Waarom moest je daar zo'n herrie bij maken. Tssss... wilde nog wel uitslapenquote:
Sorry ik liet een ondersteek vallenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom moest je daar zo'n herrie bij maken. Tssss... wilde nog wel uitslapen![]()
Hoe kun je op de verkeerde manier uitgeslapen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben uitgeslapen, alleen niet op de goeie manier
ik mail je wel eventjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kun je op de verkeerde manier uitgeslapen zijn
Ow dear. Is het zo spannend?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef sararaats het volgende:
ik mail je wel eventjes
Nou, ik was blij dat de batterijtjes van mijn gehoorapparaat op waren.quote:
Ze sliepen er heerlijk doorheenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef anneVi het volgende:
![]()
![]()
zeker zin in een rustig middagje, zuster Bluezz?
Volgens mij heb je slaaptabletjes in de toetjes gedaan, iedereen ligt voor pampus voor de tvquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze sliepen er heerlijk doorheen
Vanavond lekker snoezelen met zijn allen
Neuh... klein feesthe gehadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heb je slaaptabletjes in de toetjes gedaan, iedereen ligt voor pampus voor de tv![]()
Heb je je bril wel bij? Ik kan me niet verstaanbaar maken en doe het op papier!quote:
ik hou het bij een biertje, en heb heb besloten om mezelf helemaal vol te gieten vanavondquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... klein feesthe gehad![]()
nog iemand portje of die bccradi coconuts die is ook prima te drinken![]()
dan zal het converseren moeilijk gaan, ik heb 2 glazen ogenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb je je bril wel bij? Ik kan me niet verstaanbaar maken en doe het op papier!
Da heb ik al gedan, had t wel verdiend vond ik. Dus vergeef me m'n rare typfouten zie t nie meer zo hlder allemaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
ik hou het bij een biertje, en heb heb besloten om mezelf helemaal vol te gieten vanavond![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |