Je zou er bijna voor je plezier heen gaanquote:Op maandag 20 maart 2006 12:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
in et ziekenhuis hier hebben ze heerlijke cappuchino
mjah.. wel leuke dokter die mn moeder hielpquote:Op maandag 20 maart 2006 12:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Je zou er bijna voor je plezier heen gaan
met appel (elstar) is lekker!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef davidov het volgende:
nee geen speculaas, maar weer osseworst en boursin
bofkontquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah.. wel leuke dokter die mn moeder hielp
De enige appels die ik normaal eet zijn granny smith, maar die lijken me verre van geschikt op een tostiquote:
:-S Tot vanavondquote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef davidov het volgende:
Ok ik ga snel de deur uit in een poging om mn vader te ontlopen ( best erg eigenlijk)
Tot vanavond luitjes!![]()
het lekkerste is denk ik een fuji appelquote:Op maandag 20 maart 2006 13:02 schreef davidov het volgende:
[..]
De enige appels die ik normaal eet zijn granny smith, maar die lijken me verre van geschikt op een tosti
Oh wat een timing...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef davidov het volgende:
Ok ik ga snel de deur uit in een poging om mn vader te ontlopen ( best erg eigenlijk)
Tot vanavond luitjes!![]()
Wat burgelijk en studentachtigquote:Op maandag 20 maart 2006 13:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmmm.. er staat een winkelwagen van de c1000 in onze huiskamer
Das helemaal studentachtigquote:Op maandag 20 maart 2006 13:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
en er staat ook nog een vaat opgestapeld van 4 dagen..
Pha! Ontzettende nepstudent! Als je een échte student bent, dan was je alleen die dingen af die je nodig hebt.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
en er staat ook nog een vaat opgestapeld van 4 dagen..
Kep nog iets voor jouquote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Pha! Ontzettende nepstudent! Als je een échte student bent, dan was je alleen die dingen af die je nodig hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Just-Dennis op 20-03-2006 13:28:41 ]Over onderschrift valt niet te twisten
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:22 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik echt in geen eeuwigheid meer gehoord
[ Bericht 4% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 20-03-2006 13:43:57 ]alias Capriccio Dieu Donné
Kvind het maar een raar liedquote:Op maandag 20 maart 2006 13:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je wel
Die heb ik echt in geen eeuwigheid meer gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |