Ooh, ik mocht ook al geen lange oorbellen. Vond ik echt kut! Want ik wilde niks liever. Nu draag ik ze ook nooit.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef Oblivion het volgende:
Lange oorbellen en make-up.
Gevolg: Nooit lange oorbellen gedragen, ze irriteren.
En nog steeds weinig make up.
Flauw van je ouders zeg...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef BrauN het volgende:
Ik mocht trouwens ook niet in m'n naakte snikkel door het huis wandelen...
Tegenwoordig woon ik niet meer thuis dus doe ik de hele dag niks anders als ik in vorm ben!
Ach, achteraf begrijp ik het wel hoor. Ik had nogal eens een stevige erectie en dat komt toch vreemd over op visite en dergelijke.quote:
dat mag ik nog steeds niet hoor, niet dat ik dat godverdomme niet doequote:Op maandag 20 maart 2006 19:19 schreef travelwoman het volgende:
Ik mocht niet schelden
Waarom mocht je dat niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik mocht geen Tour of Duty kijken.
Dus...![]()
Vrouwen belden gratisquote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
sexlijnen mocht ik vroeger ook nooit bellen![]()
daarom werd ik dus min of meer gedwongen om in een telefooncel gratis sexlijnen bellen naar vieze wanhopige mannen, maar een lol dat we haddenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vrouwen belden gratis
Maar dat vonden ze ook niet goed...
"amaranta; waarom is de lijn steeds bezet?"
eh, ik eh, de hoorn lag er niet goed op
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daarom werd ik dus min of meer gedwongen om in een telefooncel gratis sexlijnen bellen naar vieze wanhopige mannen, maar een lol dat we hadden![]()
En terechtquote:Op maandag 20 maart 2006 19:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Jerry Springer kijken,
Je mocht geen Tamagotchi? Bizar.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik mocht toen ik klein was niet zo'n minispelletje om je diertje op te voeden![]()
Neem ik ze nu nog kwalijk![]()
Wat bleef over? Oud-Geleen? Groot Genhout?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:01 schreef Syrena het volgende:
Geen Turk, Marokkaan, jongen uit Lindenheuvel of Sanderbout als vriendje.
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ach, achteraf begrijp ik het wel hoor. Ik had nogal eens een stevige erectie en dat komt toch vreemd over op visite en dergelijke.
Waarom eigenlijk, vraag ik me dan af?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
als klein amarantatje mocht ik niet bij vriendinnen gaan logeren, of vriendinnen bij mij. Mijn moeder was daar falikant op tegen. Amaranta heeft op haar 18de voor het eerst gelogeerd....
dat is net 2-3 jaar geleden dus? vriendjes die blijven slapen kan ik wel begrijpen als de meid 16-17 is maar logeerkamer vind ik wel bizar.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, vraag ik me dan af?
Ik zit trouwens hard na te denken, maar behalve de normale dingen als straalbezopen thuiskomen, belachelijk laat thuiskomen, met m'n vriendje in 1 bed slapen toen ik net 16 was...enz
kan ik even niets speciaals bedenken.
Steinquote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat bleef over? Oud-Geleen? Groot Genhout?
Neuken überhauptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:33 schreef Thorical het volgende:
Neueken zonder condoom, en bezopen thuis komen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:32 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik zit trouwens hard na te denken, maar behalve de normale dingen als straalbezopen thuiskomen, belachelijk laat thuiskomen...enz
kan ik even niets speciaals bedenken.
Ja dat was ook wel eens irritant. Vooral tot groep 4 om half 8 en groep 8 om half 9.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:34 schreef LoggedIn het volgende:
zelf uitmaken wanneer ik naar bed gingmn moeder heeft me echt t/m mn 17e lopen zieken daarmee
Ja maar ik heb kinderen in de klas gehad die naar bed gingen wanneer ze zelf wilden. Nou das geen pretje...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel eens irritant. Vooral tot groep 4 om half 8 en groep 8 om half 9.
Gelukkig op mn 14e ze zover weten te krijgen dat het naar 11 uur verschoven werd. Die tijd is toen spoedig in de vergetelheid geraakt en mocht het al snel zelf bepalen.
pfffquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:Uitgaan Tot laat op feestjes blijven Strips lezen Tekenfilms kijken
We woonden erg achteraf en ze wilden niet dat ik dat alleen moest fietsen (geen broertjes of zusjes). Uitgaan mócht wel, maar dan moest ik zelf de taxi heen en weer naar de stad betalen en moest ik voor 0.00 thuis zijn. Aangezien een enkele taxirit 25,= kostte en het pas rond 01.00 gezellig werd, liet ik het maar voor wat het was.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
pfff
Dat is wel heel naar. Imo verboden die echt nergens over gaan
??? WTFquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Strips en tekenfilms snap ik wel, zou ik m'n kinderen ook niet snel laten lezen / kijken, maar misschien is dat een erfenisje van hoe ik opgegroeid ben.
tegen de tijd dat je 17 was wel toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef Koranaga het volgende:
Ik mocht nooit voorbij het speeltuintje aan het einde van de straat![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:01 schreef Syrena het volgende:
Geen Turk, Marokkaan, jongen uit Lindenheuvel of Sanderbout als vriendje.
wtf is wrong with that? zo verdorven zijn die nou ook weer niet toch. simpsons die zijn toch okay. kijk okay. beavis en butthead misschien niet (kan ik me voorstellen, vind ik zelf niet), of supergeweldadige videogames. maar wat er nou zo erg is aan donald duck, of suske en wiske?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Strips en tekenfilms snap ik wel, zou ik m'n kinderen ook niet snel laten lezen / kijken, maar misschien is dat een erfenisje van hoe ik opgegroeid ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |