Dat pauper gedeelte moeten ze gewoon voor iedereen toegankelijk maken.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ga ook luisteren!
Ik heb ook al een topic hierover op GoT geopent, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1120429
De Huiskamer?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Dat pauper gedeelte moeten ze gewoon voor iedereen toegankelijk maken.
Ow echt?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef dennistd het volgende:
Ik ga vanavond zeker luisteren.
Oh ja, FOK!sport heeft ook nieuws:
jozef444 is weg als SA sport, en ziggyziggyziggy is de nieuwe.
Huiskamer ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
De Huiskamer?
Ik zal het eens voorstellen vanavond.![]()
gestemd!quote:
quotequote:Op maandag 20 maart 2006 20:09 schreef classpc het volgende:
tvp
Beetje melig?quote:
Ik wilde een lege quote doen, maar ik durfde nietquote:
Heel goed Yvonnequote:Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde een lege quote doen, maar ik durfde niet
zeker. jammer dat hij het bedrag niet wil zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde een lege quote doen, maar ik durfde niet
Interessant gesprek dit trouwens!
Stiekem zei hij toch watquote:Op maandag 20 maart 2006 20:15 schreef classpc het volgende:
Als die gast niet wil zeggen hoeveel, laat hem dan weg gaan.
kneusjequote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef sararaats het volgende:
ik ga nog eens rustig naar het schijthol en dan kruip ik in bed
tegenwoordig is dit programma niks anders dan geschijt
(pardon hé, ik zit met de pritzelbum)
Je bent echt een kloon hequote:
wanneer ben jij op fokradio?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent echt een kloon he![]()
Wel een goed doordachte kloon![]()
![]()
Aprilquote:
Ik mocht nietquote:
dan zal ik zeker luisterenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik mocht niet![]()
Ik kom met Paultjuhhh en Yvonne![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Zelfs jij bent nog op te voeden blijkbaar
Welquote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het kopen van een pc bij een pcboer die je thuis aanzet is niet tweaken
okee okee.. je moet de kabeltjes erin tweakenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:11 schreef iDex het volgende:
iemand een foto van die dinky toy van die tweaker?
nvmquote:Op maandag 20 maart 2006 21:11 schreef iDex het volgende:
iemand een foto van die dinky toy van die tweaker?
Graag gedaan hoor, was niet zo heel veel moeite hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef iDex het volgende:
[..]
bedankt voor het opzoeken en posten van de foto's
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:08 schreef nixxx het volgende:
Overigens ben ik van mening dat het nummer 1916 van Motörhead gedraaid moet worden
Mooie wagenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das ook pas sinds vorige week heh?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef sararaats het volgende:
tegenwoordig is dit programma niks anders dan geschijt
Ben ik nog op tijd?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:13 schreef Nolius het volgende:
Ook bellen we met Nikky
Of je pikt ff m'n tekstquote:Op maandag 20 maart 2006 21:58 schreef Arcee het volgende:
Oh, Jezus, yvonne spamt haar oorlogforum zelfs op de radio.
elke week.. standaardquote:Op maandag 20 maart 2006 21:58 schreef Arcee het volgende:
Nee, dat heeft ze ook nog nooit gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 21:58 schreef Arcee het volgende:
Krijgen we zo weer van die teringherrie dusquote:
nee is een heel rustig nummerquote:Op maandag 20 maart 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Krijgen we zo weer van die teringherrie dus![]()
Ik luister nooit.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze ook nog nooit gedaan
Altijd toch?quote:
svann!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef svann het volgende:
*voor het eerst luistert.
Wie is die lijzige presentator?
Iedere weekquote:Op maandag 20 maart 2006 21:58 schreef Arcee het volgende:
Ik wou nikky horen.quote:
Nope, wel een paar keer wat van gehoord, dat wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef svann het volgende:![]()
Wel grappig om eens te horen.
Jij bent ook geen trouwe luisteraar dus.
Heb jij nog nooit geluisterd?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou nikky horen.
Hoewel ik 't ook wel leuk vond jou eens te horen.
Jawel, paar keer, maar volgens mij had ik je nog niet gehoord.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nolius ?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef svann het volgende:
Maar wie presenteert het nou?
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nolius ?
Hoewel, die postte hier net nog.
164quote:Op maandag 20 maart 2006 22:37 schreef snellejelle het volgende:
Hoeveel luisteraars zou Fok!radio eigenlijk hebben?
7 of toch meer?
fuck you, ik ben geen kloonquote:Op maandag 20 maart 2006 20:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent echt een kloon he![]()
Wel een goed doordachte kloon![]()
![]()
Zeg jongedame, let eens op je taal!quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
hou eens op met dat slijmerige shittin' bullshit
pff, het doet me helemaal niks meerquote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
[..]
. probeer je eens aardig te doen tegen iemand die door heel fok uitgekotst word.
Het is wel goed met je.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
pff, het doet me helemaal niks meer![]()
prima zelfsquote:
Welk type BMW is dat?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gasten die eerst tweakers onderhouden zijn allemaal rijk volgens mijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:26 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Heeft ie toch best aardig gedaan met Tweakers.Net
Je hebt natuurlijk zelf wel net die site opgezet en gaat met jouw site binnenkort de hele media in nederland bij storm veroveren ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:51 schreef editor2 het volgende:
.... maar zie ik niet als een centrum waar de waarheid zoals een echt Nieuwsmedium overheerst en dat is maar goed ook.
Dit is gewoon bullshit, Tweakers.net B.V. heeft gewoon een kantoor hoor, en is dus net zo goed een bedrijf. En aangezien Tweakers.net een goeie band heeft met FOK! is dat helemaal niet raar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:51 schreef editor2 het volgende:
heel goed " volgens mij ". Ik denk, nee weet zeker van niet als je een beetje de wegen kent van de boeken. Iedereen kan een BMW portreteren. Als het niet via de bank danwel via een 2d handsgarage anex verhuurbedrijf. Maar wat is nou zo boeiend dat deze Daniel Kegel - de naam al - op FOK radio is? Gaat hij een fusie mededelen of iets anders schokkends waardoor de Beurzen van Londen tot Tokio in paniek geraken?Iedereen kan zich een titel van directeur/CEO of noem nog maar een titel aanmeten Danny van FOK is ook en directeur/CEO van FOK.Moderators kun je ook vice-president van een zone noemen. Dus beetje schromelijk overdreven dit. Als ik een echte! directeur bedoel dat denk ik aan een mooi pand van een bedrijf dat al of niet Beurs genoteerd is en waar op de ...verdieping iemand van boven de 30 zetelt achter een groot bureau en typmiep in een strak mantelpakje en status heeft. Niet een of of andere website waar iemand toevallig wat mee te maken heeft en via veel heresay - Albert Hein kreten " geweeeeelllldige kortingennnn..gewoon korting - denkt boeiend te zijn. De tijd dat website's status hadden en aanzien kregen van mensen die er echt toedoen is echt voorbij. Tweakers is leuk maar zie ik niet als een centrum waar de waarheid zoals een echt Nieuwsmedium overheerst en dat is maar goed ook.
Wil ik ook wel weten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:25 schreef RemCOW het volgende:
Is er ook verteld voor hoeveel t.net nou is overgenomen?![]()
Hij heeft het wel ongeveer gezegd eigenlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:25 schreef RemCOW het volgende:
Is er ook verteld voor hoeveel t.net nou is overgenomen?![]()
2700quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:57 schreef classpc het volgende:
27.nogwat meende ik... maarja, dat weet ik al niet zeker meer hoor
*van stoel lazert.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:55 schreef Nolius het volgende:
Dat laatste
En een drukbezochte nieuwssite, een pricewatch, en nog veel meer....quote:
Ik vraag mij nog steeds af of de crew nu een salaris krijgt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:14 schreef dennistd het volgende:
En een drukbezochte nieuwssite, een pricewatch, en nog veel meer....
Toch grappig dat iemand zo neerbuigend doet over een site met zoveel (terecht) succes. Probeer jij maar eens 27 miljoen te vangen voor je hobby-site.quote:
Ik doe niet denigrerend over een kwaliteitssite met (okay, dennistd) van alles eromheenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:46 schreef RemCOW het volgende:
Toch grappig dat iemand zo neerbuigend doet over een site met zoveel (terecht) succes. Probeer jij maar eens 27 miljoen te vangen voor je hobby-site.
er werken iets van 10 werknemers bij T.net BV , verder krijgen bepaalde personen voor sommige werkzaamheden betaald, het bijhouden van de pricewatch en shopsurvey en het nieuwsposten....quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af of de crew nu een salaris krijgt.
Ik deed net precies hetzelfde, 27 miljoen harde euro's. Ik zou het nooit gedacht hebben. Maarja IGN.com was ook (voor 93%) overgenomen voor 650 miljoen dollar. Harde zaken gewoon.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:50 schreef svann het volgende:
[..]
Bij 270.000 kan ik me nog wat voorstellen, maar 27 miljoen vind ik wel astronomisch.
Ik zal wel niet de enige zijn waarbij de mond open viel.
700 miljoen dollar is ongeveer 580 euro'squote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:13 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft ie ook gezegd wat ie met het geld gaat doen?Hier is onlangs TradeMe verkocht aan Fairfax voor 700 miljoen dollar = 360 miljoen euro. Vergelijkbaar met Marktplaats.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:04 schreef DeFlip het volgende:
[..]
700 miljoen dollar is ongeveer 580 euro's
Nieuwzeeland dollarsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
700.000.000 NZD = 355.884.808 EUR
Wel een lekkere gunstige wisselkoers. Ik betaal in principe maar overal de helft voor in euro's.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Nieuwzeeland dollarszou verboden moeten worden
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
Ik was wel de ster van de uitzending.
Niet gelukt dusquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:28 schreef Nolius het volgende:
Ik zal eens kijken of ik de uitzending vanmiddag online kan zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |