quote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja
Pauperquote:Op maandag 20 maart 2006 13:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
omdat het een pauper stad is
omdat het een pauper provincie is
omdat het daar koud is
omdat daar nooit iemand komt
omdat het naast friesland ligt
Maar is het totale gebrek aan moderne beschaving niet vervelend?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef the_jasper het volgende:
mwah vind het wel lekker rustig hier
laat die randstadters maar lekker in hun opgepropte wijkjes zitten
we lachen het hardste als hier over een 1,5 jaar het snelste internet ter wereld ligt (!)quote:Op maandag 20 maart 2006 13:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar is het totale gebrek aan moderne beschaving niet vervelend?
Wat is dat voor een nerderig argumentquote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef the_jasper het volgende:
[..]
we lachen het hardste als hier over een 1,5 jaar het snelste internet ter wereld ligt (!)
Ah. Dan zullen ze het wel tegelijk met de riolering aanleggen, om kosten te besparen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef the_jasper het volgende:
we lachen het hardste als hier over een 1,5 jaar het snelste internet ter wereld ligt (!)
dat is inderdaad een van de belangrijkste dingen in het leven.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef the_jasper het volgende:
[..]
mij wel. ik ben dan ook een nerdquote:Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wat is dat voor een nerderig argument
WAT BOEIT DAT NOU?!?
De vraag is natuurlijk ook waarom 3 boeren en een koe het snelste internet ter wereld nodig hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef snivoos het volgende:
[..]
dat is inderdaad een van de belangrijkste dingen in het leven.
Dat de provincie verder helemaal kut is valt dan natuurlijk in het niet.
Dat zegt een heleboel over de intelligentie van die koe.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ook waarom 3 boeren en een koe het snelste internet ter wereld nodig hebben.
Die ene keer dat je er geweest bent, terwijl het hard regende en de wind ijzig koud was... da's niet erg representatief, kan ik me zo voorstellen idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
omdat het een pauper stad is
Valt reuze mee. Een woord: ruimtequote:omdat het een pauper provincie is
Niet kouder dan in de rest van Nederland.quote:omdat het daar koud is
Overlopen door duizenden studentenquote:omdat daar nooit iemand komt
Wat ook een prachtige provincie is.quote:omdat het naast friesland ligt
Verplaats dan meteen ff 50% van de IT-bedrijven richting Groningen. Met die kleigrond kun je toch niet veel meer dan volbouwen, en de randstad is al overvol. Oh ja, dan moet Eelde Airport wel ff wat groter worden en een snelle trein van A'dam naar Grun zou ook leuk zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef the_jasper het volgende:
[..]
en dat het naast friesland ligt dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die ene keer dat je er geweest bent, terwijl het hard regende en de wind ijzig koud was... da's niet erg representatief, kan ik me zo voorstellen idd.
[..]
Valt reuze mee. Een woord: ruimte
[..]
Niet kouder dan in de rest van Nederland.
[..]
Overlopen door duizenden studenten
[..]
Wat ook een prachtige provincie is.
Maar smaak is natuurlijk persoonlijk.
Voedingsmiddelen, organisaties en bedrijven wél?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef jimjim1983 het volgende:
landen,steden en provincies waar reclame voor gemaakt moet worden zijn niet te vertrouwen![]()
Friesland is best mooi.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en dat het naast friesland ligt dan?![]()
over het algemeen ook niet nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Voedingsmiddelen, organisaties en bedrijven wél?
Drenthe heeft genoeg te bieden aan mensen. Maar als je vooral van een bruisend stadleven houdt, dan denk ik idd niet dat Drenthe iets voor je is. 't Is hier vooral groen, met leuke dorpjes en stadjes. Veel mensen komen hier op vakantie, voor hun rust.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Groningen heeft dan tenminste nog Groningen. Drenthe heeft helemaal niks. Misschien kun je daar over het algemeen wat meer sterren zien...
Zekersquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
over het algemeen ook niet nee.
maar een leuk(e) land, stad of provincie verkoopt natuurlijk zichzelf
Ik blijf toch liever hier hangenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zekers
Met een beetje promotie is echter niets mis.
Groningen moet (denk ik) nog een beetje ontdekt worden. Voor mensen die er zelden/nooit geweest zijn, heeft 't misschien het imago van een saai noorderlijke stadje, maar Groningen is zoveel meer dan dat. Groningen-stad doet me zelfs een beetje aan Amsterdam in 't klein denken. Incl. grachten.En de studenten en vele barretjes maken 't minstens net zo gezellig.
ik woon al in Amsterdam, dan ga ik niet een pokke end rijden voor klein amsterdamquote:Op maandag 20 maart 2006 14:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zekers
Met een beetje promotie is echter niets mis.
Groningen moet (denk ik) nog een beetje ontdekt worden. Voor mensen die er zelden/nooit geweest zijn, heeft 't misschien het imago van een saai noorderlijke stadje, maar Groningen is zoveel meer dan dat. Groningen-stad doet me zelfs een beetje aan Amsterdam in 't klein denken. Incl. grachten.En de studenten en vele barretjes maken 't minstens net zo gezellig.
Niets mis met Haarlem. Heb ik ook familie wonenquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik woon al in Amsterdam, dan ga ik niet een pokke end rijden voor klein amsterdam
Ja en Flevoland heeft Alimere he.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Groningen heeft dan tenminste nog Groningen. Drenthe heeft helemaal niks.
edugaytief bedoel je.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Hoi,
ik wou even zeggen dat Groningen ook wel G-Town genoemd wordt.
Dat is helemaal niet tof omdat daar dikwijls Gay-town van wordt gemaakt.
Verder is het wel Tof!
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |