Ik denk dat er gewoon weinig mensen met het openbaar vervoer komen. De veertig-plussers wzren immers oververtegenwoordigdquote:Op zondag 11 juni 2006 20:35 schreef Djaser het volgende:
[..]
Aha.
Was het totaal ontbreken van informatie op de site en op het station zelf ook bewust gedaan? En lag daar ook een achterliggende gedachte aan ten grondslag?
Wij stonden met een man of dertig op het station ons af te vragen waar we nu eigenlijk heen moesten en vanochtend idem. Raar dat er geen gebruik van die bussen werd gemaakt de vorige jaren.
Van de officiële site.quote:Queensryche was arrested today at the Amsterdam airport today for smuggling illegal firearms! Details are a bit sketchy at the moment, but word just came in moments ago from Geoff Tate. More info as it becomes available... stay tuned!
Redelijk, ik vond er niks aanquote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Hoe was Ray Davies?
Hehe, hij wordt gezien als één van de beste zangers in de rock en metal, dus ik denk dat men wel aardig pissig zou zijn als hij niet zou zingen. Hij speelt niet eens gitaar, dus dan zou het ehelemaal een saaie bedoeling zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 11:13 schreef Eye_of_god het volgende:
Op de achtergrond hoorde we dan al DIO in de tent spelen. Da's niks. Hij kan een mooi partijtje gitaar spelen, dat wel, maar er moet niet bij gezongen worden.
Laat ik Dio en Queensryche nu wel goed vinden. Zeg er ff bij dat jij het niks vind.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:13 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik vond het begin van het concert met Riverside, Porcupine Tree en Pavlov's Dog uitstekend.
Overigens ben ik het eens met een van de eerdere posters dat PT beter in de tent had kunnen staan.
De zanger van PD had geen versterker nodig. Goh, wat een geweldig geluid bracht die voort.
Van de weeromstuit heb ik hun 4 albums (waarvan eigenlijk de eerste 2 er maar toe doen) gedownload. In de dertig jaar die er tussen het uitbrengen van de albums en dit optreden zitten, is zijn stem alleen maar beter geworden.
Vanaf Ray Davies werd het minder. Hij begon een kwartier te laat. Zijn set begon matig en pas met zijn bekendere songs begon het wat te leven.
Op de achtergrond hoorde we dan al DIO in de tent spelen. Da's niks. Hij kan een mooi partijtje gitaar spelen, dat wel, maar er moet niet bij gezongen worden.
DIO, Def Leppard en Queensryche waren kut.
Roger Waters was idd geweldig. Een prettige songkeuze en hij was goed bij stem. Helaas na de pauze even een basgitaar die even niet goed meewerkte. Hij eindigde overigens niet met Sheep, maar met Comfortably Numb.
Roger liet wel weer zien waar hij qua politiek voor staat.
Wat was er mis met Dio? Vind je zijn muziek niet gewoon kut?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:13 schreef Eye_of_god het volgende:
DIO, Def Leppard en Queensryche waren kut.
quote:372 Teletekst ma 12 jun
************************* INDEX 30O
VARA HITTEKST 2/6 372
` In de toekomst zullen er vaker
concerten worden gegeven in het PSV-
stadion.Dat heeft directeur Rob Ribbers
laten weten.Afgelopen weekend trokken
drie concerten van Guus Meeuwis in
totaal 105.000 bezoekers.
` Nick Mason is ervan overtuigd dat hij
met Roger Waters en David Gilmour nog
een keer zal toeren onder de naam Pink
Floyd.De drummer van de uiteengevallen
band werkte recent nog met beide
muzikanten,en zegt dat de lucht tussen
de twee geklaard zal worden.Afgelopen
weekend speeld Gilmour op het Arrow
Rockfestival nog het complete Pink
Floyd-album Dark side of the moon.
omg..dat is wel heel erg fout zegquote:Op maandag 12 juni 2006 17:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een idioten bij Varahittekst:
[..]
Ja, ik vond het al zo gezellig drukquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef highway101 het volgende:
50.000 bezoekers waren er zaterdagavond.
Achja.....het was de afsluiter van het festival en voor mij ook moosiste stukje muziek...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:51 schreef Kipman het volgende:
Bah, jammer dat er alleen maar over Roger Waters wordt gepraat. Zoveel geweldige en legendarische bands op één festival, maar Roger is blijkbaar belangrijker.
'ja'quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:51 schreef Kipman het volgende:
Bah, jammer dat er alleen maar over Roger Waters wordt gepraat. Zoveel geweldige en legendarische bands op één festival, maar Roger is blijkbaar belangrijker.
Op Arrow Rock duurde de show van Roger Waters dus geen drie uur.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:52 schreef kwintenstraler het volgende:
Voor mensen die nog wat geld over hebben ...
Na het betoverende optreden van Roger Waters op het Arrow Rock Festival, komt deze grootheid op vrijdag 7 juli a.s. terug voor een show in de Rotterdamse Ahoy'. En net als in Lichtenvoorde brengt Pink Floyd's creatieve genie Roger Waters ook in Rotterdam een drie uur durende live-set ten gehore, met als klap op de voorpijl een integrale uitvoering van The Dark Side of The Moon. De voorverkoop voor de show van Roger Waters begint aanstaande zaterdag 24 juni.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |