Stöllet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Deel 3
Welke lamp hebben jullie? Heb je een nääm?
Ach stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mensen die spullen bij Ikea kopen
Mensen uit Ossquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kan er mee levenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker knus voor als Wiets blijft slapen
![]()
Man, je hebt voor drie keer niks een leuke lamp die je na twee jaar weer wegflikkert, soit. Kun je tenminste nog eens een impulsaankoop doen. Leuk, niks bijzonders, maar toch even wat voor je nieuwe stek gekocht, klaar. Zo moet je het zien.quote:
Mij maakt het niet uit, het is voor een goed doelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch best leuk zo, met die hoogslaper?![]()
2 jaar geleden ook een mooie lamp gekocht bij Ikea. Niets aan de hand spaarlampjes erin. Deed het prima in onze slaapkamer. Tot een paar weken terug hij ineens ging haperen... hmmm vreemd. Tikkie er tegenaan en ineens deed het ding het weer. Paar dagen later weer mis maar nu hielden twee van de drie lampen er mee op en sprong er eentje nog wel aan. Tijdje maar zo geleefd. We gaan toch verhuizen dan kijken we er wel naar en anders kopen we wel weer een nieuwe. Vorige week lamp van plafond gehaald meegenomen naar het nieuwe huis. Zwaar in de veronderstelling dat het in de bedrading van de lamp zit want spaarlampen gaan niet stuk toch????.... Alle draden losgeknipt van het ding opnieuw doorverbonden.... niets. Inmiddels andere leuke lamp gekocht, dit keer bij Gamma.... wie?.... Gamma zei u!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Man, je hebt voor drie keer niks een leuke lamp die je na twee jaar weer wegflikkert, soit. Kun je tenminste nog eens een impulsaankoop doen. Leuk, niks bijzonders, maar toch even wat voor je nieuwe stek gekocht, klaar. Zo moet je het zien.
Gordijnen zou ik laten doorlopen tot de muur. Links wat meer vouwen dan rechts, niemand die het ziet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Twee vragen aan jullie.
1. Gordijnen in een erker.
Onze erker heeft rechts meer 'muur' dan links. Zie foto. Nu vroeg ik mij af: hoe doe je dat met gordijnen ophangen? Laat je de rails (die meelopen met de vorm van de erker) helemaal in beide hoeken eindigen? Of laat je de rails aan beide zijden op gelijke afstand van de erker eindigen?
[afbeelding]
2. radiator-ombouw
Achter in de huiskamer hebben wij de lelijkste radiator van Groningen hangen. Reden genoeg om daar een kek ombouwtje omheen te maken. Wie heeft daar ervaring mee en weet hoe dit moet (in leken-taal)? En is er niet eens wat leukers te verzinnen dan dat rotan-achtige middenwerk wat altijd in die ombouwen zit? Graag ideeën en tips. De radiator meet overigens 93 cm breed, 115 hoog en 23 diep.
[afbeelding]
* Automatic_Rock zou doen:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Twee vragen aan jullie.
1. Gordijnen in een erker.
Onze erker heeft rechts meer 'muur' dan links. Zie foto. Nu vroeg ik mij af: hoe doe je dat met gordijnen ophangen? Laat je de rails (die meelopen met de vorm van de erker) helemaal in beide hoeken eindigen? Of laat je de rails aan beide zijden op gelijke afstand van de erker eindigen?
[afbeelding]
Ook een leuk idee idd. Alleen erg omslachtig om je grodijnen dicht te doen, als je ze helemaal door die erker moet lijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
* Automatic_Rock zou doen:
Ik zou de rails helemaal in de hoeken laten eindigen. Maar de gordijnen alleen in de rechterhoek laten hang als ze open zijn. Daar is nog een aardige leegt, en aan de linker kant kijkt het nu al vol genoeg met die kast
just my two knikkers
Ik ben kunstenaar; vormgeving gaat voor functionaliteitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Ook een leuk idee idd. Alleen erg omslachtig om je grodijnen dicht te doen, als je ze helemaal door die erker moet lijden.
Uhmm, hoezo kan je ze niet half dicht doen??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou de gordijnen door laten lopen tot in de hoek aan beide kanten.
Het idee van A_R is leuk, maar in mijn ogen niet praktisch. Dan kan je ze nooit half dicht doen of zo. Als je de zon even wil weren bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
Rephrase: Niet in het midden een stukje openlaten.
Tenzij... je ze wel in 1 hoek stopt maar dan alsnog uit 2 delen laat bestaan...
Dan begint het mij ook te kriebelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Prefab??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou de gordijnen door laten lopen tot in de hoek aan beide kanten.
Het idee van A_R is leuk, maar in mijn ogen niet praktisch. Dan kan je ze nooit half dicht doen of zo. Als je de zon even wil weren bijvoorbeeld.
Radiator ombouwen kan je pre-fab kopen bij de DHZ. In losse onderdelen. Je kan ze dus zelf samenstellen. En ipv dat ranzige rotan zijn er tegenwoordig hele coole 'ijzer' platen. Bijvoorbeeld met vierkantjes of zo. Stukken beter!
Maar wat ook nog zou kunnen volgens mij. Denk ik... Is iets van heel fijn horregaas of mss wel kaasdoek? Daar moet toch ook wel warmte doorheen komen?
Kruip maar vast rillend weg in een hoekje:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:48 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan begint het mij ook te kriebelen
Kom op ikea![]()
Zielig in een hoekje huilen gaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kruip maar vast rillend weg in een hoekje:
Mijn handdoeken koop ik bij de Hema, mijn kleren bij de H&M en mijn boodschappen bij de Edah!!!![]()
Zeik niet zo zeg, alsof we allemaal de poen hebben om design aan te schaffen. O en die poen heb ik trouwens wel, maar ik heb het gore lef dat design te combineren met antiek én Ikea! Shoot me!
En nou kappen met dat kinderachtige gedoe over ikea. Anders openen jullie daar maar fijn een apart topic over![]()
Next!
Dat zal je leren rekel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |