quote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef kwal het volgende:
Dat gezeik met die Kalou... als of we hier niets beters te doen hebben.
Laat die gozer lekker ff oprotten naar oelekie doelekiestan ofzo weet ik veel waar die vandaan komtHij kost ons klauwen met geld en uiteindelijk is ie toch geen stap verder. Wordt anders ff lekker duitser ofzo!
Goudkust?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het was iets met 'kust'.
Ivoorkust.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het was iets met 'kust'.
Hij heeft al meer belasting betaald dan jij in je hele leven zult doenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef kwal het volgende:
Laat die gozer lekker ff oprotten naar oelekie doelekiestan ofzo weet ik veel waar die vandaan komtHij kost ons klauwen met geld en uiteindelijk is ie toch geen stap verder. Wordt anders ff lekker duitser ofzo!
Die gast is toch geen Nederlander? Dan heeft hij toch ook geen belasting aan de Nederlandse staat betaald?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft al meer belasting betaald dan jij in je hele leven zult doen![]()
Da's 'm.quote:
Dat doet hij wel hij werkt hier namelijk, en er moet dus gewoon loonbelasting afgedragen worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:49 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die gast is toch geen Nederlander? Dan heeft hij toch ook geen belasting aan de Nederlandse staat betaald?
Ah... mooi zo.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat doet hij wel hij werkt hier namelijk, en er moet dus gewoon loonbelasting afgedragen worden.
We? Werk jij bij de IND? Zo niet, waar zeik je dan om? Je hóeft het artikel niet te lezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef kwal het volgende:
quote:Laat die gozer lekker ff oprotten naar oelekie doelekiestan ofzo weet ik veel waar die vandaan komtHij kost ons klauwen met geld en uiteindelijk is ie toch geen stap verder. Wordt anders ff lekker duitser ofzo!
sarcasme hoog!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Flikker zelf op Kalou was keibelangrijk voor ons geweest janu wordt het nix met het WK
Ik had een 4,9. en ben toch een echte geboren nederlander.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:08 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Kalou haalt die inburgeringscursus never nooit!!! Ik was o0k gezakt... die vragen KAN een buitenlander echt nooit weten!
Je bent echt een bolaquote:Op maandag 20 maart 2006 18:08 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Kalou haalt die inburgeringscursus never nooit!!! Ik was o0k gezakt... die vragen KAN een buitenlander echt nooit weten!
Dus als hij wél het Nederlanderschap had verkregen dan zou hij de enige voetballer in ons elftal zijn die wél kon voetballen? Dat vind ik eigenlijk meer zeggen over dat Nederlandse Elftal dan over Kalou.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Flikker zelf op Kalou was keibelangrijk voor ons geweest janu wordt het nix met het WK
Maxima sprak toen goed Nederlands en ik verwacht dat ze ook wel voor de inburgeringscursus zou slagen als die er toen al geweest was.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:48 schreef longinus het volgende:
Het is simpel, je vodoet aan de eisen van de regering om een paspoort te krijgen of je trouwt met een kroonprins.
Doe eens lief !quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef kwal het volgende:
Mijn reactie was doodnormaal. Ik wees hem slecht's op zijn eigen gebreken.quote:
Betaald ie nu ook al hoor.quote:Maar iemand die probleemloos flink wat geld verdient en belasting en sociale premies verdient, en veel ook, neeeee, stel je voor, zulke mensen passen toch niet in nederland?
lolquote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef kwal het volgende:
wat ben je scherp Nataliequote:Op maandag 20 maart 2006 18:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dus als hij wél het Nederlanderschap had verkregen dan zou hij de enige voetballer in ons elftal zijn die wél kon voetballen? Dat vind ik eigenlijk meer zeggen over dat Nederlandse Elftal dan over Kalou.
Waar staat in het Nederlandse wetboek dat Kalou Nederlander moet worden?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
Wat begrijpen mensen nou niet aan het Nederlandse wetboek?
En al helemaal een schande dat een minister vindt dat zij wel even boven de wet mag staan.
Artikel 10quote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar staat in het Nederlandse wetboek dat Kalou Nederlander moet worden?
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:05 schreef NanKing het volgende:
Wat begrijpen mensen nou niet aan het Nederlandse wetboek?
En al helemaal een schande dat een minister vindt dat zij wel even boven de wet mag staan.
Staat daar dat Kalou vandaag de dag persé Nederlander moet worden? Da's nieuw voor me. Heb jij misschien een ander Wetboek voor je?quote:
Zeg ik dat, dat ergens staat?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Staat daar dat Kalou vandaag de dag persé Nederlander moet worden? Da's nieuw voor me. Heb jij misschien een ander Wetboek voor je?
Ja, aangezien je roept dat Verdonk boven de wet denkt te staan.quote:
Oh en dat was synoniem aan, nu meteen kalou Nederlander maken?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, aangezien je roept dat Verdonk boven de wet denkt te staan.
Daar is het hem om te doen immers.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh en dat was synoniem aan, nu meteen kalou Nederlander maken?.
Nou v.Basten wilde hem er toch niet voor niets erbij hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef Camplo het volgende:
Hij speelt ook echt de sterren van de hemel
daarom is hij ook coach van het ned.elftal en jij nietquote:Op maandag 20 maart 2006 22:24 schreef Camplo het volgende:
Van Basten ziet wat anders dan ons dus.
Ongelooflijk dat sommige mensen in het toneel van Verdonk trappen, die vrouw is een bedrieger en een leugenaar. Het gaat mij helemaal niet om het wel of niet Kalou in het Nederlands eftal. Verdonk staat niet boven de wet, zij houdt er duidelijk een eigen agenda op na.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:39 schreef __droogkloot__ het volgende:
Verdonk is geweldig bezig. Wij hebben Kalou gewoon niet nodig, er zijn voldoende alternatieven. Hij is in mijn ogen gewoon een gelukzoeker, die met het Nederlandse (Europese) paspoort een stuk makkelijker naar een grote buitenlandse club kan verhuizen, om daar vervolgens nog meer te gaan verdienen. Als Kalou Nederlander wordt dan neemt Van Basten hem zeker mee, dat wil dus ook zeggen dat dat ten koste gaat van een van de huidige spelers. Ik denk zelf dat dat Kuijt zal zijn, belachelijk natuurlijk om zo'n hardwerkende, goede speler er uit te laten. Als Kalou zo graag naar het WK wil dan moet ie maar voor Ivoorkust gaan spelen. Mocht ie toch voor Nederland gaan uitkomen dan kijk ik niet meer.Verdonk
![]()
ach nou en tis maar een spelletjequote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Als we puur van de regels uitgaan op het moment zou hij al lang NLder zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Kansloos, Kalou moet gewoon opzouten. Regels zijn regels en die gelden ook voor 1 of andere kansloze voetballer die nog niet eens een fatsoenlijk woord Nederlands kan. We hebben genoeg goede Nederlandse spelers, we hebben die hele Kalou niet eens nodig.
Bovendien is die kerel binnen een jaar weg naar een andere Europese club waar hij het tienvoudige verdient van wat er hier in Nederland te bieden is.
Inderdaad regels zijn regels, dat is nu het hele punt waar de meeste mensen hierover vallen. Verdonk houdt zich duidelijk niet aan de regels.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Kansloos, Kalou moet gewoon opzouten. Regels zijn regels en die gelden ook voor 1 of andere kansloze voetballer die nog niet eens een fatsoenlijk woord Nederlands kan. We hebben genoeg goede Nederlandse spelers, we hebben die hele Kalou niet eens nodig.
Bovendien is die kerel binnen een jaar weg naar een andere Europese club waar hij het tienvoudige verdient van wat er hier in Nederland te bieden is.
Nee daar staat dat een sporter die iets toe kan voegen aan de Nederlandse sport versneld Nederlander kan worden. Verdonk is terecht van mening dat Kalou daar niet bij hoort.quote:
Sinds wanneer zijn jij en Verdonk bondscoach?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:39 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nee daar staat dat een sporter die iets toe kan voegen aan de Nederlandse sport versneld Nederlander kan worden. Verdonk is terecht van mening dat Kalou daar niet bij hoort.
Ik noem Johan Cruyff en Marco van Basten, dat is in jouw ogen hopleijk toch genoeg? Met alle respect voor vrouwen, maar zij kunnen niet oordelen over voetbalkwaliteiten. En helemaal al niet als zij adviezen van de twee bovengenoemde in de wind slaat. Daarnaast zijn er nog meer bekende personen in het topvoetbal die Verdonk voor gek verklaren. Als jij als minister, een voorbeeldfunctie, jouw eigen fouten niet onder ogen kan zien ben je gewoon incapabel. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:39 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nee daar staat dat een sporter die iets toe kan voegen aan de Nederlandse sport versneld Nederlander kan worden. Verdonk is terecht van mening dat Kalou daar niet bij hoort.
Nederland heeft 16 miljoen bondscoaches, iedereen heeft zijn eigen visie er op. Verdonk heeft het voor het zeggen dus die heeft zelfs nog wat meer te zeggen dan de bondscoach. Laat die gelukzoeker maar voor zijn eigen land uitkomen.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jij en Verdonk bondscoach?
Feit blijft dat beide personen geen enkele zeggenschap hebben over het feit dat Kalou een Nederlands paspoort kan krijgen. Bovendien ben ik alles behalve fan van Van Basten.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ik noem Johan Cruyff en Marco van Basten, dat is in jouw ogen hopleijk toch genoeg? Met alle respect voor vrouwen, maar zij kunnen niet oordelen over voetbalkwaliteiten. En helemaal al niet als zij adviezen van de twee bovengenoemde in de wind slaat. Daarnaast zijn er nog meer bekende personen in het topvoetbal die Verdonk voor gek verklaren. Als jij als minister, een voorbeeldfunctie, jouw eigen fouten niet onder ogen kan zien ben je gewoon incapabel. Meer kan ik er niet van maken.
Wij denken allen bondscoaches te zijn, maar zijn het niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nederland heeft 16 miljoen bondscoaches, iedereen heeft zijn eigen visie er op. Verdonk heeft het voor het zeggen dus die heeft zelfs nog wat meer te zeggen dan de bondscoach. Laat die gelukzoeker maar voor zijn eigen land uitkomen.
Dat is het nu juist, Verdonk moet advies winnen van de mensen die er verstand van hebben. Dan mag zij pas een JUIST overwogen besluit nemen. Het moge duidelijk zijn, dat ze dat dus NIET gedaan heeft. Arrogantie of onwetenheid ik weet het niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nederland heeft 16 miljoen bondscoaches, iedereen heeft zijn eigen visie er op. Verdonk heeft het voor het zeggen dus die heeft zelfs nog wat meer te zeggen dan de bondscoach. Laat die gelukzoeker maar voor zijn eigen land uitkomen.
Het is ook een feit dat Verdonk dit doet om gezichtsverlies te beperken. Vanaf meerdere kanten is aangedrongen om tot tweemaal toe (!) haar besluit te heroverwegen. Twee keer niet gedaan, het is veranderd in een kat en muis spelletje. Zij heeft nu dus gewonen omdat zij steeds uitstel kan geven, en steeds nieuwe zaken te maken, wat wij als belastngbetalers betalen. Ik zou me overigens niet verbazen dat op 20 mei, Kalou wel Nederlander mag worden, als het dus te laat is.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Feit blijft dat beide personen geen enkele zeggenschap hebben over het feit dat Kalou een Nederlands paspoort kan krijgen. Bovendien ben ik alles behalve fan van Van Basten.
Ik studeer Rechten en ik kan je vertellen dat de rechter absoluut niet boven Verdonk staat. Verdonk mag besluiten wat ze wil, zolang ze het maar fatsoenlijk beargumenteerd en het niet in strijd is met de wet.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wij denken allen bondscoaches te zijn, maar zijn het niet.
Ten tweede heeft verdonk al 2 keer een berisping gehad van de rechter die nog altijd boven verdonk staat, ze staat niet boven de rechtsstaat ofzo.
Haha mag ik vragen wie jij bent om mij dat te vertellen? Maar goed laten we het hierbij laten.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:46 schreef vruitig het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, Verdonk moet advies winnen van de mensen die er verstand van hebben. Dan mag zij pas een JUIST overwogen besluit nemen. Het moge duidelijk zijn, dat ze dat dus NIET gedaan heeft. Arrogantie of onwetenheid ik weet het niet.
Het is overigens wel duidelijk dat jij geen idee hebt waar je over praat.
Verdonk heeft de mogelijkheid om hem versneld Nederlander te maken, maar niet de verplichting. Verdonk overtreed dus geen enkele wet, en ze doet ook niet als of ze boven de wet staat.quote:
De bondscoach moet spelers met een Nederlands paspoort selecteren. Dus waar Marco zich mee aan het bemoeien is?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jij en Verdonk bondscoach?
Ja Cor! Ga Mennus Frika's ete dan meej Belgische Zalfquote:
Wat dacht je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:36 schreef Tomhoog het volgende:
nou hij is weg dus jij ook weer blij
weg = wegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat dacht je?
5 maand later, moet kunnen
Ja jammer genoeg is hij inderdaad wegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:40 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
weg = weg
en daar gaat het om!!
opgelost!
zo is hij niet de enigequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg is hij inderdaad weg
Niet waar zoveel consternatie over is (qua nationaliteit e.d.)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:51 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
je weet niet welke spelers nog meer zijn weggegaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je denkt dat ik een heel topic ga lezenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet waar zoveel consternatie over is (qua nationaliteit e.d.)
Nee heb ik het daarover dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:55 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
je denkt dat ik een heel topic ga lezen![]()
hier gaat het om het klagen waarvan een boel onzin tussen zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee heb ik het daarover dan?
Maar dacht je werkelijk dat een Topic "Kalou moet oprotten" heet in KLB omdat het hier om voetbal ging en niet om politiek?
Ja dus....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
hier gaat het om het klagen waarvan een boel onzin tussen zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |