Ikke?quote:
Jagij.quote:
ik zal niet zeggen dat je de PI vergat en snel geëdit hebt..quote:Op maandag 20 maart 2006 20:13 schreef cerror het volgende:
Er word wat afgeslijmt en gescholden in dit topic.
Maar jij bent gek in je kop.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Misstique het volgende:
Ik vond de volgende TT toch beter.
Je zit altijd te kankeren op de TT's.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Misstique het volgende:
Ik vond de volgende TT toch beter.
Straks denkt hij nog dat je een gabber bent.quote:
Never!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Straks denkt hij nog dat je een gabber bent.
* pc-fr34k krijgt een mental picture van Ch. met strak naar achter gekamt haar met gel, zijkanten weggeschoren en in een staartje. Met grote pupillen uiteraard.
Straks komen weer nieuwe userts die we weg moeten jagen.quote:
Wasn't me.quote:
Gelukkig. Dat staat natuurlijk nooit bij donkere makeup en middeleeuwse jurken.quote:
Jij hebt ze! Hoezo niet jouw schuld!quote:
Haha, nee hè.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat staat natuurlijk nooit bij donkere makeup en middeleeuwse jurken.
Ik wil niks meer horen over opgeschoren zijkanten...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Straks denkt hij nog dat je een gabber bent.
* pc-fr34k krijgt een mental picture van Ch. met strak naar achter gekamt haar met gel, zijkanten weggeschoren en in een staartje. Met grote pupillen uiteraard.
Heb je ze gezien dan? Hm? Ik kan toch niet bevestigen dat ik ze heb!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij hebt ze! Hoezo niet jouw schuld!
Die ène foto dan hé?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je ze gezien dan? Hm? Ik kan toch niet bevestigen dat ik ze heb!
Misschien wás ik dat helegaar niet.quote:
Ja, jij bent zo'n resusaapje van Hugo.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:22 schreef juiced het volgende:
Mag ik me even voorstellen?
Ik heb Frank als getuige!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien wás ik dat helegaar niet..
Oh, damn ja, Frank.quote:
Ha, in den hoeck gedreefen!quote:
En jij hebt een muts op! Zo!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo'n resusaapje van Hugo.
Te laat, ik ben er alquote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Straks komen weer nieuwe userts die we weg moeten jagen.
Whehehe! Jij bent één dag na mij geboren!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:26 schreef juiced het volgende:
En jij hebt een muts op! Zo!
PI, teloorgang.quote:
Ohnoes! Ik kan geen kant meer op. Ik erken het, je bent geniaal.quote:
Jij bent niet nieuw.quote:
Ja maar jou mogen we.quote:
Petverredemme, het zit ook alleen maar tegen. Maar jullie hadden het over tieten?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe! Jij bent één dag na mij geboren!
Waar ging het ook alweer over?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohnoes! Ik kan geen kant meer op. Ik erken het, je bent geniaal.
Geen idee, mên!quote:
Iets met cavia's toch?quote:
Of bier, je ne sais pas.quote:
WAT doen die handen daar in haar liezen? Haar bier word getapt, zeg ik je!quote:
Pluto_Nium maakte hem gister al. Beetje jammer.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef Misstique het volgende:
Mijn humor gaat aan jullie voorbij.
Wat een... foute uitdrukkingquote:Op maandag 20 maart 2006 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
WAT doen die handen daar in haar liezen? Haar bier word getapt, zeg ik je!
Gisteren was ik niet online! Én ik lees nooit terug!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Pluto_Nium maakte hem gister al. Beetje jammer.
Regelzweedquote:Op maandag 20 maart 2006 20:43 schreef cerror het volgende:
Ik ga zo maar eens een tune in elkaar flansen voor die regelzweed.
Oh pardon, ik ging zelfs voor ONZ een brug te ver?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat een... foute uitdrukking [afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik wil niks meer horen over opgeschoren zijkanten...
Ja, hij is bezig met een chipdisk samenstellen en heeft nieuwe tunes nodig.quote:
OMFG.quote:
Je vond het wel leuk.quote:
Meh ik vond het eerder onnodig om hier te posten. Lach er dan gewoon op msn om.quote:
Welnee joh!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:57 schreef DeLeider het volgende:
Oja!! It wasn't me...
Ik heb meer dan een half jaar geen stekels meerquote:Op maandag 20 maart 2006 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
DL, ik herkende je eigenlijk niet zonder die stekels.
DL drong erop aan.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Meh ik vond het eerder onnodig om hier te posten. Lach er dan gewoon op msn om.
Hij heeft toch een plofkopquote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn we weer heerlijk op uiterlijk geënt hier!
Gelukkig zijn de BeFfers allemaal fotomodellen en kunnen ze zich dus veroorloven dit soort uitspraken te doen. Dit soort zaken posten is laag imho.
Grow up!![]()
Dat jij een infantiel en respectloos jochie bent, was me allang duidelijk. Ga zo door.quote:
You unleashed hell. As usual.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef Chowi het volgende:
Wat heb ik ontketend....
Ohnoes!quote:
Je wilt niet weten hoe vaak gezegd is hier op Fok dat ik een grafkop heb, ging ik toch ook niet over zeiken.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
Wat zijn we weer heerlijk op uiterlijk geënt hier!
Gelukkig zijn de BeFfers allemaal fotomodellen en kunnen ze zich dus veroorloven dit soort uitspraken te doen. Dit soort zaken posten is laag imho.
Grow up!![]()
Het maakt niet uit, ik ben zelf ook harstikke lelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat jij een infantiel en respectloos jochie bent, was me allang duidelijk. Ga zo door.
Mij vertellen ze het nooit, hoewel het wel zo isquote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Je wilt niet weten hoe vaak gezegd is hier op Fok dat ik een grafkop heb, ging ik toch ook niet over zeiken..
NIET DAN?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat jij een infantiel en respectloos jochie bent, was me allang duidelijk. Ga zo door.
Wat post jij in de talloze topics over wiggers/gothics/gabbers hier in ONZ? Als je daar een stelletje losers ziet op foto's die gepost worden, lach jij niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah ik begrijp t. Dus als je 1 iemand bashed en er wordt niks over gezegd is het geoorloofd.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak gezegd is hier op Fok dat ik een grafkop heb, ging ik toch ook niet over zeiken..
Je bent ook nog niet zo heel lang mod-af.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Mij vertellen ze het nooit, hoewel het wel zo is.
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat post jij in de talloze topics over wiggers/gothics/gabbers hier in ONZ? Als je daar een stelletje losers ziet op foto's die gepost worden, lach jij niet?
Ik zeg meer dat je niet moet huilen als iemand lelijk genoemd wordt, of dik of whatever. Dat is toch een mening die je mag uiten. Het is een persoonlijke mening, als jij niet vindt dat hij een 'plofkop' heeft, dan mag je dat ook vinden.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah ik begrijp t. Dus als je 1 iemand bashed en er wordt niks over gezegd is het geoorloofd.
Alsof je het mods niet kunt vertellen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bent ook nog niet zo heel lang mod-af.
Ik post daar niks over, aangezien ik over het algemeen users op de wijze behandel waarop ik zelf ook behandeld wil worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat post jij in de talloze topics over wiggers/gothics/gabbers hier in ONZ? Als je daar een stelletje losers ziet op foto's die gepost worden, lach jij niet?
Mwoah, maar er worden vaak om mensen gelachen die geen huilies zijn, en dan is het niet erg. En als het wél huilies zijn die uitgelachen worden, breekt opeens de hel los, en is het ach ende wee. Dat vind ik wel sneu. Doe dan gewoon, óf helemaal wel, óf helemaal niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah ik begrijp t. Dus als je 1 iemand bashed en er wordt niks over gezegd is het geoorloofd.
En ík zeg dat ik dat onnodig vind en ik doe er dus ook niet aan mee. If you haven't got anything nice to say, don't say anything at all.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zeg meer dat je niet moet huilen als iemand lelijk genoemd wordt, of dik of whatever. Dat is toch een mening die je mag uiten. Het is een persoonlijke mening, als jij niet vindt dat hij een 'plofkop' heeft, dan mag je dat ook vinden.
En we weten geeneens wat de persoon ik kwestie er zelf van vindt. Misschien kan hij er ook wel om lachen en is dit alles voor niets geweest.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, maar er worden vaak om mensen gelachen die geen huilies zijn, en dan is het niet erg. En als het wél huilies zijn die uitgelachen worden, breekt opeens de hel los, en is het ach ende wee. Dat vind ik wel sneu. Doe dan gewoon, óf helemaal wel, óf helemaal niet.
WS is bepaald geen huillie, maar dit was gewoon laag, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, maar er worden vaak om mensen gelachen die geen huilies zijn, en dan is het niet erg. En als het wél huilies zijn die uitgelachen worden, breekt opeens de hel los, en is het ach ende wee. Dat vind ik wel sneu. Doe dan gewoon, óf helemaal wel, óf helemaal niet.
Mods dwingen gewoon respect af.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsof je het mods niet kunt vertellen.
Is trouwens ook al weer 3 maand geleden.
Post eens een foto van jezelf....quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
WS is bepaald geen huillie, maar dit was gewoon laag, hoe je het ook wendt of keert.
Met dat laatste ben ik het overigens eens: doe het dan gewoon niet.
Buiten het feit dat dat totaal niet relevant is, is het jou niet opgevallen dattie sinds die foto niet meer heeft gepost?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En we weten geeneens wat de persoon ik kwestie er zelf van vindt. Misschien kan hij er ook wel om lachen en is dit alles voor niets geweest.
Dan hoef je het niet voor 'm op te nemen en ons te laten lachen. Ik zou het iig wel waarderen als iemand zoiets over mij doet, zelfspot.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
WS is bepaald geen huillie, maar dit was gewoon laag, hoe je het ook wendt of keert.
Met dat laatste ben ik het overigens eens: doe het dan gewoon niet.
Of het is toeval, of je had ongelijk en hij is wel degelijk een huilie.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Buiten het feit dat dat totaal niet relevant is, is het jou niet opgevallen dattie sinds die foto niet meer heeft gepost?
Ik moest lachen.quote:
Zeg gedrocht, dat heb je al eens gezegt, niet zo postopkrikken he.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
IK BEN OOK LELIJK MAAR HET BOEIT ME NIEHIETTTTT.
Er werd niet op gejejajeerd!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg gedrocht, dat heb je al eens gezegt, niet zo postopkrikken he..
Ik vind jou bovengemiddeld lekker.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
IK BEN OOK LELIJK MAAR HET BOEIT ME NIEHIETTTTT.
Ja, maar dat vind jíj.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik vind jou bovengemiddeld lekker.
Kom je aandacht te kort ofzo.quote:
Kom je er nou pas achter?quote:
* pc-fr34k aandacht geeft.quote:
Lajf hè! Ik krijg hier altijd wat ik wil.quote:
Iemand maakt een (kut)opmerking over een andere user en jij noemt dat zelfspot? Mijn definitie van die term is anders.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet voor 'm op te nemen en ons te laten lachen. Ik zou het iig wel waarderen als iemand zoiets over mij doet, zelfspot..
De editknop zit rechtsboven.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
Hey, een MSN log. Ik wist niet dat die weer mochten van de policy.
Ben je toch niet zo lelijk als je zelf denkt. Of we mogen je. Of beiden.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lajf hè! Ik krijg hier altijd wat ik wil.
Ohnoes! Krijg ik een note?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
Het is een een screenshot.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef Dagonet het volgende:
Alledrie.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je toch niet zo lelijk als je zelf denkt. Of we mogen je. Of beiden.
Ik bedoelde dus dat hij er zelf ook wel om zou kunnen lachen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iemand maakt een (kut)opmerking over een andere user en jij noemt dat zelfspot? Mijn definitie van die term is anders.
Notes shmotes, ik zat eerder richting de banwaardigheid te denken.quote:
Bovendien is het een screenshot van mij, en ik vind het wel grappig zoquote:
Welk derde?quote:
Ohnoes! Mt. jij lekkerttt!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Notes shmotes, ik zat eerder richting de banwaardigheid te denken.
Irrelevant.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bovendien is het een screenshot van mij, en ik vind het wel grappig zo![]()
![]()
Hij vind hem stiekem zelf ook grappig.quote:
Pardon? Je denkt dat ik niet meelees ook al post ik niet elke minuut? Ik F5 hier meer dan regelmatig, daar heb ik Mt totaal niet voor nodig.quote:
Hoe moet ik nou weten of jij meeleest of niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pardon? Je denkt dat ik niet meelees ook al post ik niet elke minuut? Ik F5 hier meer dan regelmatig, daar heb ik Mt totaal niet voor nodig.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:24 schreef webspider het volgende:
Bedankt, hij gaat er in de verzameling bij!
En oja, ik hoef een ander niet belachelijk te maken om mezelf beter te voelen, dat scheelt
Van mij zijn foto's gemaakt dat ik lig te slapen in m'n eigen kots en die zijn gepost op internet.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bovendien is het een screenshot van mij, en ik vind het wel grappig zo![]()
![]()
Je moet je bronnen nooit verraden 14.gifquote:Op maandag 20 maart 2006 21:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pardon? Je denkt dat ik niet meelees ook al post ik niet elke minuut? Ik F5 hier meer dan regelmatig, daar heb ik Mt totaal niet voor nodig.
Ga er maar vanuit.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten of jij meeleest of niet?
Als admin kan ik je vertellen dat je meer leest dan post, je houdt geen tijd over om te posten als je alles moet lezen, strafbladen moet lezen, straffen moet uitdelen en posts verwijderen, topics locken etc etc.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten of jij meeleest of niet?
Doei, veel plezier.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:27 schreef JDude het volgende:
Nou kinders, lief zijn, ik ben CSI kijken.
Ik heb werkelijkwaar nog nooit iemand een ban zien krijgen vanwege het posten van logs. En je ziet het meer dan eens gepost worden. Zou wel een beetje een lame actie zijn als ik dan nu wel opeens een ban krijg hè?quote:
Gelukkig maar!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]ik voel me zoooooveeel beter nu ik je belachelijk gemaakt heb...
Heb je die dan nu? Want dan post je behoorlijk knap.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar nog nooit iemand een ban zien krijgen vanwege het posten van logs. En je ziet het meer dan eens gepost worden. Zou wel een beetje een lame actie zijn als ik dan nu wel opeens een ban krijg hè?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:09 schreef Dagonet volgende:
[..]
Chowi
Chatlogs posten en user bashen, 48 uur.
Begon het een beetje te rellen stopt het.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Het zou wel enorm flauw zijn om uit te spreken wat ik nu denk van "De Leider" en "Zijn Volgelingen", dus laat ik daar maar boven staan, anders word het zo'n bashwedstrijd hier
quote:
Post dan niet en speel het mee!quote:
Bring it onquote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Het zou wel enorm flauw zijn om uit te spreken wat ik nu denk van "De Leider" en "Zijn Volgelingen", dus laat ik daar maar boven staan, anders word het zo'n bashwedstrijd hier
quote:
Goeie hobby he!quote:
Je moet het kunnen, en er gepassioneerd in zijn!quote:
Checkquote:Op maandag 20 maart 2006 21:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Je moet het kunnen, en er gepassioneerd in zijn!
We delen een interesse.quote:
Wie is het, wat doet ie... dat soort dingen...quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja duidelijker kan ik het niet maken
Of helemaal niet natuurlijk.quote:
Volgens mij bedoelde hij abel van die film. Die gast die ook als klein kind de hoofdrol had in "tot morgen jufvrouw" (oid)quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wie is het, wat doet ie... dat soort dingen...
Mja maar als je er zelf zo uit ziet,zou ik niet iemand op zn uiterlijk gaan zitten beoordelenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of helemaal niet natuurlijk.
Z'n impressie van webspider vond ik een stuk beter.
Nu nog PI's gebruiken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef webspider het volgende:
Toch wel heerlijk, zo'nontgroening
, ik hoor er al helemaal bij
Als je geen fotoboek heb moet je al helemaal je grafmuil dichthouden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar als je er zelf zo uit ziet,zou ik niet iemand op zn uiterlijk gaan zitten beoordelen![]()
Dus.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wie is het, wat doet ie... dat soort dingen...
quote:ik doe de deur dicht
straten lijken te huilen
wolken lijken te vluchten
ik stap de bus in
mensen lijken te kijken
maar ik wil ze ontwijken
voordat ze mij zien
het is al lang verleden tijd
dat je mijn verjaardag niet vergat
je onvoorwaardelijk koos voor mij
Ik zeik toch niet over iemand zn uiterlijk of wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je geen fotoboek heb moet je al helemaal je grafmuil dichthouden..
Jij niet nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zeik toch niet over iemand zn uiterlijk of wel?
Als ik ook een krantenwijk neem,en ik ben de topbezorger van de week he'quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zeik toch niet over iemand zn uiterlijk of wel?
Nee hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja maar als je er zelf zo uit ziet,zou ik niet iemand op zn uiterlijk gaan zitten beoordelen![]()
Zie m'n ondertitel.quote:
quote:
Goede keuze.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Atari shirt,als ik een Tattoo neem ooit,neem ik het Atari logo
Je weet alles van kutten af dus je zal wel gelijk hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:41 schreef Bizznitch het volgende:
wat een kuttopic
wtfquote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Je weet alles van kutten af dus je zal wel gelijk hebben.
Je schoonzus.quote:
Star fox? op de cubequote:Op maandag 20 maart 2006 22:46 schreef Litso het volgende:
Zo, ik heb een potje Star Fox gespeeld.
Is er alweer vrede?
Alternatief voor Je moeder.quote:
Geil!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Chowi, ik zou je waarschuwen, dus bij deze: hij doet het
Alles goed?quote:
Dat zou jij wel willen weten, maar is gewoon even iets wat ik met Chowi heb afgesproken!quote:
Dus bij deze Chowi: ik doe hetquote:Op maandag 20 maart 2006 23:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten, maar is gewoon even iets wat ik met Chowi heb afgesproken!
Ook wel. Hopen dat een vriend van me vandaag nog langs kan komen met een windows installatie CD, ik begin het een beetje zat te worden om vanaf een cd te computeren.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel! En met jou dan??
Ik wil het ook doen.quote:
Leeftijdsdiscriminatie!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij moet nog een paar jaartjes wachten
CAD nog een beetje aan het volgen? Begint de laatste tijd weer steeds leuker te worden.quote:
ahuh ahuh.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
CAD nog een beetje aan het volgen? Begint de laatste tijd weer steeds leuker te worden.
Duh.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
CAD nog een beetje aan het volgen? Begint de laatste tijd weer steeds leuker te worden.
Jawel!quote:
Geboortedatum: 0000-10-02quote:
Whehehe, "leuk" hoorquote:
Wat ben jij leuk en orgineeeeel!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geboortedatum: 0000-10-02
Werd eens tijd na 2006 jaar..
Nog groter? 1.96 is wel groot genoeg tochquote:Op maandag 20 maart 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tof, nu nog pindakaas eten om groot en sterk te worden
Noch tonks, noch linksgetekende?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar niet door degene waar jij nu op doelt
Het is anders nuttige informatie hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet zomaar aan een dame?
Ik was niet in de gelegenheid om te bellen; De toetsen van mijn telefoon zaten op slot.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Was toch niet in de gelegenheid om op te nemen, maar nopes
ik ken het probleemquote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef Litso het volgende:
Ik ben moe. Zomaar opeens... heel vervelend
En ik wilde nog wel laat opblijven en gezellig BeFfen en Hertoh Jan drinken
Wie wil er nou door tonks gebeld worden?quote:
Komt het door mij? Het komt door mij hè...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef Litso het volgende:
Ik ben moe. Zomaar opeens... heel vervelend
En ik wilde nog wel laat opblijven en gezellig BeFfen en Hertoh Jan drinken
tonks zelf natuurlijk!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Wie wil er nou door tonks gebeld worden?
Integendeel, ik was verheugd te zien dat jij ook nog even mee kwam doen. Maar ik ben gewoon moequote:Op maandag 20 maart 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Komt het door mij? Het komt door mij hè...
Tonks...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Wie wil er nou door tonks gebeld worden?
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Integendeel, ik was verheugd te zien dat jij ook nog even mee kwam doen. Maar ik ben gewoon moe [afbeelding]
Als dat zo is pleeg ik zelfmoord.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:42 schreef Stofje het volgende:
tonks?
Laten we er een poll over opzetten.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef Stofje het volgende:
.
Ik heb het vorige deel grotendeels gemist. Is de naam van de nieuwe vlam van Ch. al bekend gemaakt?
Dat lijkt me lichtelijk overdreven.quote:
Ja nouja. Ook goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat lijkt me lichtelijk overdreven.![]()
Ik roep dan hooguit: "Nee! Ja? Nee! Ja? Oh... Hmmm. Nou ja... Tja... Hmm...".
*gloep*. Nee toch, Litso? Je was toch niet... Je weet wel?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Litso het volgende:
Ik word heel depressief van dit topic
Ik heb trouwens Bioslock gestemd. Stofje is het sowieso niet en de andere twee gun ik het niet.
En ik maar hopen dat ze al die hints nou wel begreep!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
*gloep*. Nee toch, Litso? Je was toch niet... Je weet wel?
Wie wat waar wat mis ik?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
Tering he, die Ch. weet niet wat d'r overkomt!
Slechts Chowi's lentekriebels die BeF doen beven gelijk een bever tijdens een aardbeving.quote:
Héhé, het was toch KS?quote:
Wás ja.quote:
Zo lijkt het althans.quote:
quote:
af en toe heb je zo'n moment nodig, dat je met je verstand op nul even een spelletje kan doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je weet dat Mijnenvegen nóg meer getuigt van het ontbreken van een leven als FOK'en?
vast wel! ik had het zelfs op mijn oude telefoon!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]!
Is dat spel er eigenlijk ook voor Windows Mobile 5? Zoja, dan moet ik 'm hebben
Dan had je die van gevorderde even moet shoppen, want dat staat echt héél zielig zoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
af en toe heb je zo'n moment nodig, dat je met je verstand op nul even een spelletje kan doen.
stond er ineens 40 secondenzou het een vastloper geweest kunnen zijn? ik vat er echt niets van!
ik weet het, maar dat is nepquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan had je die van gevorderde even moet shoppen, want dat staat echt héél zielig zo
Mooi bruggetje naar de TT!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
siliconentieten van een normaal formaat zijn ook nog steeds nep
En ze kneden minder fijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
siliconentieten van een normaal formaat zijn ook nog steeds nep
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee regelbevestigendeuitzondering van me![]()
BOOYYY je gezicht wat doe je, kdacht dat me moeder lelijk was maar neequote:
Jij bent toch Nauttttt?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:27 schreef Nautorious het volgende:
[..]
BOOYYY je gezicht wat doe je, kdacht dat me moeder lelijk was maar nee![]()
![]()
Oh...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Laten we er een poll over opzetten.
Wie is Chowi's nieuwe vlam?
» tonks
» DeLeider
» Stofje
» Bioslock
» anders, namelijk...
maak je eigen FOK! poll zelf!
Oh! Doet 'ie het weer?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goedemorgen Chowi! Waarschuwing gisteren dan ook gemist zeker
En nog steeds. Dank je!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij deed het gisteravond tenminste
Succes, wat je er dan ook te zoeken hebt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!!!
Volgende week maar weer??
En nu ben ik richting ziekenhuis
quote:
Dat mag.... ik ben wel tevreden erover overigens. Wat scheelt eraanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:46 schreef Misstique het volgende:
Mag ik even kotsen op Vodafone?
Ik heb al 3 weken lang contact met de klantenservice over mijn telefoon, gisteren zou ik (wederom) teruggebeld worden, maar verrassend genoeg weer niks van ze vernomen. Net weer gebeld en na 100 keer te zijn doorverbonden en hetzelfde verhaal moeten vertellen, wordt me gemeld dat de vrouw waar ik contact mee heb gehad geen rechtstreeks nummer heeft en ik dus niet met haar doorverbonden kan worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat mag.... ik ben wel tevreden erover overigens. Wat scheelt eraan?
Dus jij zegt tegen die figuren dat die muts je vanochtend nog terug moet bellen. Of heb je het rechtstreekse nummer... zal wel nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken lang contact met de klantenservice over mijn telefoon, gisteren zou ik (wederom) teruggebeld worden, maar verrassend genoeg weer niks van ze vernomen. Net weer gebeld en na 100 keer te zijn doorverbonden en hetzelfde verhaal moeten vertellen, wordt me gemeld dat de vrouw waar ik contact mee heb gehad geen rechtstreeks nummer heeft en ik dus niet met haar doorverbonden kan worden.![]()
Ze gaan haar nu een mailtje sturen dat ze me moet terugbellen. Ondertussen heb ik al 3 weken een abonnement met een telefoon die niet naar behoren functioneert.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus jij zegt tegen die figuren dat die muts je vanochtend nog terug moet bellen. Of heb je het rechtstreekse nummer... zal wel niet![]()
Hm... Wat is er mis met dat abonnement dan ?! Te weinig uur standaard bellen ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze gaan haar nu een mailtje sturen dat ze me moet terugbellen. Ondertussen heb ik al 3 weken een abonnement met een telefoon die niet naar behoren functioneert..
Amen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:00 schreef wolfrolf het volgende:
Grolsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |