Spank you.
quote:Met de searchengine van Fok! kan dat helaas niet
Op zaterdag 19 juli 2003 17:17 schreef static het volgende:
Dus ik zoek bijvoorbeeld op 'poffertje', krijg ik een hoop links, maar hoe plaats ik een dergelijke opdracht als post op het forum?Spank you.
quote:Het kan volgens mij wel. Even admin induiken...
Op zaterdag 19 juli 2003 17:19 schreef D-Devil het volgende:[..]
Met de searchengine van Fok! kan dat helaas niet
. Er was ooit monno's search die kon dat wel.
quote:vervelend is dat.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:20 schreef static het volgende:
Bummer.
Mensen wèl willen laten zien dat ze met hun suffe kop de search moeten gebruiken, maar 't teveel moeite vinden om alle goeie hits te copy-pasten...
quote:Inderdaad.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:22 schreef Jordy-B het volgende:[..]
.
Mensen wèl willen laten zien dat ze met hun suffe kop de search moeten gebruiken, maar 't teveel moeite vinden om alle goeie hits te copy-pasten...
quote:Thanks!
Op zaterdag 19 juli 2003 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Met dank aan kreator (die mij ooit in admin hiermee heeft geholpen): http://forum.fok.nl/search.php?order=relevant&on=extended&search=+poffertje
quote:Voor laatste post moet je last ipv relevant gebruiken, en de andere mogelijkheden weet ik ook niet, maar die zijn er wel.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:24 schreef static het volgende:[..]
Thanks!
quote:...soms inderdaad wel wat meer moeite...
Op zaterdag 19 juli 2003 17:22 schreef Jordy-B het volgende:[..]
vervelend is dat.
Mensen wèl willen laten zien dat ze met hun suffe kop de search moeten gebruiken[quote]...kleine moeite[quote]maar 't teveel moeite vinden om alle goeie hits te copy-pasten...
V.
quote:jij bent cool!
Op zaterdag 19 juli 2003 17:28 schreef Tijn het volgende:
Wat een overbodig lange code, IR. Waarom doe je niet gewooncode:?[search=poffertje]
quote:Omdat kreator me dat nooit geleerd heeft.
Wat een overbodig lange code, IR. Waarom doe je niet gewooncode:?[search=poffertje]
quote:Maar dan is het niet underground meer
Op zaterdag 19 juli 2003 17:44 schreef Jordy-B het volgende:
Zouden de gekleurde medefok!kers er even voor willen zorgen dat dit onwijs geile dingetje even in de faq wordt geplaatst?
Ja is goed, maar het updaten van de FAQ schijnt niet zo makkelijk te zijn. Ik ga iig even kijken wat ik kan doen.
quote:Dat idee had ik al.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:46 schreef Tijn het volgende:
Ja is goed, maar het updaten van de FAQ schijnt niet zo makkelijk te zijn. Ik ga iig even kijken wat ik kan doen.
Maar ik vind 't een goed plan als het een bekende code wordt, zodat de mensen die te beroerd zijn om de search te gebruiken 'ns flink op hun kop kunnen krijgen.
quote:*eens is*
Op zaterdag 19 juli 2003 17:48 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Dat idee had ik al.
Maar ik vind 't een goed plan als het een bekende code wordt, zodat de mensen die te beroerd zijn om de search te gebruiken 'ns flink op hun kop kunnen krijgen.
quote:Toch wel handig dus he.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:44 schreef Jordy-B het volgende:
Zouden de gekleurde medefok!kers er even voor willen zorgen dat dit onwijs geile dingetje even in de faq wordt geplaatst?
quote:Zo dus: Zoeken naar 'zoekresultaten url'
Op zaterdag 19 juli 2003 17:48 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Dat idee had ik al.
quote:Wow
Nooit geweten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |