Ik zou een eventuele leiding idd niet zomaar op die achteraansluiting aansluiten. Zoals enige voorgangers hier ook al hebben gezegd kan het gebeuren dat het toiletwater bij het doorspoelen dan door de leiding omhoog komt.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef Marsepein het volgende:
Maar misschien is het uithakken van de vloer toch een betere optie.
Daarna de pot weer terug zetten. Ik denk er nog even over na.
Er is daar geen kruipruimte .... dus het moet echt daar in het beton zitten. Of het er is wel een kruipruimte, maar dat ik dat niet weet. Er is iig geen luik ergens.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef mjb44 het volgende:
Vervolgens in de kruipruimte de leiding op de afvoerbuis naar de riolering aangesloten. Was best te doen
Hmmmm, tja dan word mijn verhaal dus niet uitvoerbaar. Dan zal ik inderdaad kijken of die rubbermanchetten kunnen. Je moet dat wel zorgen dat je voldoende afstand in je buis krijgt. En niet 1 meter ofzo. Ik denk namelijk wel dat, wat een van de voorgangers al zei, dat je terugslag krijgt. Er komt namelijk nogal een partij water vrij als je doorspoelt.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:49 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Hmmmm, tja dan word mijn verhaal dus niet uitvoerbaar. Dan zal ik inderdaad kijken of die rubbermanchetten kunnen. Je moet dat wel zorgen dat je voldoende afstand in je buis krijgt. En niet 1 meter ofzo. Ik denk namelijk wel dat, wat een van de voorgangers al zei, dat je terugslag krijgt. Er komt namelijk nogal een partij water vrij als je doorspoelt.
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:17 schreef Sjabba het volgende:
Is er geen fonteintje in die ruimte?
die wou je natuurlijk op je plee aansluiten?quote:
Nee, er moeten tijdelijk een wasmachine, een wasdroger en een spoelbak op worden aangesloten dmv een 50 mm PVC afvoerpijp. Dit komt uit de naastgelegen bijkeuken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
die wou je natuurlijk op je plee aansluiten?![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:17 schreef Sjabba het volgende:
@ Marsepein; Bedoel je met je ondertitel te zeggen dat ze lelijk is?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, er moeten tijdelijk een wasmachine, een wasdroger en een spoelbak op worden aangesloten dmv een 50 mm PVC afvoerpijp. Dit komt uit de naastgelegen bijkeuken.
Als ik straks de wc ga opknappen, dan hak ik de vloer uit en maak netjes aansluiting voor pot, fontein en de huidige noodoplossing.
[..]
Nee, het is een quote van Herman Finkers.
Oh!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:06 schreef Sjabba het volgende:
Een condensdroger kan je op een afvoer aansluiten, dan hoef je die bak niet steeds te legen.
Ik heb dat express gedaan zodat ik het stuk tussen verbindingsmof en pot kan vervangen/veranderen.quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:11 schreef Marsepein het volgende:
Hoe langer ik er naar kijk, hoe minder tevreden ik ben met deze oplossing.
Heb je goed naar de foto gekeken zoals het aan de andere kant isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Ziet er best goed uit Marsepein en werkt het een beetje?
Oke, je gebruikt hem nog niet. Ik dacht dat je hem al op korte termijn wilde gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Heb je goed naar de foto gekeken zoals het aan de andere kant is![]()
Bij mijn verbouwing is alles wat zich binnen 1 a 2 maanden afspeelt 'op korte termijn', dus wat dat betreft heb je gelijk. Ik post na het douchen een foto zoals het in de bijkeuken er nu uitziet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, je gebruikt hem nog niet. Ik dacht dat je hem al op korte termijn wilde gaan gebruiken.
Ach ja die kun je er altijd nog bij schroevenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:13 schreef Marsepein het volgende:
En weer een beetje normaal uitzicht:
[afbeelding]
Ik weet dat er nog te weinig schroeven zijn gebruikt, maar ze waren op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |