.
Precies! Als het een voorbode zou zijn, dan ben ik niet bang meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat soort licht was vaak aanwezig bij dromen die ik als jong meisje bijna dagelijks had (terug kerende droom).
Ik was mij ervan bewust dat het licht zo helder/wit (als niets en tegelijkertijd voelde het als het al) was dat mijn ogen pijn zouden moeten doen, en toch deed het dat niet, ik leek anders te kijken. Het waren hele prettige dromen en altijd was mijn zus bij mij. (mijn zus is vrij jong overleden, nog voordat ik geboren ben)
Beste draculettetje stomme vragen bestaan nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:12 schreef draculettetje het volgende:
even heel iets stoms misschien, maar zou je het licht wel zien?
Bedoel met licht voeding , voel ik alleen de verlichting, maar ik zie hem niet!
Tis niet zo dat ik me "voed" met licht, bedoel ik eet wel gewoon. Ik weet ook dat er mensen zijn die leven van "licht"voeding. Ik dus niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:15 schreef displission het volgende:
[..]
Beste draculettetje stomme vragen bestaan niet
hehe dus je bent bezig om je "licht-te-voeden"? Daar gaat ook interesse van mij naar uit..wat ik even wilde zeggen..je zou eens moeten weten wat je ziet..op weg naar het licht wat je echt voelt..niks staat je meer in de weg als je op weg bent naar je doel..! Dingen kunnen altijd anders zijn als jij ze anders wilt zien..ik bedoel Mirage had/heeft het over een licht wat ze in haar dromen ziet ik voel het licht, maar ik zie geen wit licht..wel zie ik een witte lotus op mijn bureaublad, maar die heb ik er zelf opgezet..en daar geniet ik dan weer van..van de natuur..voel me ook heerlijk ontspannen nu moet ik zeggen..echt ik zit heel lekker in mijn vel..dat is ook wel eens anders geweest..maarja..ik ga niet bij de pakken neerzetten over wat er in het verleden wel "niet-is-misgegaan" want eigenlijk is het gewoon goed gegaan..!
Ohw ok wat is licht voeding dan..water? Water is geen voeding..maar drank..licht voeding is in mijn ogen al het eten wat je eet..als je dat op zo'n manier doet dat je de grens van trek aan voelt komen en dan nog even wacht komen er interessante zaken naar boven..de laatste tijd heb ik gewoon standaard een fles water in de koelkast op mijn werk staan. Je ziet mij dus echt geen 1.60 voor een flesje spa blauw kopen op het station. Ok af en toe ik geef toe is het wel heel makkelijk, maar hoeveel moeite moet je er nu voor doen om zo'n flesje water gewoon even te vullen met het lekkerste water wat er is, tevens met vitamientjes toegevoegd..het gewone drinkwater..quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Tis niet zo dat ik me "voed" met licht, bedoel ik eet wel gewoon. Ik weet ook dat er mensen zijn die leven van "licht"voeding. Ik dus niet.
Ik heb wel regelmatig sessies waarin naar voren komt dat ik licht voeding nodig heb en op zo'n moment gebeurd dat dan ook.
Inprincipe wordt ik dan weer gebalanceerd en dat merk ik ook. Op het moment wat minder goed omdat ik letterlijk niet op 2 benen sta.
Maar intressant vind ik het zelf ook allemaal.
En wie heeft er wel eens niet bij de pakken neergezeten? En daar haal je je lessen ook wel weer uit.
de Licht voeding die ik bedoel zou ik niet zou 1,2,3 kunnen uitleggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef displission het volgende:
[..]
Ohw ok wat is licht voeding dan..water?
Wie weet wat lichtvoeding is..?? Is dat vasten voor 10 days in a row..denk het niet..ik denk dat het een gevoel is dat je geen trek hebt. Maarja..hoe gaat het nu dan met je draculettetje? Wel wat beter mag ik hopen..heel veel succes iig..als ik wat voor je kan betekenen moet je het maar zeggen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |