ik zou wel zo'n Technogym loopband willenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
we hebben hier thuis zo'n profi roeiapparaat wat ze in fitnesscentrums ook hebben![]()
Best relaxt al zeg ik het zelf
Ja ook tofquote:Op maandag 20 maart 2006 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou wel zo'n Technogym loopband willen
Ik moet m'n armen trainen om het op die kart langer uit te houden dan 5 rondjesquote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef M5 het volgende:
Ik sping gewoon om m'n mountain bike en ga 50 km rossen hier. geen kut fitness zooi nodig om fit te blijven.
hier ligt ook een groot park met plas naast, is ongeveer 6 km. Maar ik heb o zo weinig zinquote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef M5 het volgende:
Ik sping gewoon om m'n mountain bike en ga 50 km rossen hier. geen kut fitness zooi nodig om fit te blijven.
Terecht, domme apparaten zijn dat zegquote:Op maandag 20 maart 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen we hem net hadden waren we alle 3 fanatiek
nu staat ie stof te happen![]()
push-ups.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik moet m'n armen trainen om het op die kart langer uit te houden dan 5 rondjes
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
mja. A'dam is Zeeland niet. Maar als je geen zin hebt maakt dat ook niet uitquote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier ligt ook een groot park met plas naast, is ongeveer 6 km. Maar ik heb o zo weinig zin![]()
ik moet trainen om gewoon alles door te kunnen blijven vreten zonder m'n pik een afdakje te bezorgenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
roeimachine = niet echt armen, is een cardio apparaat en nog voor het grootste gedeelte je rug ookquote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is inderdaad BEST lang geleden jaquote:Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef LWaS het volgende:
*verdwaald is*
en ik leef nog steesquote:Op maandag 20 maart 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad BEST lang geleden ja
Eerst douchen, ontbijten, koffie, rokenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Staat als 1e punt op de agenda voor morgen.
1.88m @ 78kg hieroquote:Op maandag 20 maart 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
ik had laatst een vet percentage van 16 procent. was prima volgens de keurings arts van defensie: "niets meer aan doen"
vroeger trainde ik altijd in het Amsterdamse Bos met mijn prive conditietrainerquote:Op maandag 20 maart 2006 21:43 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. A'dam is Zeeland niet. Maar als je geen zin hebt maakt dat ook niet uit
Zeg dat welquote:Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Ja dat valt nog tegen eh een beetje karten op tempo
Ik had ook niet anders verwachtquote:
Klopt. En benen als je een beetje door beukt.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
roeimachine = niet echt armen, is een cardio apparaat en nog voor het grootste gedeelte je rug ook
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
vroeger trainde ik altijd in het Amsterdamse Bos met mijn prive conditietrainer![]()
die hufter sprinte vaak aan het eind naar zijn auto en dan reed ie altijd telkens vooruit zodat ik niet kon instappen. Sadistische flikker was het![]()
Ook in de zomer in een bloed hete tennis hal sprintjes trekken en dat soort meuk, zat hij altijd ijsjes te eten![]()
Ik ben nog steeds FOK!inboedelquote:Op maandag 20 maart 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht
Ja prima hoorHang je überhaupt nog wel eens rond op FOK!?
En hoe is het met je Tigra?
zoals hierboven staat: jaquote:Op maandag 20 maart 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat is lang geleden
heb je nog steeds die Tigra?![]()
Whehehe, ja op de prokart kan ik zo uren sturen. Maar met mijn schakel zoek ik echt na 25 mins wel de pit weer opquote:Op maandag 20 maart 2006 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
1e uur kan ik wel 15 minuten rijden.... maar in de loop van de dag deed alles vrij veel pijn
Nu met nieuwe stoeltje en m'n ribben die volledig genezen zijn moet het goed komen![]()
Afgelopen seizoen waren m'n ribben gekneust door het kartenen die kregen niet de tijd om goed te genezen, dus elke keer in een bocht voelde ik steeds dezelfde ribben pijn doen
Kost je gewoon een seconde per rondje
jaquote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds FOK!inboedel
Tigra is verbouwd enzo...heb vast wel piccas ergens..moek ze ff zoeken?
Heb je Mutz nou al een keer geneukt?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds FOK!inboedel
Tigra is verbouwd enzo...heb vast wel piccas ergens..moek ze ff zoeken?
ik moest 6 kilo afvallen, sneller en fitter worden in 2 maanden tijd. Anders mocht ik niet naar Duitslandquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je Mutz nou al een keer geneukt?![]()
En foto's zijn altijd leuk![]()
durf het bijna niet te vragen.. was dat gelukt?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest 6 kilo afvallen, sneller en fitter worden in 2 maanden tijd. Anders mocht ik niet naar Duitsland![]()
Doe mij die controle eensquote:Op maandag 20 maart 2006 21:51 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zal binnenkort weer eens 10 kgtjes aanvreten voor de gein
Heb dat redelijk onder controle, zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |