Nee dat vroeg ik me ook al af (zie vorige pagina), maar vrees niet ik ga nog maar eens een mailtje sturen en zal het antwoord hier posten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:13 schreef kriele het volgende:
Weet iemand ook of er bussen rijden vanaf het station Lichtevoorde-Groenloo naar het festivalterrein?
Gaaf, ik kan niet wachten om met 4 tassen die fijne wandeling te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:21 schreef highway101 het volgende:
Volgens mij is het ongeveer 4km lopen vanaf het station.
Hier ook een gevulde portomonee (erg belangrijk denk ik) en een goed humeur......quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:53 schreef kriele het volgende:
Het komt langzaam dichterbij!De tas is gepakt, het bier staat koud, de portemonnee is gevuld en het weer is helemaal goed!
Dat komt helemaal goed![]()
Ik neem aan dat de aanvangstijden op de site nog kloppen ..quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Chup het volgende:
weet iemand wat de tijd betekend op het kaartje?
Wij hebben 4kaartjes maar op 2kaartjes staat 14:30 en op de kaartjes die we later binnen kregen staat weer 14:00.
|
Roger Waters![]()
Heb je die nog steeds? Ik heb hier mogelijk iemand die je er van af kan helpen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:24 schreef Evertje het volgende:
Ik heb nog drie zaterdagkaarten over tegen kostprijs, iemand interesse?
Ik heb ze nog wel, maar hoe gaan we dat dan regelen hahaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:22 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Heb je die nog steeds? Ik heb hier mogelijk iemand die je er van af kan helpen.
En bedanktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef highway101 het volgende:
Je kan ook nog kaarten kopen aan de kassa.
Briljant, geniaal, zijn hier wel bewoordingen voor uitgevonden?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:10 schreef LintuxCx het volgende:
Inderdaad, geniaal. Enige minpuntje voor mij was dat het uiteindelijk toch geen drie uur duurde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |