Dezelfde prijzen voor de tickets? Mwoah zeker niet. Als ik naar D-Reizen ga betaal ik veel en veel meer. Ik heb dat toen uitgezocht voor mijn tripje naar New York, bij D-Reizen kostte die reis 862 euro incl taxes, boekingstoeslagen e.d. Later via internet dezelfde vlucht geboekt voor 455.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik boek alle tickets via www.vliegtarieven.nl
(behalve de vluchten naar Londen...die boek ik op www.easyjet.com )
Het reisburo hanteert overigens dezelfde prijzen voor de tickets..er komt dan alleen 30 Euro boekingskosten bij op....da's het enige voordeel.
thanx! handige links!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef Jaguarized het volgende:
Een reisbureau is negen van de tien keer bij mij duurder dus daar ga ik niet heen. Tevens betaal je bij een reisbureau al gauw meer boekingskosten dan online. De tarieven online zijn lager, je hebt meer keuze. Ik kijk meestal op sites als:
www.vluchtzoeker.nl
www.cheaptickets.com
www.skybreakers.nl
www.wegolo.nl (europa)
www.lowcostairlines.nl (europa)
www.vliegtarieven.nl
Weet niet waardoor dat grote verschil is ontstaan bij jouw reis...misschien een aanbieding van internet gehaald?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dezelfde prijzen voor de tickets? Mwoah zeker niet. Als ik naar D-Reizen ga betaal ik veel en veel meer. Ik heb dat toen uitgezocht voor mijn tripje naar New York, bij D-Reizen kostte die reis 862 euro incl taxes, boekingstoeslagen e.d. Later via internet dezelfde vlucht geboekt voor 455.
Ik niet. Ook daar gekeken tijdens de zoektocht naar het laagste ticket. WTC rekende als enige van de boekingssites een CSC toeslag, oftewel een Customer Service Charge. Dit is niet hetzelfde als een security toeslag of fuel toeslag.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:14 schreef timmeeeh het volgende:
www.worldticketcenter.nl
heb ik ook goede verhalen over gehoord!
Het was geen aanbieding omdat ik net buiten de aanbiedingsperiodes vloog.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Weet niet waardoor dat grote verschil is ontstaan bij jouw reis...misschien een aanbieding van internet gehaald?
Toen ik begon met het boeken van lijnvluchten via www.vliegtarieven.nl zocht ik eerst de vlucht en de bijbehorende prijs op vliegtarieven.nl daarna ging ik naar het reisburo en die kwamen altijd met exact dezelfde prijs.
Laatst die vlucht naar Suriname, in plaats van 1050 heb ik er 750 van gemaakt, dat scheelt dat toch weer 300 euro.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef Douwe het volgende:
En vergeet dit topic niet, dan zoeken we zelfs nog even met je mee
Dankje.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef Douwe het volgende:
Ey, complimentjes vragen doe je maar in FB
Goed hoor Jag!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |