abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38762046
Eerder pakte ik zo'n 2 festivals per jaar. Door de enorme stijging van de prijzen kan ik slechts nog 1 keer. Neem alleen die megastijging van de prijzen van de entree tickets. Zo'n weekend kost een klein vermogen!
  zondag 11 juni 2006 @ 22:25:43 #102
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_38763179
quote:
Op zondag 11 juni 2006 20:35 schreef Djaser het volgende:

[..]

Aha.
Was het totaal ontbreken van informatie op de site en op het station zelf ook bewust gedaan? En lag daar ook een achterliggende gedachte aan ten grondslag?

Wij stonden met een man of dertig op het station ons af te vragen waar we nu eigenlijk heen moesten en vanochtend idem. Raar dat er geen gebruik van die bussen werd gemaakt de vorige jaren.
Ik denk dat er gewoon weinig mensen met het openbaar vervoer komen. De veertig-plussers wzren immers oververtegenwoordigd

Maar kom op zeg, even vragen waar het festivalterrein is en je bent er zo. Zo'n probleem hoeft het echt niet te zijn. Ikzelf ben gewoon in de lijnbus naar Lichtenvoorde gestapt en gevraagd of hij ook langs het terrein kwam.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zondag 11 juni 2006 @ 23:39:04 #103
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38766011
Hoe was Ray Davies?
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_38767597
Voor de mensen die het optreden van Queensrÿche hebben gezien, een erg grappig bericht:
quote:
Queensryche was arrested today at the Amsterdam airport today for smuggling illegal firearms! Details are a bit sketchy at the moment, but word just came in moments ago from Geoff Tate. More info as it becomes available... stay tuned!
Van de officiële site.
pi_38772591
quote:
Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Hoe was Ray Davies?
Redelijk, ik vond er niks aan
[10/05 Joe Satriani] [11/05 Roger Waters] [29/05 Flogging Molly] [30/05 Pinkpop] [11/06 Airbourne] [27/06 Graspop] [15/08 Lowlands]
Oops!
  maandag 12 juni 2006 @ 11:13:23 #106
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_38773528
Ik vond het begin van het concert met Riverside, Porcupine Tree en Pavlov's Dog uitstekend.
Overigens ben ik het eens met een van de eerdere posters dat PT beter in de tent had kunnen staan.
De zanger van PD had geen versterker nodig. Goh, wat een geweldig geluid bracht die voort.
Van de weeromstuit heb ik hun 4 albums (waarvan eigenlijk de eerste 2 er maar toe doen) gedownload. In de dertig jaar die er tussen het uitbrengen van de albums en dit optreden zitten, is zijn stem alleen maar beter geworden.

Vanaf Ray Davies werd het minder. Hij begon een kwartier te laat. Zijn set begon matig en pas met zijn bekendere songs begon het wat te leven.
Op de achtergrond hoorde we dan al DIO in de tent spelen. Da's niks. Hij kan een mooi partijtje gitaar spelen, dat wel, maar er moet niet bij gezongen worden.

DIO, Def Leppard en Queensryche waren kut.

Roger Waters was idd geweldig. Een prettige songkeuze en hij was goed bij stem. Helaas na de pauze even een basgitaar die even niet goed meewerkte. Hij eindigde overigens niet met Sheep, maar met Comfortably Numb.
Roger liet wel weer zien waar hij qua politiek voor staat.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_38773529
Ik moest gniffelen om Queensryche, of hoe ze ook heten. Toen die vrouw in een wit gewaad opkwam blies ik de aftocht. Wat een kutband.
Din jävla kuk!
  maandag 12 juni 2006 @ 11:22:16 #108
1573 Kipman
pi_38773795
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:13 schreef Eye_of_god het volgende:
Op de achtergrond hoorde we dan al DIO in de tent spelen. Da's niks. Hij kan een mooi partijtje gitaar spelen, dat wel, maar er moet niet bij gezongen worden.
Hehe, hij wordt gezien als één van de beste zangers in de rock en metal, dus ik denk dat men wel aardig pissig zou zijn als hij niet zou zingen. Hij speelt niet eens gitaar, dus dan zou het ehelemaal een saaie bedoeling zijn
pi_38777199
quote:
Ik vond het begin van het concert met Riverside, Porcupine Tree en Pavlov's Dog uitstekend.
Overigens ben ik het eens met een van de eerdere posters dat PT beter in de tent had kunnen staan.
De zanger van PD had geen versterker nodig. Goh, wat een geweldig geluid bracht die voort.
Van de weeromstuit heb ik hun 4 albums (waarvan eigenlijk de eerste 2 er maar toe doen) gedownload. In de dertig jaar die er tussen het uitbrengen van de albums en dit optreden zitten, is zijn stem alleen maar beter geworden.

Vanaf Ray Davies werd het minder. Hij begon een kwartier te laat. Zijn set begon matig en pas met zijn bekendere songs begon het wat te leven.

Roger Waters was idd geweldig. Een prettige songkeuze en hij was goed bij stem. Helaas na de pauze even een basgitaar die even niet goed meewerkte. Hij eindigde overigens niet met Sheep, maar met Comfortably Numb.
Roger liet wel weer zien waar hij qua politiek voor staat.
Laat ik Dio en Queensryche nu wel goed vinden. Zeg er ff bij dat jij het niks vind.
  maandag 12 juni 2006 @ 13:32:42 #110
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_38777419
quote:
Wat was er mis met Dio? Vind je zijn muziek niet gewoon kut?
pi_38784211
wat een idioten bij Varahittekst:
quote:
372 Teletekst ma 12 jun
************************* INDEX 30O
VARA HITTEKST 2/6 372

` In de toekomst zullen er vaker
concerten worden gegeven in het PSV-
stadion.Dat heeft directeur Rob Ribbers
laten weten.Afgelopen weekend trokken
drie concerten van Guus Meeuwis in
totaal 105.000 bezoekers.

` Nick Mason is ervan overtuigd dat hij
met Roger Waters en David Gilmour nog
een keer zal toeren onder de naam Pink
Floyd.De drummer van de uiteengevallen
band werkte recent nog met beide
muzikanten,en zegt dat de lucht tussen
de twee geklaard zal worden.Afgelopen
weekend speeld Gilmour op het Arrow
Rockfestival nog het complete Pink
Floyd-album Dark side of the moon.
  maandag 12 juni 2006 @ 18:02:44 #112
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_38784669
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een idioten bij Varahittekst:
[..]
omg..dat is wel heel erg fout zeg ... dat je niet alles in details altijd even correct kan hebben okay, maar dit slaat toch wel alles
pi_38821375
http://www.stronks.net/Waters%20foto.htm

recensies, veel foto's, ook backstage.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_38834628
50.000 bezoekers waren er zaterdagavond.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:39:12 #115
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_38914724
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef highway101 het volgende:
50.000 bezoekers waren er zaterdagavond.
Ja, ik vond het al zo gezellig druk .
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:42:55 #116
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_38914835
Hier nog wat zelfgemaakte foto's vh Roger Waters concert op Arrow Rock

Review: Evenement: Roger Waters @ Arrow Rock
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:51:51 #117
1573 Kipman
pi_38917171
Bah, jammer dat er alleen maar over Roger Waters wordt gepraat. Zoveel geweldige en legendarische bands op één festival, maar Roger is blijkbaar belangrijker.
pi_38923725
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:51 schreef Kipman het volgende:
Bah, jammer dat er alleen maar over Roger Waters wordt gepraat. Zoveel geweldige en legendarische bands op één festival, maar Roger is blijkbaar belangrijker.
Achja.....het was de afsluiter van het festival en voor mij ook moosiste stukje muziek...
maar de rest van de bands was ook erg goed....
Porcupine tree was een persoonlijk hoogtepunt en op de pre-party waren Wishbone Ash voor mij het hoogtepunt....
Deep Purple Whitesnake, Quo

En natuurlijk de gezelligheid op de camping
We hadden leuke buren en daar hebben we nog een gezellig biertje mee gedronken na de concerten

Al met al een zeer geslaagd festival voor madcap .....als de line up oke is dan zit ik volgend jaar weer op het Arrow festival
Iedereen is uniek, behalve ik
  zondag 18 juni 2006 @ 12:07:47 #119
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_38966515
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:51 schreef Kipman het volgende:
'ja'
  dinsdag 20 juni 2006 @ 08:52:56 #120
138914 Slappy
ambtenaar
pi_39026196
Niemand foto's van het publiek of Whitesnake???
Of zat iedereen te geilen op Roger Waters
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_39042828
Roger Waters was voor het meerendeel van de bezoekers nou eenmaal de hoofdact

dag1: 18.000 bezoekers
dag2: 50.000 bezoekers, zegt genoeg volgens mij.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_39067306
Nou ja, er waren natuurlijk ook andere acts op zaterdag, dus dat hoef nog niet de reden te zijn
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_39108610
Voor mensen die nog wat geld over hebben ...

Na het betoverende optreden van Roger Waters op het Arrow Rock Festival, komt deze grootheid op vrijdag 7 juli a.s. terug voor een show in de Rotterdamse Ahoy'. En net als in Lichtenvoorde brengt Pink Floyd's creatieve genie Roger Waters ook in Rotterdam een drie uur durende live-set ten gehore, met als klap op de voorpijl een integrale uitvoering van The Dark Side of The Moon. De voorverkoop voor de show van Roger Waters begint aanstaande zaterdag 24 juni.
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:00:25 #124
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_39108878
1x tussen obsessieve Pink Floyd fans vond ik wel genoeg.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 17:07:41 #125
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_39180881
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 12:52 schreef kwintenstraler het volgende:
Voor mensen die nog wat geld over hebben ...

Na het betoverende optreden van Roger Waters op het Arrow Rock Festival, komt deze grootheid op vrijdag 7 juli a.s. terug voor een show in de Rotterdamse Ahoy'. En net als in Lichtenvoorde brengt Pink Floyd's creatieve genie Roger Waters ook in Rotterdam een drie uur durende live-set ten gehore, met als klap op de voorpijl een integrale uitvoering van The Dark Side of The Moon. De voorverkoop voor de show van Roger Waters begint aanstaande zaterdag 24 juni.
Op Arrow Rock duurde de show van Roger Waters dus geen drie uur.
Om half tien begon die, ietsje na twaalven was hij klaar. Dus zeg 2,5 uur en daar moet nog de pauze vanaf.
Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')