quote:Op maandag 20 maart 2006 18:04 schreef Sandersson het volgende:
En salsales is een k*twoord .. pas nadat ik salsadansen las, snapte ik het woord![]()
Sal-salesquote:Op maandag 20 maart 2006 18:04 schreef Sandersson het volgende:
En salsales is een k*twoord .. pas nadat ik salsadansen las, snapte ik het woord![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:05 schreef JackHerrer het volgende:
Mooi toch, kan je met je maten in de kroeg gaan zitten, of vind je het echt leuk om salsa te dansen..?
Hier ook ...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:04 schreef Sandersson het volgende:
Het zal me aan m'n aars roesten..
Daar wordt ie een grote jongen vanquote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef Doderok het volgende:
[..]
Is iedereen hier zo vriendelijk om TS een beetje te sparen, ga jij hem de harde waarheid vertellen...
foei foei![]()
Je mag niets doen waar je weinig aan hebt?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:44 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik geef haar groot gelijk. Wat heb je nu aan salsalessen? Juist, geen ene flikker. Laat haar lekker werken, dan kan ze dat geld weer aan nuttige dingen uitgeven. Waarschijnlijk denkt ze er hetzelfde over, anders ging ze wel mee.
Die heeft ze vast nodig, op haar zestiendequote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef Almere-Dude het volgende:
Kijk beste TS, het is misschien moeilijk te geloven maar er zijn mensen met andere prioriteiten zoals,
Op 1 staat werk en op 2 komt hobby, zo verdien je centjes en die heb je hard nodig in de grote mensenwereld.
Misschien kom je daar ook achter als je iets ouder bent.
niet kunnen is dan weer iets anders dan iets niet willen kunnenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef Ghosty het volgende:
@replies: sja ik zou ook iets gaan bashen als ik t zelf niet kon
salsa is gewoon cool
OT:
jammer voor jou maar of het normaal is of niet, je zal t toch moeten accepteren
ik had het nieteens over salsaquote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef Ghosty het volgende:
@replies: sja ik zou ook iets gaan bashen als ik t zelf niet kon
salsa is gewoon cool
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:56 schreef Pony-Lover het volgende:
Welke lul heeft mijn op waarheid berustende reply weg gehaald?
quote:
dan had ze al die bullshit reacties maar weg moeten halen en niet het antwoord op de vraag van de TS.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |