abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36226196
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Solitarias het volgende:

[..]

UIteraard NOOIT een spijkerbroek in een werksituatie: jeans is een vrijetijdskledingstuk en daarom per definitie niet geschikt voor een werksituatie (kantoorbaan) Tenminste, alsj je serieus genomen wilt worden....
Wat een onzin. Ik heb bij al mijn sollicitaties na mijn afstuderen (drie stuks) gewoon een spijkerbroek aangehad en bij alle drie werd ik aangenomen (ik heb dus mogen kiezen!). Wel een colbert erbij aangehad. En ja, het waren allen HBO-functies. Jouw opmerking gaat dus niet helemaal op...
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:17:06 #52
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_36237228
helaas ik heb de baan niet gekregen. Ik was een goede kandidaat maar had voor die functie meer (levens) ervaring nodig. Wel balen dus, maar kan ze wel enigzins gelijk geven.
  Nerd met benen dinsdag 21 maart 2006 @ 17:44:38 #53
18073 miss_bleu
pi_36238112
ik heb 2 gesprekken gehad bij 2 verschillende bedrijven.
Ik ben net gebeld door telfort dat ik daar ben aangenomen
pi_36238191
Gefeliciteerd Miss_bleu. Ik heb nog niets gehoord, komt nog wel.

Jammer Bucko
  Nerd met benen dinsdag 21 maart 2006 @ 17:54:47 #55
18073 miss_bleu
pi_36238433
ik duim voor je randa!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:03:00 #56
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36238649
Ik heb 3 gesprekken gehad nu binnen 2 dagen..

A 1e ging goed.. Maar het is niet precies wat ik wil gaan doen. Dit kwam ook naar voren tijdens het gesprek.

B 2e ging ook oke. Alleen heb ik wel een beetje een discussie lopen houden met die gozer. Ik zou te rustig(passief) over komen, en zij zoeken een druk persoon.

C 3e ging heel goed. Leuk gesprek, zou vanaf april kunnen beginnen. Hoor morgen of ik mag komen voor 2e gesprek .

A ? B? of C?

Ik hoop C
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_36247057
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb 2 gesprekken gehad bij 2 verschillende bedrijven.
Ik ben net gebeld door telfort dat ik daar ben aangenomen
Wat ga je doen?
pi_36247505
Het valt mij op dat het zo snel gaat bij jullie. Als ik een brief mail krijg ik ten vroegste 2 weken later antwoord. Na een eerste gesprek ten vroegste reactie na een week, anderhalve week. Uiteraard wel België, waar alles wat trager gaat.
  Nerd met benen woensdag 22 maart 2006 @ 10:15:37 #59
18073 miss_bleu
pi_36256458
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
webdesigner
pi_36305424
4 april mag ik weer opgesprek bij hetzelfde bedrijf. Ditmaal bij de bazen. Dus ik moet dan mijn beste beentje voor zetten. Komt allemaal goed.

In het mailtje stond dat ze het een prettig gesprek hebben gevonden.
pi_36305509
Ik kreeg deze vraag: Wat is jouw functie in het team? Wat een kutvraag! Had ook geen passend antwoord
pi_36307109
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:11 schreef PabloLopez het volgende:
Ik kreeg deze vraag: Wat is jouw functie in het team? Wat een kutvraag! Had ook geen passend antwoord
Dan heb ik altijd als tegen vraag, wat is een de betekenis van een team in dit bedrijf ?

Altijd het gras zo super groen mogelijk proberen te laten overkomen. 9 van de 10 bedrijven is het "ons" tegen het management.

Desondanks sterkte en succes voor de mensen die hier nog steeds in sollicitatie-rondes zitten.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:22:04 #63
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_36307309
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:25 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik heb bij al mijn sollicitaties na mijn afstuderen (drie stuks) gewoon een spijkerbroek aangehad en bij alle drie werd ik aangenomen (ik heb dus mogen kiezen!). Wel een colbert erbij aangehad. En ja, het waren allen HBO-functies. Jouw opmerking gaat dus niet helemaal op...
Inderdaad onzin.

Toen ik solliciteerde had ik ook gewoon een spijkerbroek aan en een blazertje. Gelukkig had ik geen pak aan want diegene met wie ik het gesprek had liep er zelf bij als een zwerver.
Was verder ook een heel raar gesprek. Ging meer over koetjes en kalvjes dan over de functie. Overgens was dat bij Pinkroccade en ben ik aangenomen.
pi_36308308
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:22 schreef peleetje het volgende:

[..]

Inderdaad onzin.

Toen ik solliciteerde had ik ook gewoon een spijkerbroek aan en een blazertje. Gelukkig had ik geen pak aan want diegene met wie ik het gesprek had liep er zelf bij als een zwerver.
Was verder ook een heel raar gesprek. Ging meer over koetjes en kalvjes dan over de functie. Overgens was dat bij Pinkroccade en ben ik aangenomen.
Idd, gewoon zorgen dat het klikt.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:33:54 #65
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36309723
hmmm eerste afwijzing is binnen

Ik zou niet enthousiast genoeg zijn geweest.. Terwijl ik dacht dat het juist zo goed ging..

Maar goed, bedrijf kwam me een beetje vreemd over..
Afspraak was om 16.00 ..Ik was daar ruim op tijd..
Maar ik moest tot 16.20 op die gozer wachten, terwijl me verteld was dat ie meteen eraan kwam.

Tijdens het gesprek zelf hebben we weining over de functie lopen praten, maar heeft ie een half uur over de geschiedenis van 't bedrijf lopen vertellen..

Wat een mongool.. Niet enthousiast , moet ik een feestje vieren of zo..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  Nerd met benen donderdag 23 maart 2006 @ 21:47:49 #66
18073 miss_bleu
pi_36310199
waar heb je gesolliciteeerd Vinnie?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:27:44 #67
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36322632
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:47 schreef miss_bleu het volgende:
waar heb je gesolliciteeerd Vinnie?
Afas in Leusden.

Support medewerker functie

ps net gebeld door tempo team it flex. afpsraak gemaakt voor volegnde week
pi_36827208
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Randa_v het volgende:
4 april mag ik weer opgesprek bij hetzelfde bedrijf. Ditmaal bij de bazen. Dus ik moet dan mijn beste beentje voor zetten. Komt allemaal goed.

In het mailtje stond dat ze het een prettig gesprek hebben gevonden.
Na het tweede gesprek had ik vandaag een derde gesprek. Ik ben aangenomen en heb het contract etc in huis. 1 mei beginnen.
pi_36830723
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Na het tweede gesprek had ik vandaag een derde gesprek. Ik ben aangenomen en heb het contract etc in huis. 1 mei beginnen.
Kijk aan, gefeliciteerd.

Ik gaat donderdagochtend eens zien hoe groen het gras bij de buren is, spreekwoordelijk dan.

Ook nog een tip voor de werkzoekenden, vul je cv in op een vacature bank, dit kan ook anoniem.
pi_36855005
ik heb dadelijk om 15:00 een solicitatiegesprek
spannend!!!!
ik heb gewoon een rokje met een shirtje erover en daarover een netjes vest en een nette zwarte panty met nette laarsjes eronder. Ik heb ervoor ook stage gelopen. Ik vind voor een solicitatie dat ik dit best kan dragen. ik soliciteer op verzorgende IG daar ben ik dus ook net voor geslaagd daar. Ik vind het wel spannend
pi_36859242
En ik ben dus aangenomen
pi_36860382
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Riann het volgende:
En ik ben dus aangenomen
Mooi
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:18:32 #73
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_36866018
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Riann het volgende:
En ik ben dus aangenomen
Heb je vast aan je rokje te danken

daar zou je mij ook mee overhalen

Maar gefeliciteerd meid
  woensdag 12 april 2006 @ 14:09:22 #74
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36886317
Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek (functie systeembeheerder)

Net pak lijkt me wat overdreven, maar kan een donkere nette spijkerbroek met shirt?
pi_36886656
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef DeTolk het volgende:
Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek (functie systeembeheerder)

Net pak lijkt me wat overdreven, maar kan een donkere nette spijkerbroek met shirt?
Wil je dagelijks in 3 delig costuum naar je werk gaan ??

Mij niet gezien, ik kleed me gewoon casual en een bloes aandoen vind ik ook te veel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 april 2006 @ 14:21:21 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36886705
Hier ook druk aan t solliciteren, nog niet uitgenodigd maar wel al aan t denken wat ik in godsnaam aan moet

mannen hebben t toch lekker makkelijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_36887158
Ik had bij mijn gesprekken een nette pantelonbroek aan met een jasje erop. De eerste keer een vestje eronder en de tweede keer een truitje. Verder nette (gepoetste) schoenen.
pi_36887514
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef Ynske het volgende:
Hier ook druk aan t solliciteren, nog niet uitgenodigd maar wel al aan t denken wat ik in godsnaam aan moet

mannen hebben t toch lekker makkelijk
Makkelijk ? Ik wil wel een leuk gesprek maar geen rokje aan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 april 2006 @ 14:48:11 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36887591
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef Sportguy het volgende:

[..]

daar heb je in mijn ogen geen rokje voor nodig

gewoon eeen nette fijne broek aan (pantalon kan ook) blouse aan, en jasje erover

ik zit al meteen met het dilemma
nette broeken, euhm... heb ik niet, alleen spijkerbroeken
rokjes jah draag ik vaak, maar dat zijn of ribfluwelen, zwaaierige of fluwele rokken, dus vallen ook af
dan kom je aan met schoenen, mijn laarzen kunnen onder rokjes, maar bv niet onder een mantelpakje
en mijn dr martens zijn niet eens een optie voor onder een mantelpakje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_36887602
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Een rok bij een man is in de mode hoor Of jer er mee op gesprek moet gaan is een tweede
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 april 2006 @ 14:49:36 #81
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36887640
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Een rok bij een man is in de mode hoor Of jer er mee op gesprek moet gaan is een tweede
dan wel op z'n schots he
Today is life -

Dale Carnegie
pi_36887691
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

daar heb je in mijn ogen geen rokje voor nodig

gewoon eeen nette fijne broek aan (pantalon kan ook) blouse aan, en jasje erover

ik zit al meteen met het dilemma
nette broeken, euhm... heb ik niet, alleen spijkerbroeken
rokjes jah draag ik vaak, maar dat zijn of ribfluwelen, zwaaierige of fluwele rokken, dus vallen ook af
dan kom je aan met schoenen, mijn laarzen kunnen onder rokjes, maar bv niet onder een mantelpakje
en mijn dr martens zijn niet eens een optie voor onder een mantelpakje
Nette schoentje heb je vlot gekocht, een Van Haren heeft altijd leuke goedkope schoenen. Ik had ook geen jasje meer en maar een bestelling geplaatst bij de wehkamp volgende dag in huis.
  Nerd met benen woensdag 12 april 2006 @ 15:24:44 #83
18073 miss_bleu
pi_36888964
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Randa_v het volgende:

[..]

gefeliciteeeerd ik ben ondertussen alweer bijna 2 weken bezig
pi_36889924
nog ff 2 tips:

1) nooit gaan zitten voordat de medewerker van dat bedrijf gaat zitten.

2) als er wordt gevraagd om koffie en ze gaan het zelf halen, loop gewoon mee. hierdoor kan je (afhankelijk van het persoon natuurlijk) een informeel gesprek starten (iets over het weer blablabal) waardoor gelijk het ijs gebroken is.
pi_36889957
vaag... als je fokkers om sollicitatie tips gaat vragen... is niet echt een goeie voorbereiding ;-) toch?
HIGH5!
  Nerd met benen woensdag 12 april 2006 @ 15:54:30 #86
18073 miss_bleu
pi_36889992
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:53 schreef larsje_larsje het volgende:
vaag... als je fokkers om sollicitatie tips gaat vragen... is niet echt een goeie voorbereiding ;-) toch?
waarom nie? Niet iedere user is hier een mongool hoor
pi_36890128
quote:
Op woensdag 12 april 2006 15:54 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

waarom nie? Niet iedere user is hier een mongool hoor
owww, kijk, dat veranderd de zaak... t was er ff bij in geschoten...
HIGH5!
pi_36916698
Vandaag ergens op gesprek geweest. Gesprek was okay, dikke kans dat ik op een 2-de gesprek mag komen maar ik twijfel of het mijn ding zal zijn bij dat bedrijf.

Gesprek was positief en ik raad ook sterk mensen aan je interesses en hobby's niet te onderschatten en daarom op je cv te zetten.
Heeft in mijn geval heel snel en goed het spreekwoordelijke ijs doen breken.

In mijn geval werd er vrijwel direct om een salaris indicatie gevraagd, dat heb ik onbeantwoord gelaten omdat ik opzoek ben naar een goede werksfeer en ditto werkgever. Salaris is uiteraard ook belangrijk maar mijn voorkeur gaat naar het eerste en het salaris moet in orde zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 mei 2006 @ 20:52:44 #89
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37890941
*trap*

donderdag mijn eerste sollicitatiegesprek sinds ik weet dat ik niet meer bij mijn huidige baas blijf.

heb ik weer ik had helemaal in gedachten wat aan te trekken, blijkt dat die kleding bij mijn ouders ligt. gelukkig heb ik morgen vrij, en ga ik dan maar de stad in, op zoek naar.... jah kleren. maar wat. dat is nog even de vraag. het is deels een verkoopfunctie waar ik voor ga solliciteren.
iemand tips? ik ga Utrecht in, dus misschien nog tips voor winkels?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_37900896
Langs de oude gracht genoeg kans van slagen dacht ik zo, maar dames kleding is niet mijn ding en mode is iets wat ik helemaal nooit zal begrijpen dus succes.

Even over mijn post van 13 april.

Ik heb nog een 2-de gesprek gehad en gevraagd om een bod, dat bod had een hoger bedrag dan wat ik in gedachtte had en is bovendien hoger dan wat andere bedrijven wilden betalen.

Als het goed is van de week het contract tekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')