Dit had ik ookal gehoort ja. Ik moest wel lachen hoor, toen ik het hoorde.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:19 schreef freecell het volgende:
Pil zet aan tot slaapwandelvreetbuien voor de mensen onder ons die zich afvragen hoe de koelkast toch zo leegkomt
Dank je wel Rewimoquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:10 schreef Rewimo het volgende:
Fijn dat je schoonvader zo positief is, ymme, dat scheelt een stuk. Ik ga heel hard duimen dat ze verder geen uitzaaiingen vinden en dat hij goed behandeld kan worden. Hou je taai!
shitquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:43 schreef ymme het volgende:
De foto werdt gemaakt, omdat hij zo benauwd was, veel hoesten heel veel slijm.
Hij hoest al maanden zo erg. Maar de laatste paar weken krijg hij ook minder lucht. En kwam er steeds meer slijm bij. Is niet erg hoor, je boort de hoop de grond niet in. Ik hoop stiekem ook dat het alleen in de long zit. Maar mijn idee is dus ook gewoon dat het ergens anders ook zit. Maar mijn vriend is er dus heilig van overtuigt dat het alleen in de longen zit, en deze dus verwijdert gaat worden. Mijn vriend is gewoon ook heel vrolijk onder de omstandigheden. Ik denk gewoon echt dat hij het niet wilt zien. Hij wil niet weten en zien dat zijn vader ernstig ziek is. Ik ben bang dat hij straks in 1x een grote terugval krijgt. Nou ja.. .we wachten maar af. . Meer kun je niet doen. Mijn ouders zijn trouwens wel heel lief nu.. (ja altijd wel hoor) Ze zijn gister middag hier geweest. Toen heeft mijn vader de tuin opgeruimt, en vandaag gaat hij ons bed maken. (ja daar is de achterkant al maanden van kapot) Zulke schatten. Ik zal straks de vriendin van Mart nog eens bellen, hoe zij de nacht is doorgekomen. Nu ze helemaal alleen heeft geslapen. Ik zou even een duidelijke situatieschets gegeven. Ik en mijn vriend wonen voor een kleine huur in het het huis ván schoonpapa. En schoonpapa woont bij z'n vriendin, hier ongeveer 2km vandaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
shitIk hoopte op een toevalsbevinding. Maar hij had dus al klachten. Ik wil je hoop verder de grond niet inboren, dus ik hou mijn mond verder maar
Sterkte *knuffel*
Ik hoor jou mening graag isa. Jij hebt er meer verstand van dan ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
shitIk hoopte op een toevalsbevinding. Maar hij had dus al klachten. Ik wil je hoop verder de grond niet inboren, dus ik hou mijn mond verder maar
Sterkte *knuffel*
Ook ik duim voor julliequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit ook met tegenstrijdige berichten hier. Mijn vader mag maandag naar een tijdelijke afdeling van het verpleeghuis waar hij over een poosje heengaat. En dat is op zich heerlijk, want die afdeling is hier praktisch om de hoek en dat scheelt me dus een hoop reistijd. Anderzijds krijgt hij morgen een vaatonderzoek in zijn linkerbeen (het been dat er nog aanzit) omdat hij zo'n last heeft van zijn hiel. En we zijn zo bang dat ook in dat been de doorbloeding niet goed isAls ook dat been eraf zou moeten kan hij niet meer naar een bejaardenhuis en wordt het verpleeghuis zijn eindstation...
Dat vertelde mijn moeder gister ook al. Als ik dat doe, krijg ik wel 10 liter per dag binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:45 schreef Rewimo het volgende:
ymme een tip voor dat stoppen, die mijn vader 30 jaar geleden (ik ben nog steeds trots op hem!) heel goed heeft geholpen: neem elke keer als je trek hebt in een sigaret een glas water. Bij hem was dat echt de truc't Is nog goed voor de lijn ook
Knap trouwens dat je gestopt bent
En dank je wel voor het duimen
quote:
Misschien heel dom gezegt, maar ik durf gewoon niet te roken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan is het goed
![]()
Zorg goed voor jezelf!![]()
Heel dapper dat je gestopt bent met roken, zal inderdaad niet meevallen. Maar zo'n rottige situatie kan wel net de stimulans geven om door te zetten. Succes ermee!
Hoe hard het ook klinkt, dit is vermoedelijk de beste manier om met je neus op de feiten te worden gedrukt...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:00 schreef ymme het volgende:
Misschien heel dom gezegt, maar ik durf gewoon niet te roken.
Er zijn wel meer medicijnen met een wisselwerking met st. janskruid (hypericum) Dit zit ook in valeriaan en de meeste andere natuurlijke rustgevende middeltjes! Als je nog andere medicijnen gebruikt en je buurvrouw heeft je inderdaad hypericum gegeven (of iets met hypericum er in), dan moet je heel goed uitkijken. Daarbij is dat spul niet zo onschuldig als ze meestal zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:55 schreef Levitation het volgende:
Ymme: dat middel dat je buurvrouw je heeft gegeven, is dat soms Sint Janskruid?
Sint Janskruid heeft als (mogelijke) bijwerking dat de pil minder betrouwbaar is... iets om even in gedachte te houden.
Jep, zware... En ik heb het vermoede dat hij nu ook niet meer rookt, omdat we gisteren in het ziekenhuis niet in het rook gedeelte zaten. Ik denk dat zijn vriendin dat gevraagt heeft.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:06 schreef teigan het volgende:
rookt(e) jouw schoonvader ook ymme?
mijn schoonvader rookt als een schoorsteen, en kan er niet mee stoppen... Soms zijn wij ook bang dat er toch een keer longkanker geconstateerd wordt, aangezien hij ook vaak astma en bronchitis heeft
Lekker gevoel is dat hequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:20 schreef Faithy het volgende:
even een grote gil:
Ik zit onder de 80 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
79 wel te verstaan![]()
zo![]()
verder heb ik echt bijster weinig tijd om hier te posten (zoals jullie gemerkt hebben)..
ben druk op zoek naar werk (werkeloos dus zelfs nu..) en en en nou ja..
maar ik wilde het even ergens kwijtbmi 25,8!
(aangezien ik voor de marechaussee wil gaan, moet ik wel afvallen en gaan sporten, maar dit is een onverwacht goed begin![]()
ymme, lieverd, het lijkt me vreselijk om te zien dat je vriend nog zoveel hoop heeft. Doet me aan mijn oom denken die vrolijk bleef roepen dat wonderen bestonden toen mijn nichtje duidelijk aan het aftakelen was onder de darmkanker die haar had getroffen. Ze is vorig jaar overleden met achterlating van twee kleine kinderen. Ik wist ook niet wat ik tegen die oom moest zeggen. Maar misschien is het het verdedigingsmechanisme van je vriend...zijn manier om er mee om te gaan en het een plekje te geven. Steun hem waar je kan en spreek hem verder maar niet tegen. Hoop hebben en daar samen kracht uit putten is beter dan er bij de pakken neer gaan zitten (plus als je schoonvader dat doet dan versnelt dat vaak ook nog de aftakeling, dus hoop hebben is op zich wel een goed iets). Jullie hebben allemaal nog een lange weg te gaan en die weg moet je samen afleggen. Ik zeg niet dat er geen hoop is, maar ik vrees dat je schoonvader te laat is voor de (zeer kleine) categorie 'gelukkigen'. Longkanker is eigenlijk in alle gevallen dodelijk, tenzij de artsen er extreem vroeg bij zijn en er geopereerd kan worden. Als de artsen al geen operatie aan gaan bieden dan weet je al hoe laat het is...Het lijkt me verschrikkelijk wat je nu allemaal doormaakt. En je hebt al zoveel ellende achter je gehad, kan je het allemaal wel aan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:45 schreef ymme het volgende:
Ik hoor jou mening graag isa. Jij hebt er meer verstand van dan ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |