Waarschijnlijk heeft ie er straks geen zin meer in. Is ook wel logisch als je zoveel onterechte shit over je heen krijgt van die Botox-doos.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef okee6 het volgende:
Ah joh, hij wordt liever Engelsman. Veel meer geld in eigen zak, en dan hoeft ie ook niet zo'n regeltjes-burger te worden als in Nederland
Precies - Verdonk is twee keer door de rechter berispt. Is dat ontopic of nietquote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
we gaan in dit topic maar eens niet over elkaar praten maar alleen ontopic!
vast te kleine lettersquote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het examen was gewoon veel te moeilijk voor die ongeletterde kneus.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je zou bijna denken dat het door een echte journalist is geschreven.
Waarin? Het gaat hem om het winnen van het WK in Duitsland. Zijn instinct zegt hem dat hij met Oranje de meeste kans daarop heeft. Dat er zo'n (versneld) staatsburgerschap aan vast zit, was bijzaak. Ik denk dat hij wel betere opties kan vinden. Verdonk is geen factor, zeker niet voor hem.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie er straks geen zin meer in. Is ook wel logisch als je zoveel onterechte shit over je heen krijgt van die Botox-doos.
Knap dat mensen inzicht hebben in zijn instinct. Het blijft gissen, hij stond in zijn recht gezien de jurispredentie en voor de rest vind ik het een opgeblazen onzinzaak. Jammer dat dit ten koste gaat van de mensen die de aandacht veel harder nodig hebben. Dat doet de minister heel slinks.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waarin? Het gaat hem om het winnen van het WK in Duitsland. Zijn instinct zegt hem dat hij met Oranje de meeste kans daarop heeft. Dat er zo'n (versneld) staatsburgerschap aan vast zit, was bijzaak. Ik denk dat hij wel betere opties kan vinden. Verdonk is geen factor, zeker niet voor hem.
Dat is vraag en aanbod he! Kalou was niet goed genoeg om met Brazilie richting WK te gaan. Hij woont op dit moment in Nederland en is geboren in Ivoorkust. Nederland is dan de beste kans om je naar een grote club te spelen. Iets voor Nederland willen winnen is natuurlijk wel lastig als je de inburgeringstest niet halen kunt en amper een fatsoenlijke zin spreekt. Via Nederland kan hij zijn bedje spreiden, zij het dat Verdonk nu dwarsligt.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof Nederland een serieuze kanshebber is.Nederland is op het WK al net zo kansloos als Ivoorkust.
Ja, een american-football of lacrosse-speler waarschijnlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens de regels zou Kalou gewoon Nederlander moeten worden.
Zal dalijk vast een sporter komen met een sport waar we niks aan hebben die Nederlander zal worden
Zou jij je nationaliteit afvallen om een toernooititel? Zo ja, zou je dan ook niet daadwerkelijk voldoende kennisnemen van de Nederlandse cultuur en taal? Ik geloof niet dat Kalou daarvoor te dom is.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Knap dat mensen inzicht hebben in zijn instinct. Het blijft gissen, hij stond in zijn recht gezien de jurispredentie en voor de rest vind ik het een opgeblazen onzinzaak. Jammer dat dit ten koste gaat van de mensen die de aandacht veel harder nodig hebben. Dat doet de minister heel slinks.
Het gaat toch niet om mij? Het gaat om de regels en die zijn helder.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zou jij je nationaliteit afvallen om een toernooititel? Zo ja, zou je dan ook niet daadwerkelijk voldoende kennisnemen van de Nederlandse cultuur en taal? Ik geloof niet dat Kalou daarvoor te dom is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |