Weet ik, dat was eigenlijk mijn volgende post, voordat iemand het anders zou opmerken.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:23 schreef murp het volgende:
volgens mij heeft dat ook al 2342 keer de revue gepasseerd...
Jottem! Ik hoop dat ze Team Rocket weer eens flink om de tuin leiden!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:33 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Over iets meer dan een uur komt Pokemon op tv.
Alles wat ik hier op zou willen zeggen is al gezegdquote:Op maandag 20 maart 2006 12:49 schreef buzzer het volgende:
Reageer eens ontopic zeg...
Ik heb al een lvl 97 Pikachu!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Pokemon trainen is een manier van leven.
Word ik hier een beetje gedist door onze vrind Buzzert. Ik ben bloedje sereneus hoor!quote:De democratie van FOK!
Die is er dus niet. Een stelletje gefrustreerde ex-Tweakerts hebben de macht over de reaguurders en daar kicken zij dusdanig op, dat ze zonder blikken of blozen goede topiques sluiten. Bovendien, als je daar dan over wilt klagen, mag je geen nieuw topique openen, maar komt het op een grote schroothoop genaamd de Klaagmuur te liggen, zo dicht mogelijk bij de fluttopiques die terecht zijn gesloten. Zo wordt de beargumentatie van de desbetreffende kudt-mod verdoezeld en niemand die er meer een haan naar kraait.
Deze ex-Tweakerts, vaak met bepukkelde gezichten, geen sociaal leven en een voorliefde voor de digitale surrealiteit, putten hun enige hoop op vooruitgang in deze maatschappij uit door voor even heerser te mogen spelen. Houdt de betreffende NSB'er niet van hendig sjiek slippende brommers? Slotje! Een baggertopique met slechte OP over hardware-futiliteiten? Ach, dat laten we gewoon toch even open...is toch leuk?
Democratie is ver te zoeken binnen FOK!. En daar kan een sociaal-democratische liberaal als ondergetekende NIET tegen. Als je een topique sluit, geef dan ook een adequate beargumentatie ervoor. En niet laf een topique sluiten terwijl je met je andere hand je zit te rukken op ijsmeis.zip!
Was getekend,
Dirktator
gefrustreerd omdat je topic op slot is?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef MLF het volgende:
Ik word echt gestoord van dit forum
ik heb enkele malen geprobeerd een topic te starten die serieus is, krijg ik een slotje
als ik zo op dit forum rond kijk, is 99% van de topic onzin, en geen slotje
wat is dit voor forum
Doel je op je topic over die ouwe koeien?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef MLF het volgende:
Ik word echt gestoord van dit forum
ik heb enkele malen geprobeerd een topic te starten die serieus is, krijg ik een slotje
als ik zo op dit forum rond kijk, is 99% van de topic onzin, en geen slotje
wat is dit voor forum
pleur op, Bushquote:Op maandag 20 maart 2006 13:11 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Word ik hier een beetje gedist door onze vrind Buzzert. Ik ben bloedje sereneus hoor!
nou neequote:Op maandag 20 maart 2006 13:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gefrustreerd omdat je topic op slot is?![]()
Onzin topics staan meestal ook in ONZ, waar het "mag"quote:Op maandag 20 maart 2006 13:13 schreef MLF het volgende:
[..]
nou nee
alleen belachelijk
onzin topic blijven open en niet onzin topics gaan op slot
Jij bent gewoon slaapverwekkend..quote:Op maandag 20 maart 2006 13:13 schreef MLF het volgende:
[..]
nou nee
alleen belachelijk
ga dan verhaal halen in de FBquote:Op maandag 20 maart 2006 13:13 schreef MLF het volgende:
[..]
nou nee
alleen belachelijk
MLF is nog wel de stomste afkorting hier...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:21 schreef MLF het volgende:
feedback
ik was er intussen achter
al die idiote afkortingen
damn je was me verdomme net voorquote:Op maandag 20 maart 2006 13:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
MLF is nog wel de stomste afkorting hier...
ik ben er intussen wel achter dat dit een k u t forum isquote:
dan mag JIJ MIJ dat NU uitleggenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
MLF is nog wel de stomste afkorting hier...
je laat je wel heel erg snel op de kast jagenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:22 schreef MLF het volgende:
[..]
ik ben er intussen wel achter dat dit een k u t forum is
iedereen zeikt elkaar af
niemand is goed behalve ieder voor zich zelf
nergens een leuke discussie
modder eters die niet sporen
enz
nee, ik vraag uitlegquote:Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
jij bent een afkorting en je bent stom.
dus..
Zoek dat zelf even uit dom schaap, het is je in het vorige topic al meerdere malen aangewezen.quote:
ow? waar dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zoek dat zelf even uit dom schaap, het is je in het vorige topic al meerdere malen aangewezen.
Je snapt het niet eensquote:Op maandag 20 maart 2006 13:25 schreef MLF het volgende:
[..]
nee, ik vraag uitleg
doe nog eens een poging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |