quote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef kwal het volgende:
Dat gezeik met die Kalou... als of we hier niets beters te doen hebben.
Laat die gozer lekker ff oprotten naar oelekie doelekiestan ofzo weet ik veel waar die vandaan komtHij kost ons klauwen met geld en uiteindelijk is ie toch geen stap verder. Wordt anders ff lekker duitser ofzo!
Goudkust?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het was iets met 'kust'.
Ivoorkust.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het was iets met 'kust'.
Hij heeft al meer belasting betaald dan jij in je hele leven zult doenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef kwal het volgende:
Laat die gozer lekker ff oprotten naar oelekie doelekiestan ofzo weet ik veel waar die vandaan komtHij kost ons klauwen met geld en uiteindelijk is ie toch geen stap verder. Wordt anders ff lekker duitser ofzo!
Die gast is toch geen Nederlander? Dan heeft hij toch ook geen belasting aan de Nederlandse staat betaald?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft al meer belasting betaald dan jij in je hele leven zult doen![]()
Da's 'm.quote:
Dat doet hij wel hij werkt hier namelijk, en er moet dus gewoon loonbelasting afgedragen worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:49 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die gast is toch geen Nederlander? Dan heeft hij toch ook geen belasting aan de Nederlandse staat betaald?
Ah... mooi zo.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat doet hij wel hij werkt hier namelijk, en er moet dus gewoon loonbelasting afgedragen worden.
We? Werk jij bij de IND? Zo niet, waar zeik je dan om? Je hóeft het artikel niet te lezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef kwal het volgende:
quote:Laat die gozer lekker ff oprotten naar oelekie doelekiestan ofzo weet ik veel waar die vandaan komtHij kost ons klauwen met geld en uiteindelijk is ie toch geen stap verder. Wordt anders ff lekker duitser ofzo!
sarcasme hoog!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Flikker zelf op Kalou was keibelangrijk voor ons geweest janu wordt het nix met het WK
Ik had een 4,9. en ben toch een echte geboren nederlander.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:08 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Kalou haalt die inburgeringscursus never nooit!!! Ik was o0k gezakt... die vragen KAN een buitenlander echt nooit weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |