Wat een onzin. Ik heb bij al mijn sollicitaties na mijn afstuderen (drie stuks) gewoon een spijkerbroek aangehad en bij alle drie werd ik aangenomen (ik heb dus mogen kiezen!). Wel een colbert erbij aangehad. En ja, het waren allen HBO-functies. Jouw opmerking gaat dus niet helemaal op...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Solitarias het volgende:
[..]
UIteraard NOOIT een spijkerbroek in een werksituatie: jeans is een vrijetijdskledingstuk en daarom per definitie niet geschikt voor een werksituatie (kantoorbaan) Tenminste, alsj je serieus genomen wilt worden....
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb 2 gesprekken gehad bij 2 verschillende bedrijven.
Ik ben net gebeld door telfort dat ik daar ben aangenomen![]()
Dan heb ik altijd als tegen vraag, wat is een de betekenis van een team in dit bedrijf ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:11 schreef PabloLopez het volgende:
Ik kreeg deze vraag: Wat is jouw functie in het team? Wat een kutvraag! Had ook geen passend antwoord
Inderdaad onzin.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:25 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb bij al mijn sollicitaties na mijn afstuderen (drie stuks) gewoon een spijkerbroek aangehad en bij alle drie werd ik aangenomen (ik heb dus mogen kiezen!). Wel een colbert erbij aangehad. En ja, het waren allen HBO-functies. Jouw opmerking gaat dus niet helemaal op...![]()
Idd, gewoon zorgen dat het klikt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:22 schreef peleetje het volgende:
[..]
Inderdaad onzin.
Toen ik solliciteerde had ik ook gewoon een spijkerbroek aan en een blazertje. Gelukkig had ik geen pak aan want diegene met wie ik het gesprek had liep er zelf bij als een zwerver.
Was verder ook een heel raar gesprek. Ging meer over koetjes en kalvjes dan over de functie. Overgens was dat bij Pinkroccade en ben ik aangenomen.![]()
Afas in Leusden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:47 schreef miss_bleu het volgende:
waar heb je gesolliciteeerd Vinnie?
Na het tweede gesprek had ik vandaag een derde gesprek. Ik ben aangenomen en heb het contract etc in huis.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Randa_v het volgende:
4 april mag ik weer opgesprek bij hetzelfde bedrijf. Ditmaal bij de bazen.Dus ik moet dan mijn beste beentje voor zetten.
Komt allemaal goed.
In het mailtje stond dat ze het een prettig gesprek hebben gevonden.
Kijk aan, gefeliciteerd.quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Na het tweede gesprek had ik vandaag een derde gesprek. Ik ben aangenomen en heb het contract etc in huis.1 mei beginnen.
![]()
Wil je dagelijks in 3 delig costuum naar je werk gaan ??quote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek (functie systeembeheerder)
Net pak lijkt me wat overdreven, maar kan een donkere nette spijkerbroek met shirt?
Makkelijk ? Ik wil wel een leuk gesprek maar geen rokje aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
Hier ook druk aan t solliciteren, nog niet uitgenodigd maar wel al aan t denken wat ik in godsnaam aan moet
mannen hebben t toch lekker makkelijk
daar heb je in mijn ogen geen rokje voor nodigquote:Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Makkelijk ? Ik wil wel een leuk gesprek maar geen rokje aan.
Een rok bij een man is in de mode hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Makkelijk ? Ik wil wel een leuk gesprek maar geen rokje aan.
dan wel op z'n schots hequote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Een rok bij een man is in de mode hoorOf jer er mee op gesprek moet gaan is een tweede
Nette schoentje heb je vlot gekocht, een Van Haren heeft altijd leuke goedkope schoenen. Ik had ook geen jasje meer en maar een bestelling geplaatst bij de wehkamp volgende dag in huis.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je in mijn ogen geen rokje voor nodig
gewoon eeen nette fijne broek aan (pantalon kan ook) blouse aan, en jasje erover
ik zit al meteen met het dilemma
nette broeken, euhm... heb ik niet, alleen spijkerbroeken
rokjes jah draag ik vaak, maar dat zijn of ribfluwelen, zwaaierige of fluwele rokken, dus vallen ook af
dan kom je aan met schoenen, mijn laarzen kunnen onder rokjes, maar bv niet onder een mantelpakje
en mijn dr martens zijn niet eens een optie voor onder een mantelpakje
gefeliciteeeerdquote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Na het tweede gesprek had ik vandaag een derde gesprek. Ik ben aangenomen en heb het contract etc in huis.1 mei beginnen.
![]()
waarom nie? Niet iedere user is hier een mongool hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 15:53 schreef larsje_larsje het volgende:
vaag... als je fokkers om sollicitatie tips gaat vragen... is niet echt een goeie voorbereiding ;-) toch?
owww, kijk, dat veranderd de zaak... t was er ff bij in geschoten...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
waarom nie? Niet iedere user is hier een mongool hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |