Echt niet.. Dat beestje komt bij z'n moeder te liggen in de tuin.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:27 schreef Salsagirl het volgende:
Neem aan dat je hem wel naar de dierenarts brengt..
Inderdaad, de dierenarts laat het dier vernietigen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Echt niet.. Dat beestje komt bij z'n moeder te liggen in de tuin.
groene containerquote:Op maandag 20 maart 2006 18:27 schreef Salsagirl het volgende:
Neem aan dat je hem wel naar de dierenarts brengt..
En nou logisch dat je ma er mee zit
ik heb mijn medeleven al getoond en geef toe, het was best een leuk garpje waar ik op reageerde.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
geschoond.
Een beetje medeleven wordt niemand slechter van hoor
TS, sterkte voor je moeder. Is behoorlijk klote als een kat doodgaat....
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Echt niet.. Dat beestje komt bij z'n moeder te liggen in de tuin.
Die van mij ging ook op zijn favoriete plekje liggen, om daar tot rust te komenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ehm het is toch algemeen bekend dat als katten hun einde aan voelen komen dat ze zich dan verstoppen?
Ja, dat wisten we wel ja, maar niet meer aan gedacht.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ehm het is toch algemeen bekend dat als katten hun einde aan voelen komen dat ze zich dan verstoppen?
Ja, we zijn vreselijke mensen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:53 schreef JosvG het volgende:
Gatverdamme, ik zou toch zeggen dat je daar als eerste zoekt, maar jullie laten hem daar zomaar 2 dagen rotten
Doe dat maar ja, zal ze vrolijk van wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:57 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ja, we zijn vreselijke mensen.![]()
Bedankt voor het medeleven luitjes, ik zal het tegen m'n ma zeggen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef Bosbeetle het volgende:
dat had ik met mijn vader .. alleen lag die er nog maar 10 minuten
Ja dat is verboden, beeld je is in dat iemand straks jouw huis koopt en hun kinders lopen lekker te spelen in de tuin en ze flikkeren over die schedel van die kat van jouquote:Op maandag 20 maart 2006 20:46 schreef PrinceLu het volgende:
Ik hoor dus net dat begraven in de tuin verboden is.. Is dat waar?![]()
idd niet leuk kan ik je vertellenquote:
Er is elke dag geweld op televisie, dus een katteschedel in de tuin zullen die kinderen wel tegenkunnen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ja dat is verboden, beeld je is in dat iemand straks jouw huis koopt en hun kinders lopen lekker te spelen in de tuin en ze flikkeren over die schedel van die kat van jouomdat jij hem zonodig in de tuin moest dumpen.
Denk toch na![]()
stel je niet aan. net of die kinderen daar een trauma aan overhoudenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:49 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ja dat is verboden, beeld je is in dat iemand straks jouw huis koopt en hun kinders lopen lekker te spelen in de tuin en ze flikkeren over die schedel van die kat van jouomdat jij hem zonodig in de tuin moest dumpen.
Denk toch na![]()
zo lang je het er verder niet over hebt, is er geen haan die er naar kraaitquote:Op maandag 20 maart 2006 20:46 schreef PrinceLu het volgende:
Ik hoor dus net dat begraven in de tuin verboden is.. Is dat waar?![]()
Ik ben het met je eens hoor, maar mijn moeder nu even niet.. Voor haar is dit net zo pijnlijk als het verlies van d'r eigen vader.. 'tis maar net hoe gehecht je aan iets bent, en waar je knopjes zitten.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
wij hebben onze hond gewoon laten vernietigen
mensen leer relativeren !
(vandaar ook mijn vader opmerking wel waar gebeurd maar het trekt de dingen wat in perspectief .. het is een kat !)
Je hebt zeker wel het volle bedrag voor die spuit moeten betalenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
onze hond was op zn einde dus wij wouden hem laten inslapen dus wij naar de dierenarts .. waar hij 10 cc moest inspuiten. Nog geen 1 cc erin hond dood. (ik denk natuurlijk of met een klein zetje) maar ik had en hem dus vast bij zn laatste zuchtje
jup .. onze hond was er trouwens echt erg aan toe .. hij kon niet lopen ..maar heeft het toch voor elkaar gekregen om helemaal achter in de tuin te gaan liggen. Wij roepen .. ja kom maar eens als je niet kunt lopen . Wij hem weer in zn mand leggen, even later is hij weer weg allen niet verder dan 2m ...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:09 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel het volle bedrag voor die spuit moeten betalen
Heb jij die ook in de tuin begraven?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:47 schreef Bosbeetle het volgende:
dat had ik met mijn vader .. alleen lag die er nog maar 10 minuten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |