je bent bijna liefquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vandaag tot Hamburgerboefje omgetoverd voor een make-up workshop.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vandaag tot Hamburgerboefje omgetoverd voor een make-up workshop.
het vriest vannachtquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Muk het volgende:
LENTE!!!!
gefeliciteerd allemaal!! we hebben het weer overleefd!!
is dat niet morgen?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef Muk het volgende:
LENTE!!!!
gefeliciteerd allemaal!! we hebben het weer overleefd!!
quote:
ik las net ergens dat het vandaag om 18:26 was, maar voor mij begint ie morgen om een uur of zesquote:
Gecondoleerd Kleinquote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Kleintje het volgende:
Half 8 is het lente...
Dus nog iets meer dan een half uur wachten. Dan begint de klimatologische lente ofzo(klok, klepel enzo...)
het hangt echt in de lucht. De oma van Jochem (mijn ex/huisgenoot) is vanmorgen overleden. En ze was toch ook wel beetje veel mijn oma...
Vrijdag of zaterdag is de begrafenis, dat horen we morgen!
Kan je die puist niet retoucheren met Photoshopquote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb een enorme puist midden op mijn kale voorhoofd, en morgen een dinertje met een fantastische dame![]()
![]()
dan maar schimmel
Nee, ik niet meer. Mijn schimmel staat op rust. Beetje ontschimmelenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kleintje ook zowat dagelijks
Sorry Kleintje
Tnx...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gecondoleerd Klein![]()
De lucht moet zuiveren denk ik..![]()
gecondoleert kleintjequote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Kleintje het volgende:
Half 8 is het lente...
Dus nog iets meer dan een half uur wachten. Dan begint de klimatologische lente ofzo(klok, klepel enzo...)
het hangt echt in de lucht. De oma van Jochem (mijn ex/huisgenoot) is vanmorgen overleden. En ze was toch ook wel beetje veel mijn oma...
Vrijdag of zaterdag is de begrafenis, dat horen we morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |