ja hij neemt het allemaal lekker serieusquote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef BoJo het volgende:
kunnen we niet nog 6 maanden proeftijd aan die Alexxxx plakken?
jep, maar ik vind ze toch niet zo mooi.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
Die azev's zijn dat die laatste velgen op die foto's?
Ik ben weer helemaal de oude he?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:16 schreef BoJo het volgende:
kunnen we niet nog 6 maanden proeftijd aan die Alexxxx plakken?
Ik baal gewoon ervan dat die hoerevelgen die ik mooi vind zo fokking duur zijnquote:
Heel goed want zijn echt van die aso mercedes velgenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
jep, maar ik vind ze toch niet zo mooi.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel goed want zijn echt van die aso mercedes velgen
geen flauw idee, ik kan ze niet nieuw vinden. Behalve vergelijkbare van Madeno zijn 321 euro per stuk excl. bandquote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik baal gewoon ervan dat die hoerevelgen die ik mooi vind zo fokking duur zijn
Slaan toch helemaal nerges op
Wat kosten die krengen die jij wil nieuw?
ATS heeft ze enige tijd al niet meer in de collectie.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik kan ze niet nieuw vinden. Behalve vergelijkbare van Madeno zijn 321 euro per stuk excl. band![]()
Maar daar betaal je nog 100 euro extra voor de naam
[afbeelding]
nee kwam ik ook net achterquote:Op maandag 20 maart 2006 20:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ATS heeft ze enige tijd al niet meer in de collectie.
Wel kut voor je dat je zo moet zoekenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik kan ze niet nieuw vinden. Behalve vergelijkbare van Madeno zijn 321 euro per stuk excl. band![]()
Maar daar betaal je nog 100 euro extra voor de naam
[afbeelding]
Maat van me heeft een tweedehands Volvo-dealer en weet misschien wel een adresje. Dan moet je wel geduld hebben want hij is echt net op vakantie gegaanquote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel kut voor je dat je zo moet zoeken
Ik weet precies wat ik wil maar ja 1500 a 2000 euro dat is 1/4e van de autowaarde
Ik besluit op dit moment dat ik wel een keer een t5-r koop waar ze al op zitten
jij hebt een mooi netwerkjequote:Op maandag 20 maart 2006 20:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maat van me heeft een tweedehands Volvo-dealer en weet misschien wel een adresje. Dan moet je wel geduld hebben want hij is echt net op vakantie gegaan
Als je het wil vragen als hij terug is primaquote:Op maandag 20 maart 2006 20:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maat van me heeft een tweedehands Volvo-dealer en weet misschien wel een adresje. Dan moet je wel geduld hebben want hij is echt net op vakantie gegaan
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja dat mag ik natuurlijk niet zeggen
( je hebt btw een PM op BB)
afslaan zonder te kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:26 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff.entensit(...)?media=bikecrash.wmv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |