Helaas staan rechtstaat en democratie los van elkaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Meki het volgende:
Bush zit hier zeker achter
is dit de democratie die Bush in Afganistan wou ??
Bush die zit hier achter
het zijn de zionistenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Meki het volgende:
Bush die zit hier achter
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:39 schreef dVTB het volgende:
[..]
En dan ook nog gaan piepen over 'gebrek aan intelligentie en kennis' bij iemand die een ander geloof dat het jouwe aanhangt. Als er één geloof op deze planeet is waarop de menselijke beschaving inmiddels 1000 jaar voorloopt is het wel de islam. Bij wet vastleggen dat we mensen met een afwijkend geloof kunnen doden... Nee, DAT getuigt van intelligentie
deze soort van Democratie heeft USA in Afganistan gebrachtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Helaas staan rechtstaat en democratie los van elkaar.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Meki het volgende:
[..]
deze soort van Democratie heeft USA in Afganistan gebracht
maar ik keur dit niet goedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Dit staat dus los van een democratie, een land waar het volk zijn leiders kiest hoeft nog niet de rechten van zijn burgers te respecteren, zoals blijkt.
Slayage, laten we persoonlijke interpretaties achterwege laten en enkel naar de bron kijken, namelijk de Koran.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:17 schreef Slayage het volgende:
Dit is een van de concepten, die achterhaald zijn in de theoretische Islam.
De wetgeving steunt uit een tijd dat de Islam en de Moslims bedreigd werden met uitsterven. Toen was afvallen van de Islam duidelijk stelling nemen voor de vernietiging van de Islam.Vandaag de dag wordt de Islam niet bedreigd in zijn bestaan en is zelfs de snelst groeiende religie. Er zijn dan ook niet veel landen, die hier nog aan vasthouden.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:20 schreef Meki het volgende:
[..]
maar ik keur dit niet goed
Dit is een vorm wat nooit mag gebeuren.
Het probleem is dat als men daar de laatste ongelovige of ongesluierde vrouw van de hoogste minaret hebben afgegooid het niet genoeg is. De rest van de wereld moet ook net zo worden, en dan krijg je van die terroristenkampen om de wereldwijde jihad een handje te helpen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:25 schreef Toeps het volgende:
Ik ben voor gewoon lekker met rust laten. Maar dan ook geen militairen daar, gewoon helemaal niks.
Dus nu is de USA hier schuldig aan ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef Meki het volgende:
deze soort van Democratie heeft USA in Afganistan gebracht
Wanneer ze ons aanvallen mag je wat terug doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:33 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Het probleem is dat als men daar de laatste ongelovige of ongesluierde vrouw van de hoogste minaret hebben afgegooid het niet genoeg is. De rest van de wereld moet ook net zo worden, en dan krijg je van die terroristenkampen om de wereldwijde jihad een handje te helpen.
Dit is niet fijn, maar de alternatieven zijn wereldwijde sharia of genocide.
Kan je me Koran vers aantonen waarin dit naar voren komt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Slayage, laten we persoonlijke interpretaties achterwege laten en enkel naar de bron kijken, namelijk de Koran.
* Pietverdriet trekt schatje de pleisters van de mondquote:
Dat doen we anders dus mooi wel. Zou zeggen stem eens wat anders als je dat al niet gedaan hebt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
want?
dit is gewoon achterlijk, wij kunnen niet als Nederland (als NATO wmb) achter een land staat dat mensen om hun geloof executeerd, laat staan troepen sturen om de plaatselijke regering te helpen
jij had liever het taliban regieme in Afganistan gelaten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat doen we anders dus mooi wel. Zou zeggen stem eens wat anders als je dat al niet gedaan hebt.
Is schatje dan saddam hussein die ontsnort wordt door die pleisterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet trekt schatje de pleisters van de mond
*rip*
Zeg het maar, schatje, en heeee, die snor is ook weg
![]()
Je bedoelt één van die partijen die nergens hun handen aan willen branden .... Maar vervolgens wel willen dat we allerhande kansloze mensen uit de verschillende conflictgebieden permanent toelaten tot Nederland.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat doen we anders dus mooi wel. Zou zeggen stem eens wat anders als je dat al niet gedaan hebt.
Nee maar wel een wat nader beleid gevoerd. Nu zou ik er idd niet meer met me tropen zitten. Na dat ik elk lid van die club gedood had natuurlijk. Winnen is tenslote de verniteging van je vijand. Iets wat ze in het westen niet kunnen trouwens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jij had liever het taliban regieme in Afganistan gelaten?
Ik denk dat Bush weinig te maken heeft met een 41-jarige John Doe die toevallig de andere kant op wil dan de meerderheid, uit overtuiging.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef Meki het volgende:
Bush die zit hier achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |