die is erg leuk idd .. leuk effect ook wel dat je ouder wordt in de levelsquote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef Zwoerd het volgende:
[afbeelding]
Deze zou ik erg graag nog een keer spelen, hij is (volgens mij) alleen nog geen freeware
echt zúlke gave spellen dit!!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef pomtiedom het volgende:
- Terminal Velocity
- Commander Keen
- Wolfenstein
- Duke Nukem 1 en 2 (later ook 3D)
- SimCity 1
- Stunts
- Lemmings
geweldige spellen:quote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef pomtiedom het volgende:
- Commander Keen
- Wolfenstein
- Duke Nukem 1 en 2 (later ook 3D)
- SimCity 1
- Prince of Persia 1
- Blockout
- Lemmings
- Theme Park
- Dungeon Keeper 1 (en later ook 2)
- Tja, Command & Conquer 1 plus Dune 2 zijn vanzelfsprekend
- Scorched Earth (hoe kon ik die vergeten!)
- The Perfect General 2 (Hoezo, een potje duurt uren?!?)
das toch niet oudquote:Op maandag 20 maart 2006 20:54 schreef Klonk het volgende:
ik heb net m'n N64 weer eens aangesloten Wipeout en Mario64
ok, een mastersystem, de eerste platte lange uitvoering met een lading spellen wel ?quote:
quote:
bijna 10 jaar toch alquote:On June 23 1996, the Nintendo 64 (N64) was released in Japan and became a huge hit, selling over 500000 units on the first day of its release.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:59 schreef PrinceLu het volgende:
Crystal mines 2 op de Atari Lynx!
[afbeelding]
Heb ik toch zeker wel een heel jaar geen zonlicht door gezien.
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
Bubble bobble! wel op m'n DS natuurlijk!
Ik zit trouwens vast in level 97!.
was ook meer een opmerking op de post boven jouw post sorryquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef PrinceLu het volgende:
Nooit gezegd dat het origineel was. Maar wel tien keer leuker dan boulder dash.
Bubble bobble heb toch wel een aantal keer uitgespeeld samen met m'n broer.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
Bubble bobble! wel op m'n DS natuurlijk!
Ik zit trouwens vast in level 97!.
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Bubble bobble heb toch wel een aantal keer uitgespeeld samen met m'n broer.
Een keer of 4, ben je gewoon 2 /3 uur mee zoet. Opslaan kan idd niet.
Wat een geweldig spel![]()
Op de DS kan je dat dus wel opslaan!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bubble bobble
![]()
(maar dat kun je toch niet opslaan ?)
Maakt niet uit, we gaan gewoon door.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
was ook meer een opmerking op de post boven jouw post sorry
maar dan wel het origineelquote:
Die heb ik nooit gespeeldquote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar dan wel het origineel
[afbeelding]
GK2 was wel cool, maar lang niet zo goed als deel 1.. En ik vond die acteur vrij gay.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond
gabriel knight en phantasmagoria ook leuk ..
dat genre is helemaal weg adventures met echte filmpjes
[afbeelding]
gabriel knight 2
[afbeelding]
phantasmagoria
dan koop je toch gewoon wipeout2097 voor de pc voor 1 euroquote:Op maandag 20 maart 2006 20:54 schreef Klonk het volgende:
ik heb net m'n N64 weer eens aangesloten Wipeout en Mario64
Ik heb hem ook op me DMA idd, ziet er mooi uit op zo'n schermpje. Lekker day of the Tetacle op je phone playen met full speach.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef Atreidez het volgende:
Scummvm heb ik zelfs draaien op me pda, relaxed in de trein monkey island of Indiana Jones spelen.. Helaas hoef ik niet zo vaak met de trein
Ik heb practisch alle megaman gespeelt. Maar niet allemaal uit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:22 schreef VirgilReality het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Megaman 2![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
knightmare op de msx
game on ...
het vorige deeltje ---> Ouderwetsche Games
CD-Iquote:Op maandag 27 maart 2006 13:45 schreef jpg97 het volgende:
Kent iemand van jullie het spel: Burn Cycle nog?
( toendertijd gespeeld op een CD-I van Philips)
vette sfeer in dat spel ( zover ik me kan herinneren ).
11th hour dan ?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef VirgilReality het volgende:
[..]
CD-Ier was maar 1 spel die ik leuk vond namelijk 7 Guest de rest was erg bagger
[afbeelding]
Die is nooit uitgebracht op CD-i maar op de PC vond ik 11th Hour het wel leuk.quote:
Die heb ik ergens nog op CD liggen . . .quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Legend of Kyrandia
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Nog zo'n westwood topper![]()
Dat was echt een vet spelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:19 schreef pomtiedom het volgende:
Terminal Velocity (1995):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Soort Space emulator. ver planeten vliegen, verschillende gebouwen vernietigen, ontzettend veel verschillende tegenstanders zowel op de grond als in de lucht, tunnelnetwerken invliegen en eindbazen verslaan.Veel slopende levels met veel actie en veel wapens.
Jah, ik kon niet landen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
F29 Retaliator. Ook een retecoole spel vond ik. Weet niet of mensen hier het hebben gespeeld...
Vond Falcon 3 een stukje beter . . .quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
F29 Retaliator. Ook een retecoole spel vond ik. Weet niet of mensen hier het hebben gespeeld...
de executable heette X.exe dacht ik :pquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:52 schreef PrinceLu het volgende:
Zulu alert! Scramble! Scramble!Heel wat uurtjes verloren aan dat zulu alert, en toen ik eindelijk het boek kreeg waarin stond wat er in de missies moest gebeuren, kon ik m'n lol niet op..
Volgens mij was dat ook het eerste spel dat ik over modem speelde.
Ik heb trouwens altijd gedacht dat het Retal X heette.. Weet ook nie waarom
Jah X, das t eerste wat me te binnen schoot toen ik die pic zag, en ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 30 maart 2006 03:50 schreef thettes het volgende:
de executable heette X.exe dacht ik :p
In ieder geval nooit de missies gesnapt, en niet hoe ik kon landen... dus altijd maar opstijgen, alles kapotmaken en daarna ook nog je eigen basis (voor al die met die eilandjes was leuk!)
Ja op de amiga 500quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond het echt serieus een van de coolste games ooit gemaakt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:50 schreef thettes het volgende:
[..]
de executable heette X.exe dacht ik :p
In ieder geval nooit de missies gesnapt, en niet hoe ik kon landen... dus altijd maar opstijgen, alles kapotmaken en daarna ook nog je eigen basis (voor al die met die eilandjes was leuk!)
gisteren de hele avond gespeeldquote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef Zwoerd het volgende:
[afbeelding]
Deze zou ik erg graag nog een keer spelen, hij is (volgens mij) alleen nog geen freeware
Superfrogquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Verder Superfrogleuk spel
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de intromuziek van Lotus op me telefoon in MP3 formaatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:09 schreef Bilbao het volgende:
Lotus 1, 2 en 3 was super gaaf toendertijd op de Commedore 1200 (OS Amiga)
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:20 schreef yup het volgende:
[..]
Ik heb de intromuziek van Lotus op me telefoon in MP3 formaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Hoe land je met dat ding??quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:25 schreef yup het volgende:
Uuuuuuuuren, daaaaaagen, weeeeeeeken, maaaaanden, wat, jaaarenlang gespeeldquote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef pomtiedom het volgende:
- Scorched Earth (hoe kon ik die vergeten!)
Volfiedquote:Op maandag 10 maart 2008 15:12 schreef Wouter2006 het volgende:
Volfied 1991
[ afbeelding ]
The Incredible Machine 1992
[ afbeelding ]
Bubble Bobble met z'n tweeënquote:
Nee, dan:quote:
Vreselijk! Beeld dat hele tijd verschuiftquote:Op zondag 21 maart 2010 20:02 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Nee, dan:
Pinball Fantasies.
[ afbeelding ]
Ik heb nooit meer zo'n goede pinballgame gespeeld. Technisch ook erg goed; Het kon de vroege soundblasters evenaren met zijn pc-speaker geluid.
Idd ja..erg vervelendquote:Op zondag 21 maart 2010 20:14 schreef Paxlie het volgende:
budokan was de bom, maar wel buggy
rtcw is niet 'oud'quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:36 schreef SimtekF1 het volgende:
Grand Prix 2, zooo vaak gespeeld, hier heb ik wel wat maanden van m'n leven aan verspeeld.
[ afbeelding ]
Return to Castle Wolfenstein, veel online gespeeld, 20 tegen 20, zo vet was dat.
[ afbeelding ]
Double Dragon 2, het spel der spellen. Met een maat samen uitspelen of alleen, te vet.![]()
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog heel veel spellen die hier thuis horen, maar die komen nog wel.
OMG , dat was echt een bruut spelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:08 schreef Atreidez het volgende:
Zat net soortgelijk topic te kijken kom ik nog een andere leuke klassieker tegenFire Power op de amiga. Jammer dat ik niet meer plaatjes kan vinden.
[ afbeelding ]
Was ook op de Nes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Dat plaatje van DD2 ziet er maar slecht uit.. Kan me 1 zelf beter herinneren, maar dat zag er toch appetijtelijker uit
[ afbeelding ]
Wel een hele stoere game toendertijd
Wat jij post is de arcade versiequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Dat plaatje van DD2 ziet er maar slecht uit.. Kan me 1 zelf beter herinneren, maar dat zag er toch appetijtelijker uit
[ afbeelding ]
Wel een hele stoere game toendertijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |