De heaumeau'squote:ASSEN (ANP) - Een politiecontrole van verkeer op weg naar de Automaxx op het circuit van Assen heeft zondag een rijke oogst aan overtredingen opgeleverd. Op de A28 deelde de verkeerspolitie 43 bekeuringen uit voor technische misstanden.
Veertien bestuurders werden bekeurd voor verkeerd rijgedrag en 177 automobilsten krijgen een acceptgiro thuis omdat ze te hard reden. De Automaxx is een regelmatig terugkerend feest voor de liefhebbers van auto's waaraan veel versleuteld is. Op de parkeerplaats Smalhorst bij Beilen werden 75 voertuigen gecontroleerd.
De bestuurders van tien auto's kregen een bekeuring omdat de motoren te veel lawaai maakten, in dertig gevallen waren de ruiten te donker en in één geval was er een onderdeel dat te scherp uitstak. Bovendien was bij twee voertuigen de APK verlopen. Dit meldde het Korps landelijke politiediensten.
Wacht maar totdat ik hem openquote:Op maandag 20 maart 2006 14:58 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn complimenten voor de OP.
Er staat nb een link in naar de website!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:27 schreef Ingridh007 het volgende:
Tefaf?
Dan boeit het verder toch ook niet wat de TEFAF is?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik weet t!!!
Maar de rest van de post was niet zo aanlokkelijk, dat ik zin had die url te gaan bekijken.
Hoe erg is t met me gesteld
Kunst en antiek.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Iets in mij is toch wel nieuwsgierig.
Kan er iemand mij prikkelen?
Misschien kan iemand me wat steekwoorden geven?
s'Werelds grootste Kunst en Antiek beurs in de MECC (Maastricht).quote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Iets in mij is toch wel nieuwsgierig.
Kan er iemand mij prikkelen?
Misschien kan iemand me wat steekwoorden geven?
Ben je homow ofzow?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef omegaproject het volgende:
Is dit een vrouwentopic geworden ofzo???
fap fap fapquote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef r8ality het volgende:
Sorry, maar ik heb echt respect voor K&P. 15 jaar, volledige website in het Engels en geniale mimiek. Als je af en toe ziet hoe die Kelly met haar ogen de kamer ronddraait, hilarisch. Daarbij kan Pomme echt briljant overdreven doen. Ze hebben niet voor niks 65.000 (!) pageviews op 1 dag gehad.
Ksst... Jij vond Brabant en dat Hazes nummer van die kerel ook mooiquote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef febster het volgende:
Ieee, ik vind het nieuwe nr (Jouw Hand) van Guus Meeuwis gewoon mooi![]()
Ik ben aan het wachten op seizoen twee, die begint volgende week.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:39 schreef Blueman het volgende:
Aflevering 2 van Prisonbreak is
Rest van het seizoen ook nog maar eens kijken deze week
Wat is een faceplate?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Winnaars FOK! PGR3-competitie bekend!
![]()
FACEPLATE GEWONNEN
Ik weet toch nog niet hoe erg t is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:40 schreef r8ality het volgende:
Je wil vrijwillig dat nummer downloaden?.
voor een van de enige keren ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef blieblie het volgende:
Ik vind al dat toekomst gedoe beetje duf altijd. Neh, ik vond Battlefield 2 het gaafste.
Al gezien. En ik ben nu dus officieel fan van vooral Kellyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:34 schreef blieblie het volgende:
Voor Joost:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Gaaf/gek kind.
Kelly (Van pomme)
quote:Ik heb dat ook meegemaakt!
Ik stond een paar weken geleden zo rustig foto's te maken van m'n vernieuwde huiskamer, en toen ik de foto's ging bekijken zag ik daar allemaal gedaantes staan.
Ik ben al langs geweest bij een kennis van me, die weet alles van het spirituele vlak. Zij kwam er ook niet uit.
Ik merk wel dat deze foto's een diepe emotionele waarde met zich meedragen. Het zijn geen normale foto's.
Ik heb er even eentje online gezet. Schrik niet, het kan schokkend zijn.
Niet openen als je een zwak hart hebt.
http://www.uploadfile.info/uploads/9fca57e585.jpg
Wat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als je het negeert wordt het alleen maar irritanter
Als je het negeert dan ben je een mietjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als je het negeert wordt het alleen maar irritanter
Juist! Confronteren is veel leuker ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je het negeert dan ben je een mietje
Cute!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:41 schreef amaranta het volgende:
Naja, als ik moet kiezen tussen appel (pomme) en peer (kelly) dan vind ik die blonde het beste...
Maar het blijft suck...
en daar zitten ook gewoon mensen op de achtergrond....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
http://www.googleidol.com/
daar kun je voten op pomme en kelly, maar nog veel leuker zijn die andere halve finale... allebij 2 gekke jappen...
echt fantastisch!!!
Die is idd verreweg het leukste.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
http://www.googleidol.com/
daar kun je voten op pomme en kelly, maar nog veel leuker zijn die andere halve finale... allebij 2 gekke jappen...
echt fantastisch!!!
Als ze op 29 februari geboren is, dán is ze minder jarig!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Cute!![]()
Maar minderjarig
niet dat ik daar persé problemen mee heb ....![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ze op 29 februari geboren is, dán is ze minder jarig!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die is idd verreweg het leukste.![]()
Henk-Jan gaf er een 8,5 voor
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ze op 29 februari geboren is, dán is ze minder jarig!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ohhh .. OH my hart just stoped beating.... someone get me the adrenaline!!
Ik postte ze een paar dagen geleden hiero. Maar toen vond iedereen het domme dozenquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik weet gewoon nog niet eens wat Pomme & Kelly is.
Dat afstuderen stompt me af.
Mocht ik maar naar de Fontys
Die fiets kan geen 300km/hquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik weet t, zie t al een paar dagen op fok, maar ik kom er gewoon niet aan toe om naar te kijken.
Wat moet je met een auto, als je een fiets hebt
En het +10 graden, niet kei hard regent, of hard waait. En mits je geen lekke band krijgt, of andere onderdelen kapot gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die fiets kan geen 300km/h.
En het is koud op de fiets met dit pokkeweer.
Maarrrr eigenlijk ben ik het wel beetje met je eens. Fietsen is okee. Mits je niet verder hoeft dan een kilometer of 10.
en zelfs dan is het nog niet leukquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef febster het volgende:
[..]
En het +10 graden, niet kei hard regent, of hard waait. En mits je geen lekke band krijgt, of andere onderdelen kapot gaan
Oef, fietsen is zo relaxt met mooi weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en zelfs dan is het nog niet leuk![]()
ook gewapend met een wit t-shirt zonder BH in de regen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Fietsen
10 kilometer heb ik ook wel genoeg aan, buiten eindhoven heb ik niets te zoeken
Gelukkig ben ik niet van suiker en kan ik gewapend met handschoenen en/of paraplu regen en kou doorstaan.
jammerquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Wet t-shirt competitie op de fiets
Deze laat ik aan me voorbij gaan.
Was me nooit opgevallenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:06 schreef Ingridh007 het volgende:
Tis toch mijn (en zijn) avatar, moet toch iets over mij zeggen of iets met mij te maken hebben?
Ben wel meer dan vriendin van...
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben toch te herkennen aan mn posts met mn
Deze is te makkelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben toch te herkennen aan mn posts met mn
Waar heb ik gezegd dat ze dom zouden zijn? Ik heb alleen gezegd dat ze 15 zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:28 schreef r8ality het volgende:
Ik schat Pomme & Kelly slimmer in dan jou Amaranta, sorry..
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ik vind pomme en kelly ook niet grappig
Echt helemaal niet
En pomme is een stomme naam!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:41 schreef amaranta het volgende:
Naja, als ik moet kiezen tussen appel (pomme) en peer (kelly) dan vind ik die blonde het beste...
Maar het blijft suck...
Farfanquote:
quote:Under the boardwalk
Down by the sea, yeah
On a blanket with my baby
Is where I'll be
Was daarom dan ook doordrenkt van sarcasmequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Beetje standaard, vind je niet?
Ik vind er iig niks aan![]()
Standaard is ook niet meer wat het geweest is..........quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Beetje standaard, vind je niet?
Ik vind er iig niks aan![]()
klaas-jan "The Hunter"quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef Ingridh007 het volgende:
De Hunter
De broertjes van de Hunter
shaking that assquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:06 schreef Ingridh007 het volgende:
dancing in the video next to 50 cent![]()
Kanye Westquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
oooooh.. she's a gold digger!!!
Ik vind ze ook leukquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:46 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik vind Pomme & Kelly echt loik![]()
Vooral Kelly ---> filmpje van Respect![]()
<=== * Ingridh007 Eindhoven-gangsterinquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jammer dat ze ook geen eindhoven-gangsterinnen zijn
Ja hé! Ik kan echt minuten lang naar dan weirde kind kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:46 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik vind Pomme & Kelly echt loik![]()
Vooral Kelly ---> filmpje van Respect![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
<=== * Ingridh007 Eindhoven-gangsterin
Dakraam open en muziek lekker openquote:
Visier omhoog en gasklep lekker openquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:24 schreef febster het volgende:
[..]
Dakraam open en muziek lekker open
vroeg naar bed en die benen lekker openquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Visier omhoog en gasklep lekker open
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vroeg naar bed en die benen lekker open![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als een meid dat nou zou zeggen......
Ik vind het allerminst naief om er vanuit te gaan dat ze bij de Marine normale mannen aan nemen die niet ziek in hun hoofd zijn. Ja, als een mannelijke marinier met een vrouwelijke marinier sexuele handelingen verrichten en het daar beiden volledig achter staan. Ja, is logisch. Ook al zou het wellicht niet mogen. Maar elkaar aanranden omdat je toevallig op 1 boot zit vind ik niet getuigen van normaal zijn in je hoofd. En imho is het allerminst naief om er van uit te gaan dat ze debielen toelaten op een miljoenen kostend vaartuig van de Nederlandse Marine volgestouwd met oorlogstuigquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef r8ality het volgende:
Dat kun je verwachten op zo'n "mannenboot". Ik keur het absoluut niet goed, moge dat duidelijk zijn, maar het is nogal naief om te denken dat alles daar zedig en vredig is.
Met dat naief van mij bedoel ik dat ik er van uit ga dat zoiets niet gebeurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:43 schreef r8ality het volgende:
Met dat naief van jouw bedoel jij of we het wel of niet goedkeuren. Absoluut niet dus. Maar dat is hetzelfde als de tmf-chat. 20.000 jongens op 20 meisjes.
Heel de fontyssite is verbouwd, je hebt toch ook die mooie brief + pennetje gekregen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:00 schreef Partygurl het volgende:
Gooooooooooooooodmorning!
Daar ben ik weer
Altijd leuk die stageweken
Waar is de inlogknop gebleven op de fontyssite
Ik heb een paarse minipen en ben inderdaad nog ingeschrevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:56 schreef blieblie het volgende:
En wat voor een pen! Een mooie oranje waardeloze minipen.
Ben je nog steeds ingeschreven op de Fontys, _Mex?
Ik moet ook nog 1 vakquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb een paarse minipen en ben inderdaad nog ingeschrevenVanmiddag een presentatie geven op school over de werkzaamheden waar ik nu mee bezig ben, omdat ze inzagen dat ik het vak uit de 2e toch nooit meer zou halen
Hoop dat ik nog voor het einde van de maand uitgeschreven kan worden zodat ik volgende maand geen collegegeld meer hoef te betalen.
Sorry, dat ik in 17.000 posts een keer een spelfout maakquote:
Alles op z'n tijd, door dat half jaartje wat ik nu extra gedaan heb heb ik wel mooi 'winst' kunnen makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 1 vak. Moet ik volgende week toch maar ff afronden
.
Ik heb tot nu toe alles van de eerste 3 jaar gehaald behalve BBW, maar die ga ik ook echt niet meer doen ofzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 1 vak. Moet ik volgende week toch maar ff afronden
.
Je bedoeld dat je alles van de eerste 3 jaar hebt afgevinktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alles van de eerste 3 jaar gehaald behalve BBW, maar die ga ik ook echt niet meer doen ofzoZinloos vak
ik had ook wel naar GDC gewillen....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:27 schreef blieblie het volgende:
Pffff... Een oud huisgenoot van mij heeft meegedaan aan (waarschijnlijk een 3D-model) wedstrijd, issie 2de geworden en nu zit hij in de States op een Game developers congres *jaloers is*.
Uhhh ja iddquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je alles van de eerste 3 jaar hebt afgevinkt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:01 schreef Mex_ het volgende:
Blablabla, ik heb inmiddels ook alles gehaald, half jaartje te laat, maar dat mag de pret niet drukken, volgende week diplomatje ophalen
Have funquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:38 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ga 15 en 16 april een weekendje wintersporten vlakbij Innsbruck met OGD![]()
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef FlowDesign het volgende:
BMW M6 vs. motor op de snelweg @ 335KmH
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=19024body
Motor komt ff kijken waar ze mee bezig denken te zijnquote:
Dat hoop ik maar, nog nooit geweest, en wil dat altijd een tijdjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
NYC is "da bomb"
ons moeder woont daar ook 4/6 maanden per jaar...
kicke shit daar
Kun je voor mij wat spulletjes meenemenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef febster het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, nog nooit geweest, en wil dat altijd een tijdje
De AB vogels zijn momenteel ook flink aan het fluiten, betekend dat we binnekort weer kunnen bbq'en!quote:Op zondag 26 maart 2006 05:35 schreef blieblie het volgende:
Tering... ga slapen, tuig.
Der waren net trouwens vogeltjes aan het fluiten.
Het wordt nog een keer wat.
Ik zal wel eens uitleggen wat ik daarmee precies bedoeldequote:Op zondag 26 maart 2006 05:37 schreef blieblie het volgende:
Ik had net trouwens zojuist een heel mooi betoog verzonnen over het spreiden van kansen. Moet ik maar eens uitwerken als ik der tijd voor heb. voorlopig niet dus
![]()
Hey, ik weet best wat je er mee bedoelde hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 06:03 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zal wel eens uitleggen wat ik daarmee precies bedoelde
Mijn foto's staan hier:quote:Op zondag 26 maart 2006 16:58 schreef FlowDesign het volgende:
Paar fotootjes van onze rallyewagen van gisteren
http://fotos.eggsplosion.com/thumbnails.php?album=19
Kempervennen?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:46 schreef Partygurl het volgende:
Goodmorning,
Gisteren wezen zwemmen bij centerparcs...er liepen wel muizen rond
Smerig!
Nog nooit van gehoord!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:14 schreef Partygurl het volgende:
Nee Erperheide!
Hier misschien niet maar op marktplaats en/of speurders.nl kun je alles verkopen, vaak nog met winst ook, zolang de foto's die je plaatst er maar gelikt uit zienquote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef blieblie het volgende:
Jij denkt dat je dat dingetje kwijtraakt voor die prijs MET gravering derin?
Krijg je te weinig aandacht ofzo?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:00 schreef Ingridh007 het volgende:
Tis nu eenmaal mn handelsmerk
Ach en dat buiten zitten, ben net zonder jas even naar de AH gelopen, kreeg meteen fluitende bouwvakkers achter me aan, tis weer lente hoor
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Precies.
Alleen mijn heupbroek is niet zo laag als die van hun
foto!!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Precies.
Alleen mijn heupbroek is niet zo laag als die van hun
vraagprijs, en alles behalve rommelquote:Op maandag 27 maart 2006 15:30 schreef blieblie het volgende:
Zodetering.
400 euro voor een Celeron 400mhz labtob.
Zijn dit nu echt redelijke 2de hands prijzen voor die rommel?
Dan ga ik hier ook ff de boel opruimen.
Legale volumelicentiesquote:Op maandag 27 maart 2006 15:34 schreef blieblie het volgende:
Die XP en Office zijn dat legale incl. licentie of de minder legale versies?
Als je 'm vervangen hebt voor een nieuwe wel jaquote:- Hardeschijf onlangs vervangen en dus in nieuwstaat.
Duhquote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als je 'm vervangen hebt voor een nieuwe wel ja
Ik bied 10 Euroquote:Op maandag 27 maart 2006 15:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
vraagprijs, en alles behalve rommel
Bovendien móet ik hem niet kwijt![]()
Ik kijk gewoon even wat ik er nog voor kan krijgen en als dat in mijn ogen voldoende is, mag ie weg
Ik hoor en zie wel onweer hier. Maar dr zit geen water bijquote:Op maandag 27 maart 2006 17:45 schreef FlowDesign het volgende:
Welke plaatselijke stortbui?!
Lijkt wel een zondvloed...
met onweer zelfs!
Welk deel van e'hoven was je dan? Richting woensel enorme hagelstenenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik hoor en zie wel onweer hier. Maar dr zit geen water bij
Die zag ik dan weer niet hier in Woensel-centrumquote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef gazylady het volgende:
[..]
Welk deel van e'hoven was je dan? Richting woensel enorme hagelstenen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat deel van Eindhoven waar ik altijd ben als ik thuis benquote:Op maandag 27 maart 2006 17:57 schreef gazylady het volgende:
[..]
Welk deel van e'hoven was je dan? Richting woensel enorme hagelstenen![]()
![]()
![]()
![]()
Die had ik net op m'n autoradio toen ik bij de Appie in WC Woensel wegreed. Waren 3 flitsen trouwensquote:Op maandag 27 maart 2006 18:34 schreef omegaproject het volgende:
SOW!
Zo'n grote flits hier dat ik em hoor op mn speakersetje
Ik was dus in Eindhoven in de stad, warm zonnetje, 20 graden niks aan het handje. Ik pak de trein terug naar Geldrop, (5 min) en zit 30 seconde op de fiets (in mijn t-shirt en colbertje) en ik zie een grijze waas op me afkomen en binnen 1 minuut ben ik doorweekt door een mega hagelbuiquote:Op maandag 27 maart 2006 17:45 schreef FlowDesign het volgende:
Welke plaatselijke stortbui?!
Lijkt wel een zondvloed...
met onweer zelfs!
Zatte gij met je kop onder het dekbed dan of wat?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die zag ik dan weer niet hier in Woensel-centrum
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef omegaproject het volgende:
Where's Noach when you need him...?
Die sig van jequote:Op maandag 27 maart 2006 19:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ik was dus in Eindhoven in de stad, warm zonnetje, 20 graden niks aan het handje. Ik pak de trein terug naar Geldrop, (5 min) en zit 30 seconde op de fiets (in mijn t-shirt en colbertje) en ik zie een grijze waas op me afkomen en binnen 1 minuut ben ik doorweekt door een mega hagelbui.
Zit trouwens sinds 2 uurtjes naar dit scherm te kijken
[afbeelding]
Neuh ik zag juist slechts grote druppels sèh, ne pas de hagelstenen.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef gazylady het volgende:
[..]
Zatte gij met je kop onder het dekbed dan of wat?![]()
![]()
![]()
Dat is in Hellmond toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef ArTiC het volgende:
In het kader van: Breng eens een K&W sfeertje in dit topic...ff een kleine update van me flatje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen komt de vloerbedekking voor de bovenverdieping, maandag mijn slaapkamer en dan is het nog ff wachten op de meubels en de overgordijnen
tuurlijkquote:
Wat maakt het uit, tis toch geldverspilling want het is in Hellmondquote:Op maandag 27 maart 2006 21:19 schreef Mex_ het volgende:
Laminaat of hout?
Wauw! Ziet er echt gezellig uit man!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef ArTiC het volgende:
In het kader van: Breng eens een K&W sfeertje in dit topic...ff een kleine update van me flatje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen komt de vloerbedekking voor de bovenverdieping, maandag mijn slaapkamer en dan is het nog ff wachten op de meubels en de overgordijnen
Hoeveel dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef Ingridh007 het volgende:
?
Tis meer dat ik meer inschrijftijd nodig heb om ook maar in aanmerking te komen voor een flatje.
geen commentaar op mijn praxis lamp jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:34 schreef blieblie het volgende:
Mooi vloertje.
Die lamp in de hoek heb je hopelijk niet gekocht hé?
Ik heb nog geen 9 maanden ingeschreven gestaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:13 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik heb iets meer dan 2 jaar, en ik heb iets meer dan 4 jaar nodig
Trudo dan ofzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 9 maanden ingeschreven gestaan
ik heb 5 jaar een vriendin... en zij staat bij mij ingeschreven... bij Domein Wonen, maar ze hadden gezegd dat ik wel binnen een half jaar een hus zou hebben als ik gewoon bleef reageren...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:19 schreef Ingridh007 het volgende:
Voor een huis maak je volgens mij alleen kans als gezin, of minimaal als stel..![]()
![]()
![]()
ik heb ze er ff voor jou ingezet (je was ze vergeten)![]()
ok ik weet genoeg..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Tis in Helliemond (verklaart ook de plastic stoelen)
Maar dit is de essentiele basis, en die is gezellig! (vloer, goeie muren, leuke rolgordijntjes ed)quote:Op maandag 27 maart 2006 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
gezellig?
Als het ingericht is pas denk ik
Maar mss richt hij het wel zo lelijk in dat het helemaal niet meer gezellig isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:30 schreef gazylady het volgende:
[..]
Maar dit is de essentiele basis, en die is gezellig! (vloer, goeie muren, leuke rolgordijntjes ed)![]()
Mij is onlangs 7 jaar veteld.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar een vriendin... en zij staat bij mij ingeschreven... bij Domein Wonen, maar ze hadden gezegd dat ik wel binnen een half jaar een hus zou hebben als ik gewoon bleef reageren...
maar een wachttijd van 5 jaar vind ik wel erg lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |