quote:Op maandag 20 maart 2006 14:55 schreef Misstique het volgende:
En pas gelijk de TT aan.
Misstique-adoratie-topic.quote:
NEE.quote:
Jij bent tenminste gehoorzaam.quote:
Had je al vertelt.quote:
Zoen me.quote:
Tof.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom even adoreren.
CC.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kom even adoreren.
Maar ik! Wel!quote:
Eerst bewijzen.quote:
Nee, triangeljosti.quote:
Dat duurde te lang.quote:
WIE HEEFT MIJN BREADMAN GEJAT?quote:
O. Kan dat ook nog?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was ergens mee bezig. Buiten FOK. Met iets.
Compier ofzo.quote:
Ken ik niet.quote:
Volgens mij is dat de vriend van èèn of andere fokster....quote:
Ik ook niet maar hij steelt jouw breadman!quote:
Van Afzuigkapquote:Op maandag 20 maart 2006 15:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vriend van èèn of andere fokster....
Vraag me niet van wie.
Wtf.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de vriend van èèn of andere fokster....
Vraag me niet van wie.
Mt.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:25 schreef Misstique het volgende:
c.
Ik onthoudt altijd de meest nutteloze dingen, sue me.quote:
Go whomp his ass girl!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
Nigga stole my Breadman.
Oh noes! Liek wtf!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
Nigga stole my Breadman.
We moeten een fotosoep topic over hem openen!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
Nigga stole my Breadman.
Ik ga hem verwerken in een volgend stripje.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We moeten een fotosoep topic over hem openen!.
[afbeelding]
Puick plan.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga hem verwerken in een volgend stripje..
Doe afzuigkapje er ook maar in...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga hem verwerken in een volgend stripje..
Was was die ene site ookalweer met zoveel streams?quote:
Uitermate puikend idd. Dit topic is TTT waardig.quote:
Ja, hoiquote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was was die ene site ookalweer met zoveel streams?
Wacht maar...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uitermate puikend idd. Dit topic is TTT waardig..
Bedankt, ik bedoelde juist digitally imported.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, hoi
Ik denk dat je doelt op een site die niet meer bestaat die ik je ooit eens heb gegeven. Je kan kijken op http://www.di.fm. Misschien zit er daar iets voor je bij ?!
Zoals elke deel van BeFquote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uitermate puikend idd. Dit topic is TTT waardig..
Ooh, oke... nou geen dank dan maarquote:Op maandag 20 maart 2006 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bedankt, ik bedoelde juist digitally imported.
Je gaat t verkloten, of niet?quote:
Alleen daarom al vergeef ik je die gruwelijke schrijffout.quote:
*benieuwd isquote:
Die was expres. Maar dat zul je nu vast niet meer geloven.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alleen daarom al vergeef ik je die gruwelijke schrijffout..
B2S ?!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben nu naar zuidplein->free record shop eventjes een kaartje halen voor b2s, en daarna gelijk boodschappen doen.
Tuurlijk geloof ik je. Je bent immers blauw.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die was expres. Maar dat zul je nu vast niet meer geloven.
Jah... die spreken altijd de waarheidquote:Op maandag 20 maart 2006 15:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk geloof ik je. Je bent immers blauw.
Ahuh.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... die spreken altijd de waarheid
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tuurlijk geloof ik je. Je bent immers blauw.
Ik zou even binnen blijven! Mijn vrouw rijdt net met de auto richting Zuidplein.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben nu naar zuidplein->free record shop eventjes een kaartje halen voor b2s, en daarna gelijk boodschappen doen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou even binnen blijven! Mijn vrouw rijdt net met de auto richting Zuidplein.![]()
But it does the trick.quote:
Braaf.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:14 schreef Dagonet het volgende:
* Adoreert
Zo ben ik.quote:
Weeeeeeet je dat de lente komt, lente komt, lente komtttt!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Het was trouwens een heerlijke dag om met de trein te reizen, had ik meer tijd was ik echt alleen maar met de stoptreinen gegaan; koffie, broodje, boek en zonnetje in de trein.
Geluk zit in kleine dingen.
Niet alleen de lente.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weeeeeeet je dat de lente komt, lente komt, lente komtttt!
Wel! Ik vind de lente zo geweldig, dat ik er helemaal blij van word.quote:
I know.quote:
Mijn reis was ook gezelliger dan normaal.quote:Het was trouwens een heerlijke dag om met de trein te reizen, had ik meer tijd was ik echt alleen maar met de stoptreinen gegaan; koffie, broodje, boek en zonnetje in de trein.
Geluk zit in kleine dingen.
Can't wait!!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weeeeeeet je dat de lente komt, lente komt, lente komtttt!
De zon doet al redelijk zijn werk merkte ik vandaagquote:
Eens!quote:
Paar graden erbij dan spring ik weer op de (race)fietsquote:
Dan ga ik op een veldje liggen met bier en pen en papier.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Paar graden erbij dan spring ik weer op de (race)fiets
Ik ben nog nooit zo vrolijk geweest met het aanbreken van de lente.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niks mooiers dan de lente. Ik ga straks denk ik huppelend naar de metro.![]()
Chowi is verliefdquote:Op maandag 20 maart 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo vrolijk geweest met het aanbreken van de lente..
Waarom, ziet, iederéén?quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 20 maart 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan ga ik op een veldje liggen met bier en pen en papier..
Back 2 school, feest in outland. 6.50 voor een grote line-up en het duurt van 20:00 tot 8:00, niet dat we er al zo vroeg zijn, 10 uur denk ik.quote:
Ik ben veilig teruggekomen.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou even binnen blijven! Mijn vrouw rijdt net met de auto richting Zuidplein.![]()
Nauwelijks...quote:Op maandag 20 maart 2006 16:39 schreef Dagonet het volgende:
Op wie Chow? Stofje?
Wie dan wel? Hmmm? Zeg het je vriendelijke FA.quote:
Ik ben ook wel benieuwd. KS?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie dan wel? Hmmm? Zeg het je vriendelijke FA.
Wat kost het?quote:
Prijs?quote:
Wat biedt je?quote:
Hij heeft een leven?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:55 schreef Chowi het volgende:
Waarom gaat iedereen er trouwens meteen vanuit dat het een Fok!ker is?
Dat zei ik niet...quote:
Een halve liter bij een café in Zwolle naar keuze.quote:
Volgens mij is daar met geen woord over gerept...quote:Op maandag 20 maart 2006 16:55 schreef Chowi het volgende:
Waarom gaat iedereen er trouwens meteen vanuit dat het een Fok!ker is?
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij is daar met geen woord over gerept...
quote:
Ik heb ook niet gezegd dat het géén Fok!ker was. Ik vroeg alleen waarom iedereen daar vanuit ging.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat niet Fokken gelijk stond aan een leven, maar zo zwart-wit is het dus niet.
En Stofje. Stofje werd ook gezegd. Ik vergeet Stofje niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
En Stofje. Stofje werd ook gezegd. Vergeet Stofje niet!
Je vergeet erbij te zeggen dat ik het dus niet benquote:Op maandag 20 maart 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
En Stofje. Stofje werd ook gezegd. Ik vergeet Stofje niet.
Tof. Een mini-meet. Deal.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Een halve liter bij een café in Zwolle naar keuze.
Misschien stiekem tóch. Of misschien is het Tonks! Of Biogarde! Of Cerror! Of pc-fr34k! Oh, de mogelijkheden!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat ik het dus niet ben.
Biogarde. No. Fucking. Way.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien stiekem tóch. Of misschien is het Tonks! Of Biogarde! Of Cerror! Of pc-fr34k! Oh, de mogelijkheden!
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Biogarde. No. Fucking. Way.
Het is gewoon fucking Biogarde.
Bio, slet, waar ben je?
Je vergeet mij te noemen!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien stiekem tóch. Of misschien is het Tonks! Of Biogarde! Of Cerror! Of pc-fr34k! Oh, de mogelijkheden!
PDL is een hobbelhoer.quote:
Of Misstique!quote:
Sterf en kanker en depressiviteit alom!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:04 schreef Dagonet het volgende:
Ik voel me gevleid Chow, maar ik heb al een vriendin.
Het feest is in Rotterdam, ik moet toch gedekt kunnen zijn.quote:Ticketbox is nimmer aansprakelijk voor schade ten gevolge van dood, letsel, ongevallen, kwetsing, verlies, beschadiging of diefstal veroorzaakt aan de consument tijdens of ten gevolge van een bezoek aan het evenement.
Bril-jant!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sterf en kanker en depressiviteit alom!
Ja, lieve lezers. Let vooral op de PI, waarmee Chowi aangeeft dat ze een grapje maakt en enigszins sarcastisch is.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Holy hell, we're so incrowd.quote:
Ik ben áltijd enigszins sarcastisch, lieve Stof. Daar heb ik geen tegenstrijdige PI voor nodig.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, lieve lezers. Let vooral op de PI, waarmee Chowi aangeeft dat ze een grapje maakt en enigszins sarcastisch is.
MSN is tof.quote:
Ik heb nog wel 150 pillen voor je, lenen?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen scheermesjes?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 150 pillen voor je, lenen?
Wat doe jij met 150 pillen?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 150 pillen voor je, lenen?
Ik hou van jequote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben áltijd enigszins sarcastisch, lieve Stof. Daar heb ik geen tegenstrijdige PI voor nodig.
Ik sta er tussen.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dago is stiekem een dealert.quote:
Die heb ik nog wel. Beter dan pillen. Je moet pijn kunnen voelen. Je moet bloed kunnen zien vloeien.quote:
To do list?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hou van je
Ik vind je lief
Ik mag je graag.
Maar ik doe het wel in lauw water. Ben ik nu een mietje?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel. Beter dan pillen. Je moet pijn kunnen voelen. Je moet bloed kunnen zien vloeien.
Én de PI er nog wel bij! Nou! Je doet er wel heel erg je best voor!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
.
![]()
Een van die smileys. Of alle twee.
Het is jouw feestje.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik doe het wel in lauw water. Ben ik nu een mietje?
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:11 schreef Chowi het volgende:
Ik wil dansen, buiten, in de zon, met zo'n zomers jurkje die omhoog wappert!
Zoals altijd.quote:
En blote voeten.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]!
Op het gras, met een flesje bier en muziek uit de reclames.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
!
Op het gras, met een flesje bier en muziek uit de reclames.
Ja, die sfeer! Voel je het?quote:
Per ongeluk. Ik zit in een erg zware periode van mijn dag. Namelijk het naderende, voelbare einde van het werken.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én de PI er nog wel bij! Nou! Je doet er wel heel erg je best voor!
Dan moet je juist vrolijk zijn en huppelen! Zoals ik!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Per ongeluk. Ik zit in een erg zware periode van mijn dag. Namelijk het naderende, voelbare einde van het werken.
Ik voel het, ik voel het. En dan 's avonds een vuurkorf en rosé. Op het strand.quote:
Zomerjurkje!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:16 schreef Misstique het volgende:
Nakend in de weide met bier?
Bierflesjes in je doos stouwen onder de doffe lentezon, dá's pas sfeervol.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:16 schreef Misstique het volgende:
Nakend in de weide met bier?
Pas als het einde er echt is kan ik huppelen en vrolijk zijn zoals jij, oh wonderschone nakende deerne zonder ondergoed onder haar wapperende jurkje.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet je juist vrolijk zijn en huppelen! Zoals ik!
Die gaat toch uit!quote:
En mijn tieten wapperen speels de tegengestelde richting in van mijn sprongen, terwijl de contouren verlicht worden door diezelfde lentezon.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pas als het einde er echt is kan ik huppelen en vrolijk zijn zoals jij, oh wonderschone nakende deerne zonder ondergoed onder haar wapperende jurkje.
WMtZ.quote:
Zo is het!quote:
Maar meisje toch, dat kán toch helemaal nietquote:Op maandag 20 maart 2006 17:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bierflesjes in je doos stouwen onder de doffe lentezon, dá's pas sfeervol.
Dat wordt een hersenschudding!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
En mijn tieten wapperen speels de tegengestelde richting in van mijn sprongen
Ik wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar meisje toch, dat kán toch helemaal niet
Als ik al geen aids heb van het bierflesje in mijn doosch!quote:
En scherven. Krassen in je schaamlip, da's pas lente.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik al geen aids heb van het bierflesje in mijn doosch!
Dat is niet erg gothic van je Ch.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
En tóch voel ik me lenteachtig!
Blame it on the weather.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
Je nieuwe icon is een succes. Een klasgenoot keek even op mijn scherm, zag je icon, sloeg hem op en gebruikt 'm nu als MSN smiley voor als hij met z'n vriendin chatquote:Op maandag 20 maart 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
Walgelijke romantiek. Werkelijkwaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Je nieuwe icon is een succes. Een klasgenoot keek even op mijn scherm, zag je icon, sloeg hem op en gebruikt 'm nu als MSN smiley voor als hij met z'n vriendin chat
Wij ook van jou stoffig wezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef Stofje het volgende:
Ik ben weg. Ik vond het gezellig vandaag. Ik hou van jullie.
Alles van mij blijkt een succes te zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Je nieuwe icon is een succes. Een klasgenoot keek even op mijn scherm, zag je icon, sloeg hem op en gebruikt 'm nu als MSN smiley voor als hij met z'n vriendin chat
CTRL+F5. Ik zie je nieuwe.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles van mij blijkt een succes te zijn.. Ik heb de OP gerefreshed maar de oude zit er nog in.. toch?
Oh, kut. Scheermesjes! Zwart haar! Jurken!quote:
Vorige keer gebeurde volgens mij precies het zelfdequote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles van mij blijkt een succes te zijn.. Ik heb de OP gerefreshed maar de oude zit er nog in.. toch?
Ik niet?quote:
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 20 maart 2006 17:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, kut. Scheermesjes! Zwart haar! Jurken!
Shame on you!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:09 schreef JDude het volgende:
Er draait hier reedsch een Pizza rond in de oven.
Hoi! Lente! Ik! Lente! Hohoi!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef Replacement_driver het volgende:
Soep en brood. Ik houd het apollinisch.
Tja, als er niemand voor me kookt of hier mee eetquote:
Dus dan maar zo'n vette, ongezonde pizza. Wel lekker, overigens.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, als er niemand voor me kookt of hier mee eet.
En in m'n eentje voor mezelf koken vind ik ook zo kansloos.
Weet je hoe lang ik al zit te wachten op lente?quote:
Daarom. Af en toe ongezondigen mag.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
Dus dan maar zo'n vette, ongezonde pizza. Wel lekker, overigens.
Sinds 21 juni 2005?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
Weet je hoe lang ik al zit te wachten op lente?
Zo ongeveer.quote:
Ik ook, op zich. Maar zo jubelig zien we je niet vaakquote:Op maandag 20 maart 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik al zit te wachten op lente?
Nét.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:21 schreef rompompom het volgende:
Ben ik nog op tijd?
Er is altijd tijd voor bier.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:21 schreef rompompom het volgende:
Ben ik nog op tijd?
Hallo blom.quote:
Dit is dan ook een grote uitzondering. Zo vrolijk als ik nu ben, kan ik alleen maar worden door het snuiven van allerlei chemische middelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ook, op zich. Maar zo jubelig zien we je niet vaak
Verpest het nou niet. Ik ben echt blij.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:24 schreef Replacement_driver het volgende:
Morgen is het lente.
Ik heb droge ogen. Al de ganse dag.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verpest het nou niet. Ik ben echt blij.
Mijn stemming...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:26 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik heb droge ogen. Al de ganse dag.
Goede film.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:25 schreef Litso het volgende:
[..]
[afbeelding]
"There's always time for lubricant!"
Dat is. Vandaag.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:28 schreef Replacement_driver het volgende:
Ma 20. 20.15 uur grote zaal TSJAIKOVSKY SYMFONIE ORKEST
Vladimir Fedoseyev, dirigent
Alexander Kniazev, cello
Sjostakovitsj Celloconcert nr. 2
Sjostakovitsj Symfonie nr. 8!,
.
¤ 35,-quote:
Wat heb je nou weer gesnoven?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit is dan ook een grote uitzondering. Zo vrolijk als ik nu ben, kan ik alleen maar worden door het snuiven van allerlei chemische middelen.
Ga je er niet heen?quote:
Lentegeur.quote:
Mwoah. Ik twijfel, het is wel veel geld.quote:
Concerten en zulks zijn altijd veels te duur!quote:
Maar het wel waard, gok ik zo.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:31 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Mwoah. Ik twijfel, het is wel veel geld.
* pc-fr34k ziet mensen op feesten met potjes lentegeur.quote:
Mwoah, ik vind een tientje niet echt duur.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Concerten en zulks zijn altijd veels te duur!
Het is geen popconcert, hè?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar het geld van de staat komt pas over vier dagen.quote:
Dan geef je het nu uit in plaats van over vier dagen. Ik zie het probleem niet? Je hebt het toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:34 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ja, maar het geld van de staat komt pas over vier dagen.
Niet als je een beetje buiten de mainstream zoekt.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb voor 6.50 een feest vrijdag van 8 tot 8 met een freakin' grote line-up.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind een tientje niet echt duur.
Ja, wie gaat er dan ook naar MoH of Sensation.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb voor 6.50 een feest vrijdag van 8 tot 8 met een freakin' grote line-up..
Maar de meestal zijn grote dingen rond de 40 euro hoor. MoH is ook rond die prijs, sensation ook. etc etc.
Ik heb sowieso wel. Maar ik moet een nieuw vliegticket afbetalen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan geef je het nu uit in plaats van over vier dagen. Ik zie het probleem niet? Je hebt het toch?
Ja, maar grote mainstream feesten zijn toch leuk.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet als je een beetje buiten de mainstream zoekt. [afbeelding].
Vliegticket!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel. Maar ik moet een nieuw vliegticket afbetalen.
Ik vind vooral die "iedereen in het wit/zwart" dresscodes altijd zo sneuquote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
Ja, wie gaat er dan ook naar MoH of Sensation.
Ik niet, sensation is sowieso niet helemaal mijn ding, MoH zou ik wel heen willen alleen vind ik het best duur en heb ik zoveel geld niet te besteden.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toch ziet een zaal vol mensen met witte of zwarte kleding er wel vet uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind vooral die "iedereen in het wit/zwart" dresscodes altijd zo sneu.
!!!!!quote:
Ik geloof dat Sensation dit jaar naar de 60 gaat. Ik niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb voor 6.50 een feest vrijdag van 8 tot 8 met een freakin' grote line-up..
Maar de meestal zijn grote dingen rond de 40 euro hoor. MoH is ook rond die prijs, sensation ook. etc etc.
En dat zijn ook geen concerten.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
En iedereen die zich er zo braaf aan houdt. Ik ga er een keer heen in fel rode kleding.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind vooral die "iedereen in het wit/zwart" dresscodes altijd zo sneu.
Waar gaat het heen, als ik zo vrij mag zijn?quote:
Nakend.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
En iedereen die zich er zo braaf aan houdt. Ik ga er een keer heen in fel rode kleding.
Dat vertel ik je binnenkort wel. Het is een speciaal ticket, waar je een offerte voor moet opvragen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar gaat het heen, als ik zo vrij mag zijn?
Dat valt niet zo op met mijn witte lichaam.quote:
Ja. Hoer. Ik wil het weten. Waarom ben je niet op [dat ene medium] trouwens?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat vertel ik je binnenkort wel. Het is een speciaal ticket, waar je een offerte voor moet opvragen.
Omdat ik nu weg ga. Ik spreek je vanavond wel, schone deerne.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Hoer. Ik wil het weten. Waarom ben je niet op [dat ene medium] trouwens?
Ah, het is geheim.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef Replacement_driver het volgende:
Dat vertel ik je binnenkort wel. Het is een speciaal ticket, waar je een offerte voor moet opvragen.
Well, okay, then.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:44 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Omdat ik nu weg ga. Ik spreek je vanavond wel, schone deerne.
Het is niet boeiend om openbaar op fok te zetten. Dat is iets anders.quote:
Dat schijnt zo.quote:
Oh, toch niet.quote:
Whatever.quote:
Kijk-ze. Ik ga ook. Film kijken.quote:
Ik zei ook en zulks, dus niet enkelt concerten maar ook evenementen enzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:41 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
En dat zijn ook geen concerten.
Hoe klan je dat vergeten!quote:
Klan?quote:
Klokje, Tikt, Zoalsquote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef Misstique het volgende:
Thuis.
Over dat gesproken. Ik niet dus. Maar ik bedacht me dit weekend dat ik tenminste een keer in mijn leven een dergelijk festival inclusief XTC wil hebben beleefd.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zelf eens heb gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 19:09 schreef Misstique het volgende:
XTC is overrated en drugs are bad mmmkay?
Festival = Bier. XTC is voor heaumeaux.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:09 schreef Misstique het volgende:
XTC is overrated en drugs are bad mmmkay?
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Festival = Bier. XTC is voor heaumeaux.
Psst, een xtc ervaring hoeft niet persee op een hardcore feest.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Over dat gesproken. Ik niet dus. Maar ik bedacht me dit weekend dat ik tenminste een keer in mijn leven een dergelijk festival inclusief XTC wil hebben beleefd.
Hey MQquote:Op maandag 20 maart 2006 19:42 schreef Misstique het volgende:
Hey WS.
Weer een nieuwe afkorting.quote:
Ja dan had je maar MissTique als usernaam moeten invoeren.quote:
Dat kán geregeld worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja dan had je maar MissTique als usernaam moeten invoeren.
XTC is wel okay hoo-hoor. Maar niet te vaak doen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zelf eens heb gedaan
Nope, dit was een bewuste keuzequote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja dan had je maar MissTique als usernaam moeten invoeren.
Voor mij een hoofdletter W en een hoofdletter S graag, merci!quote:
Blijf van die knopjes af.quote:
Ja, om ons op de huid te zitten zeker.quote:
Niet mijn idee. Mods die met TT's meuken.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:02 schreef DeLeider het volgende:
TT
Daar moet je minstens tot je ellebogen bruin voor zijn...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Voor mij een hoofdletter W en een hoofdletter S graag, merci!
Je bent vast potquote:Op maandag 20 maart 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet mijn idee. Mods die met TT's meuken.
Ja wat!!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:02 schreef DeLeider het volgende:
TT
Ja.quote:
Zo, wordt er ook een wakker.quote:
quote:
Wow.quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daar moet je minstens tot je ellebogen bruin voor zijn...
Laat dan maarquote:Op maandag 20 maart 2006 20:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daar moet je minstens tot je ellebogen bruin voor zijn...
Als jij een meisje niet kan krijgen betekent niet dat ze pot is....quote:
Ze prefereert voortaan míjn handen aan haar knopjes.quote:
Deze ene keer dan.quote:
Grapjas.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:09 schreef DeLeider het volgende:
Als jij een meisje niet kan krijgen betekent niet dat ze pot is....
Alleen stiekem toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze prefereert voortaan míjn handen aan haar knopjes.
Oh, dat mocht ik niet zeggen hè!quote:
Als we er nou allemaal heel hard om gaan lachen, en doen alsof het een grapje was?quote:
Nét echt!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:13 schreef cerror het volgende:
Er word wat afgeslijmt en gescholden in dit topic.
Jij?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
XTC is wel okay hoo-hoor. Maar niet te vaak doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |