Tof!quote:
Speciaal voor jou dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Alanis - head over heals
en je moet even inloggen natuurlijk
Ja... maar dan snap ik nog de hele constructie niet... maar goed, whateverquote:
Leg het mij nou even verder uit, want ik snap er niks van...quote:
Dat dusquote:Op maandag 20 maart 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
edit: kut staat er niet bij......
wij hebben ook 's met z'n 8en [voor jou] op Hind gestemd, stond ze meteen bovenaanquote:Op maandag 20 maart 2006 21:35 schreef BVO het volgende:
Speciaal voor jou dan.
Oh ja!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
wij hebben ook 's met z'n 8en [voor jou] op Hind gestemd, stond ze meteen bovenaan
en toen werden onze namen genoemd
Wat? Over die note of over je system tray?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg het mij nou even verder uit, want ik snap er niks van...
FOK!radio: Tweaker Daniël Kegel livequote:Op maandag 20 maart 2006 21:37 schreef Woelli het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar het klinkt leuk![]()
Over waar jullie het over hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat? Over die note of over je system tray?
MissBliss had het tegen Sven die het weer over iets anders had dan waar jij het in eerste instantie over had.quote:
Die heeft vast een enorme kegel in de ochtend...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
FOK!radio: Tweaker Daniël Kegel live
Elke maandagavond vanaf 20:00
Wat heb jij dan weer voor een plaatje.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:37 schreef Woelli het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar het klinkt leuk![]()
Uhm, nu snap ik het helemaal niet meerquote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MissBliss had het tegen Sven die het weer over iets anders had dan waar jij het in eerste instantie over had.
daar dacht ik ook aan!!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
Jack Johnson - Upside Down.
Vraag ik of ik het wel wetenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MissBliss had het tegen Sven die het weer over iets anders had dan waar jij het in eerste instantie over had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |