bron: arrowrockfestival.nlquote:Al weken doen geruchten de ronde en vandaag kunnen we eindelijk bevestigen dat Pink Floyd's mede-oprichter en songschrijver Roger Waters écht naar het Arrow Rock Festival komt. Op zaterdag 10 juni vindt er een extra festivaldag plaats met onder andere een drie uur(!) durende liveshow van Roger Waters. Hij presenteert allereerst de bekendste nummers van Pink Floyd, waarna hij na een korte pauze het gehele album 'The Dark Side of the Moon Live' ten gehore zal brengen. Dit alles met een quadrofonisch geluidssysteem en gigantische videoschermen. De voorverkoop van deze extra festivaldag van het Arrow Rock Festival begint aanstaande zaterdag 4 maart. Ook zijn er vanaf zaterdag 4 maart nieuwe Combitickets en losse campingkaarten te koop.
Naast Roger Waters maken ook andere artiesten acte de présence op de extra festivaldag op zaterdag 10 juni in Lichtenvoorde. We zullen zo snel mogelijk bekend maken welke dat zijn! Op vrijdag 9 juni kan het met de line-up in ieder geval helemaal niet meer stuk. Deep Purple, Status Quo, Whitesnake, Journey, George Thorogood & The Destroyers, Ted Nugent, Uriah Heep en John Waite beklimmen dan het podium.
Met de komst van Roger Waters en daarmee de extra festivaldag komt er een vervangend Arrow Rock Combiticket (mét toegang tot de Pré Party op donderdagavond 8 juni; let op: géén toegang tot de camping) en er komen twee tickets bij: de Dagkaart Zaterdag en een losse campingkaart. Mensen die vóór woensdag 1 maart een Dagkaart Vrijdag (toen genaamd Festivalticket) of een Combiticket gekocht hebben, kijken bij Ticket Informatie voor meer informatie over het evt. inwisselen van deze tickets.
Als ik de prijzen voor de Eagles zag... meer dan 80 á 90 euro.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:03 schreef Djaser het volgende:
Ik wil de zaterdag wel voor Roger Waters, maar die prijzen zeg...
was ook meer bedoeld voor de andere bandsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:49 schreef DPXMT het volgende:
ik zou porcupine tree nou niet echt rollatorrock noemen... zo oud zijn die namelijk niet![]()
Onzin natuurlijk. Arrow kost 64 euro voor 1 dag, Lowlands het dubbele voor 3 dagen inclusief camping. Niet dat dat niet duur is, maar zeggen dat dit meevalt als je het vergelijkt met Lowlands...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef Slappy het volgende:
Deep Purple en Whitesnake![]()
![]()
Die prijzen vind ik nog meevallen als je ziet hoe duur Lowlands isWaar veel bagger troep bij zit
![]()
Ga op zoek via het wwwquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:10 schreef highway101 het volgende:
Interessant. Ik ga die 10e Juni. Porcupine Tree moet net zoiets zijn als Pink Floyd? Behalve Def Leppard heb ik nog nooit van die namen gehoord :$
Verbazingwekkend, de site van Arrow Rock festival bevestigde ze ook al enkele dagen terug.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:50 schreef ummagumma het volgende:
Volgens progrockforum.nl is Queensrÿche toegevoegd aan de line-up van Zaterdag 10 Juni.
bron
Als het goed is gaat een vriend van mij morgen of overmorgen kaartjes halen. En dan ga ik EINDELIJK naar een festival. Wat vet.quote:Wegens persoonlijke omstandigheden zal Frank Marino helaas niet afreizen naar Lichtenvoorde. Maar niet getreurd; Blackfoot zal hem waardig vervangen op het Arrow Rock Festival!
Recordings is geen best-off, maar een compilatie van B-kanten en dergelijken. Niet echt representatief dus. Stars Die geeft wel een goede indruk van de pre-Stupid Dream Porcupine Tree. Deze is vorig jaar nog ge-reissued en nog volop te verkrijgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:26 schreef ummagumma het volgende:
Ik zou dan beginnen met Recordings en Stars Die, bijde zijn best off compilatie's. Ik weet trouwens niet of deze nog via de normale cdzaak te verkrijgen zijn, zijn gelimiteerde oplage's.
OPENBAAR VERVOER:quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:20 schreef Djaser het volgende:
Weet iemand of het festival een beetje te bereiken is via het openbaar vervoer? Waar het terrein de Schans ligt (behalve in Lichtenvoorde), of er bussen rijden vanaf het station, en of het eventueel te lopen is wordt me via de site niet echt duidelijk.
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:01 schreef ummagumma het volgende:
Als het aan mij zou liggen zou de zaterdag alleen Roger Waters en Porcupine Tree te zien zijn![]()
Ja leuk maar dat dit zegt helemaal niks over waar je heen moet als je op het station aangekomen bent, dat er af en toe wel eens een trein rijd weet ik ook welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:14 schreef highway101 het volgende:
[..]
OPENBAAR VERVOER:
Station Lichtenvoorde – Groenlo is je eindbestemming als je naar het Arrow Rock Festival wilt. Van waaruit je ook vertrekt, station Lichtenvoorde – Groenlo is alleen te bereiken via Zutphen. Vanuit Zutphen vertrekt er elk half uur een stoptrein richting Winterswijk, die stopt in Lichtenvoorde – Groenlo. De reistijd van Zutphen naar Lichtenvoorde – Groenlo is 25 minuten. De totale reistijd vanuit Amsterdam is ongeveer 2 uur, met 2 of 3 overstappen. De laatste trein vanuit Zutphen naar Lichtenvoorde – Groenlo vertrekt om middernacht. De eerste trein terug naar Zutphen gaat om 8 uur ’s ochtends (in het weekend).
Das erg jammer. Ik ken hun eerste album en die is fuckin' briljant.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:20 schreef highway101 het volgende:
Starsailor is gecanceled.
Nee, alleen een half concert in la France.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:36 schreef BeRightBack het volgende:
Geen Nick Mason?
zeg dat nou niet te hard want pas zijn toch ook Hyde Park en Highclere Castle toegevoegdquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:50 schreef highway101 het volgende:
[..]
Nee, alleen een half concert in la France.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |