Is het niet misschien het water wat anders is? Als ik mijn haar hier in brabants was, of in zeeland is nogal een verschil qua kalk enzo... weet niet of dat ermee te maken kan ehbbequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik meen het echt serieus. Meestal als ik bij me vriendin ben geweest of daar heb geslapen in het weekend heb ik een paar dagen geen last van puistjes.
Stres heb ik niet op het moment ( dat ik me er bewust van ben ) misschien onbewust ergens en het is ook niet echt dat ik niet lekker in me vel zit.
Het is niet verklaren denk ik maar toch maak ik echt geen grapje.
Misschien dat er een andere verklaring voor is maar ik ervaar het natuurlijk zo: sex->puistjes weg
dan leg ik al snel die link maar ik sta natuurlijk open voor eventuele andere verklaringen
Klinkt als te weinig rust, probeer wat meer te slapen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:11 schreef J.F.Sebastian het volgende:
jo ff een kickje van mijn kant. Kan het zijn dat je van fanatiek sporten in eens puistjes krijgt?zal het ff verhelderen. Heb mn hele leven lang nooit puisten gehad.. Ben nu 21. Nu ben ik sinds 3 jaar helemaal NIET sporten (slecht ja) in eens behoorlijk fanatiek gaan sporten (fitness; cardio en kracht, 4x p/w) . Plus ik drink nu 3 a 4 liter water per dag. Ben elke dag fruit gaan eten. Eet geen vet meer (chips, koeken, frituur etc), drink geen cola meer.. oftewel; ik ben gewoon fucking gezond geworden!
maar goed.. ik doe dat nu een maandje (goede voornemens
![]()
), en nu ook precies een maand veel puisten op mijn voorhoofd! Echt duidelijk geen toeval dus. Heb echt noooit puisten gehad, en precies in die week dat ik ben gaan sporten dus veel puisten (alleen op voorhoofd, wel behoorlijk veel). Behoorlijk kut dus. Kan het zijn dat mijn lichaam denkt van; wtf? en dat nu dus alle rotzooi er als het ware uitkomt (ik las dat op een ander forum, kan het haast niet geloven
). Vraag het me af dus!
edit: en nee, het komt niet van het transpireren. maak zelfs tijdens het sporten mn gezicht al schoon met handdoek, en na afloop was ik me goed. Plus dat ik natuurlijk eerder ook wel veel heb gesport, en toen gaf dat ook nooit problemen.
ik heb elke nacht 8 uur slaap, daar kan het niet aan liggen. Heb er nog steeds last van. Iemand nog suggesties?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:53 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Klinkt als te weinig rust, probeer wat meer te slapen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ik ben twee weken NIET onder de zonnebank geweest, en ja hoor; PUKKELS!!
Bij mij werkt de zonnebank nog het beste tegen amper pukkels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |