Makkelijk ? Ik wil wel een leuk gesprek maar geen rokje aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
Hier ook druk aan t solliciteren, nog niet uitgenodigd maar wel al aan t denken wat ik in godsnaam aan moet
mannen hebben t toch lekker makkelijk
daar heb je in mijn ogen geen rokje voor nodigquote:Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Makkelijk ? Ik wil wel een leuk gesprek maar geen rokje aan.
Een rok bij een man is in de mode hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Makkelijk ? Ik wil wel een leuk gesprek maar geen rokje aan.
dan wel op z'n schots hequote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Een rok bij een man is in de mode hoorOf jer er mee op gesprek moet gaan is een tweede
Nette schoentje heb je vlot gekocht, een Van Haren heeft altijd leuke goedkope schoenen. Ik had ook geen jasje meer en maar een bestelling geplaatst bij de wehkamp volgende dag in huis.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je in mijn ogen geen rokje voor nodig
gewoon eeen nette fijne broek aan (pantalon kan ook) blouse aan, en jasje erover
ik zit al meteen met het dilemma
nette broeken, euhm... heb ik niet, alleen spijkerbroeken
rokjes jah draag ik vaak, maar dat zijn of ribfluwelen, zwaaierige of fluwele rokken, dus vallen ook af
dan kom je aan met schoenen, mijn laarzen kunnen onder rokjes, maar bv niet onder een mantelpakje
en mijn dr martens zijn niet eens een optie voor onder een mantelpakje
gefeliciteeeerdquote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Na het tweede gesprek had ik vandaag een derde gesprek. Ik ben aangenomen en heb het contract etc in huis.1 mei beginnen.
![]()
waarom nie? Niet iedere user is hier een mongool hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 15:53 schreef larsje_larsje het volgende:
vaag... als je fokkers om sollicitatie tips gaat vragen... is niet echt een goeie voorbereiding ;-) toch?
owww, kijk, dat veranderd de zaak... t was er ff bij in geschoten...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
waarom nie? Niet iedere user is hier een mongool hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |