De heaumeau'squote:ASSEN (ANP) - Een politiecontrole van verkeer op weg naar de Automaxx op het circuit van Assen heeft zondag een rijke oogst aan overtredingen opgeleverd. Op de A28 deelde de verkeerspolitie 43 bekeuringen uit voor technische misstanden.
Veertien bestuurders werden bekeurd voor verkeerd rijgedrag en 177 automobilsten krijgen een acceptgiro thuis omdat ze te hard reden. De Automaxx is een regelmatig terugkerend feest voor de liefhebbers van auto's waaraan veel versleuteld is. Op de parkeerplaats Smalhorst bij Beilen werden 75 voertuigen gecontroleerd.
De bestuurders van tien auto's kregen een bekeuring omdat de motoren te veel lawaai maakten, in dertig gevallen waren de ruiten te donker en in één geval was er een onderdeel dat te scherp uitstak. Bovendien was bij twee voertuigen de APK verlopen. Dit meldde het Korps landelijke politiediensten.
Wacht maar totdat ik hem openquote:Op maandag 20 maart 2006 14:58 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn complimenten voor de OP.
Er staat nb een link in naar de website!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:27 schreef Ingridh007 het volgende:
Tefaf?
Dan boeit het verder toch ook niet wat de TEFAF is?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik weet t!!!
Maar de rest van de post was niet zo aanlokkelijk, dat ik zin had die url te gaan bekijken.
Hoe erg is t met me gesteld
Kunst en antiek.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Iets in mij is toch wel nieuwsgierig.
Kan er iemand mij prikkelen?
Misschien kan iemand me wat steekwoorden geven?
s'Werelds grootste Kunst en Antiek beurs in de MECC (Maastricht).quote:Op maandag 20 maart 2006 15:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Iets in mij is toch wel nieuwsgierig.
Kan er iemand mij prikkelen?
Misschien kan iemand me wat steekwoorden geven?
Ben je homow ofzow?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef omegaproject het volgende:
Is dit een vrouwentopic geworden ofzo???
fap fap fapquote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef r8ality het volgende:
Sorry, maar ik heb echt respect voor K&P. 15 jaar, volledige website in het Engels en geniale mimiek. Als je af en toe ziet hoe die Kelly met haar ogen de kamer ronddraait, hilarisch. Daarbij kan Pomme echt briljant overdreven doen. Ze hebben niet voor niks 65.000 (!) pageviews op 1 dag gehad.
Ksst... Jij vond Brabant en dat Hazes nummer van die kerel ook mooiquote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef febster het volgende:
Ieee, ik vind het nieuwe nr (Jouw Hand) van Guus Meeuwis gewoon mooi![]()
Ik ben aan het wachten op seizoen twee, die begint volgende week.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:39 schreef Blueman het volgende:
Aflevering 2 van Prisonbreak is
Rest van het seizoen ook nog maar eens kijken deze week
Wat is een faceplate?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Winnaars FOK! PGR3-competitie bekend!
![]()
FACEPLATE GEWONNEN
Ik weet toch nog niet hoe erg t is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:40 schreef r8ality het volgende:
Je wil vrijwillig dat nummer downloaden?.
voor een van de enige keren ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef blieblie het volgende:
Ik vind al dat toekomst gedoe beetje duf altijd. Neh, ik vond Battlefield 2 het gaafste.
Al gezien. En ik ben nu dus officieel fan van vooral Kellyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:34 schreef blieblie het volgende:
Voor Joost:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Gaaf/gek kind.
Kelly (Van pomme)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |