@Ska-te succes ermee, maar ik zou je aanraden om het voor het slapen gaan in te smeren.quote:Op zondag 15 april 2007 21:39 schreef Ska-te het volgende:
Nou ik ga vandaag voor het eerst mijn gezicht insmeren met een aardappel hahahaha
Ben benieuwd
Ik weet niet hoe wanhopig sommige mensen van hun puistjes afwillen maar ochtendurine over je gezicht smeren gaat wel érg verquote:Op maandag 16 april 2007 00:27 schreef Geerd het volgende:
Heb het een beetje vluchtig doorgelezen, maar ochtend urine helpt ook goed.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:27 schreef Geerd het volgende:
Heb het een beetje vluchtig doorgelezen, maar ochtend urine helpt ook goed.
Ik heb geen last van mijn darmflora en voor de rest ook geen klachten. Ik ga niet zomaar stoppen met deze medicijnen, maar dat doe ik dan zeker pas na overleg met mijn dermatoloog (heb meer huidproblemen).quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:32 schreef Pupil het volgende:
@KiwiTjuHh,
Jarenlang Minocycline slikken is dus echt niet goed he! Antibiotica maakt heel veel goede bacterieen ook dood. Je darmflora is er dan helemaal van naar de knoppen!
Stoppen en een Roa kuur doen. Is even doorbijten maar tien keer beter dan Minocycline. Heb het zelf ook gebruikt, hielp heel goed maar werd er duizelig van. Ook mag je geen alcohol en dat is ook niet zo leuk.
Ook kun je resistentie opbouwen voor de Antibiotica en dan helpt het helemaal niet meer. Toen ik met de Minocyline stopte kwam het gewoon weer terug na een paar maanden..
Dat ligt compleet aan de artsquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:55 schreef TubewayDigital het volgende:
antibiotica voor de huid werkt heel erg goed
Krijg je alleen niet zo makkelijk mee van de dokter.
zie je nou wel....aardappelquote:Op woensdag 18 april 2007 22:22 schreef Ska-te het volgende:
Ik ga vandaag mijn 4e aardappel dag in, maar ik moet zeggen dat ik echt verschil zie!!!! Ik had dat dus echt niet verwacht
5 dagen geleden zat mijn hele voorhoofd onder de kleine bultjes. Ik heb eerst mn gezicht afgenomen met kamillethee (dat werkt ontstekingsremmend) en daarna mijn gezicht ingewreven met plakjes aardappel. Ik zie gewoon verschil.
Ik denk alleen niet dat het werkt als echt je hele gezicht vol met rode bulten zit. Dan zul te echt aan iets sterkers moeten.
spijt me zeer maar ik denk dat dit bullshit is.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef Calyptus het volgende:
ik heb gevonden dat ketoconazol, gevonden in de shampoo rooscure van de kruidvat gewoon gebruikt kan worden tegen puistjes.
Vooral voor mensen met een hoog testosterongehalte zal dat nuttig zijn, ik ga morgen kijken of het daar effectief te koop is. Het zou tegen de androgeniteit van DiHydroTestosteron werken, dat bekend staat om de hoge stimulatie van talgkliertjes in de huid, haaruitval,vettig haar, prostaatkanker en de typische "anabolen-acne".
Ik ga morgen eens kijken en het proberen.
Blijkt dat rooscure niet te verkrijgen is in België, maar dat Nizoral, een hoger gedoseerde vorm, wel te verkrijgen is in België en zonder voorschrift![]()
Aanleg voor androgene kaalheid zit in de genen langs moeders kant. Zijn de mannen langs je moeder haar kant(haar broers bv) kaal, heb je een grote kans om dat ook te zijn. Daarom wordt niet iedereen kaal met een hoge eigen testproductie. 30% van de mannen heeft hier last van.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
spijt me zeer maar ik denk dat dit bullshit is.
[afbeelding]
deze gast heeft echt niet minder testosteron dan jij of ik toch wordt hij niet kaal. Het heeft er mee te maken hoe test omgezet wordt en ook hoe daar weer op gereageerd wordt.
Kaalheid heeft te maken met DHT en met hoe je folicels op die stof reageren. Dat wordt bepaalt door genen van moeders kant en van vaders kant.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Aanleg voor androgene kaalheid zit in de genen langs moeders kant. Zijn de mannen langs je moeder haar kant(haar broers bv) kaal, heb je een grote kans om dat ook te zijn. Daarom wordt niet iedereen kaal met een hoge eigen testproductie. 30% van de mannen heeft hier last van.
Trouwens heb ik al genoeg gebruikerservaringen gelezen, en die liegen er niet om. Effect na 3 dagen.
nope, enkel moeders kantquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Kaalheid heeft te maken met DHT en met hoe je folicels op die stof reageren. Dat wordt bepaalt door genen van moeders kant en van vaders kant.
quote:De oorzaken van alopecia androgenetica zijn inmiddels voor het overgrote deel bekend. Grootste boosdoener is het hormoon dihydrotestosteron (DHT) dat net zoals alle andere hormonen zowel bij mannen als bij vrouwen voorkomt. Dit DHT-hormoon wordt, onder invloed van een enzym (5-alpha-reductase), gevormd uit het mannelijk hormoon testosteron. Dit proces vindt plaats in het haarwortelzakje van de hoofdhuid. Het DHT-hormoon kan ook worden afgebroken en wel door de stof 3-alpha-hydroxysteroïd dehydrogenase.
Bindt het DHT-hormoon zich echter aan een andere stof (de androgeen-receptor) dan veroorzaakt dit proces uiteindelijk het afsterven van het haarwortelzakje waardoor er geen haren meer uit zullen groeien. Doet dit proces zich bij veel haarwortelzakjes voor, dan wordt de haardos steeds dunner en zal uiteindelijk kaalheid optreden.
quote:When discussing the side-effects, for once I'm going to go easy. This is because most people are well aware of the side-effects of DHT compounds and scared to death of them because androgenic side-effects caused by mass compounds like testosterone are largely attributed to the formation of DHT at the 5AR receptor enzyme. This may be a time to step back and look what sort of damage DHT can realistically do. An increase in acne is almost always noted, but if that doesn't seem to bother you with other steroids, then why with a short-acting androgen like drostanolone ? Hair loss seems to be the major concern, but if you've dealt with the use of steroids before or are educated to their effects you are aware that it merely speeds up a genetically pre-existing condition of male pattern hair loss (androgenetic alopecia). This condition only occurs in 30% of men and can easily be detected by examining the men on your mother's side of the family. Androgenetic alopecia is passed on through the X chromosome and thus in matri-linear fashion (mothers side). The rule of thumb being quite simple : if you have it, don't touch this compound, if you don't, then you don't have to worry. Yes, it really can be that simple.
Ik heb mn bron gepost hierbovenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet
De rest van je quote ben ik het wel mee eens
ik vrees dat je het zaadje bentquote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef TubewayDigital het volgende:
We hebben het hier over een kans om kaal te worden he. Via je vaders kant heb je ook zulke genen die kansen op wel/niet kaal worden geven. (en dat is te hopen ook anders ben ik zo keihard het zaadje)
Ik ben echt heel benieuwd hoe het uitpakt want op dit moment heb ik eigenlijk nog gigantisch veel haar. Alleen in mijn gedachte ben ik al kaal en dan zie je dat ene uitgevallen haartje heel erg. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |