Atari!quote:
quote:
Ik ga het ook gewoon droog meemaken Gijs.. lekker beetje lopen, beetje babbelen, beetje slaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Gijs..........Je maakt me warm van binnen !
quote:
Dat is ook de kracht van het spel Gijs... geen zin in andere quests? Niet doen... wel zin in dat... dan dat doen... het enige wat echt verplicht is is de main story quests doen als je het spel wilt uitspelen... voor de rest mag je zelf weten hoe, wanneer en waaromquote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon droog meemaken Gijs.. lekker beetje lopen, beetje babbelen, beetje slaan.
Hoe moeilijk zal het zijn beetje potions verzamelen enzo??
Leuke lijkt me dat iedereen een eigen weg gaat, andere dingen mee zal maken.
Een soort GTA RPG?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van het spel Gijs... geen zin in andere quests? Niet doen... wel zin in dat... dan dat doen... het enige wat echt verplicht is is de main story quests doen als je het spel wilt uitspelen... voor de rest mag je zelf weten hoe, wanneer en waarom
Je gaat echt heftige dingen zien op je avontuur !
Al een jaar niet meerquote:
Ja is toch hartstikke mooi om te zien hoor.. kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]Gijs.... ik hou me liever hier mee bezig
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet, ik ben keihard bezigquote:
Waarom niet? Een hand past ook.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
Sjooo... nog wat geprobeerd?ik heb er nog eens over nagedacht, maar het is technisch niet eens mogelijk volgens mij
whahahahahahaquote:
Zit er nog verschil in ook dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahaha![]()
![]()
![]()
had het over die cockringheb de moeilijkste uitgezocht whehehe
Gijs.... wist ik ook niet man... zaterdag met O-Ren de Cristine Le Duc in..... je ziet echt zoooooveel verschillende shit enzoquote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit er nog verschil in ook dan?
Hahaha, ja ik verbaas me daar ook weleens over. Net als over de PABO catalogus trouwens.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... wist ik ook niet man... zaterdag met O-Ren de Cristine Le Duc in..... je ziet echt zoooooveel verschillende shit enzo![]()
Rens had er 1 uitgezocht wat je er simpelweg omheen moet doen met ribbeltjes enzo.... maar dat vond ik niet zo spannend
![]()
ze hebben me daar een partij shit staan![]()
eeeecht niet normaal!
ok! nu we het hier over hebben!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik verbaas me daar ook weleens over. Net als over de PABO catalogus trouwens.
Hahahha, het is altijd iemand anders die m voor je besteld jaquote:Op maandag 20 maart 2006 10:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok! nu we het hier over hebben!
WELKE LUL HEEFT DIE VOOR MIJ BESTELD!!!![]()
![]()
kreeg em vorige week binnen
nog bedankt daarvoor trouwens
die kutexcuses ook altijdquote:Op maandag 20 maart 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahha, het is altijd iemand anders die m voor je besteld ja![]()
jah... maar het moet iemand zijn die mijn adres weet..... en ik heb nog steeds geen idee wie het gedaan heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahha, het is altijd iemand anders die m voor je besteld ja![]()
ligt eraan.... vaak webradio... music one http://www.m1live.comquote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luisteren jullie eigenlijk muziek op je werk oid? Zo ja, wat dan? Zelf meegebrachte shit of webradio ofzo?
Ah, je luistert via de boxen? Ik zit nu een beetje 538 te luisteren via oordopjes...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ligt eraan.... vaak webradio... music one http://www.m1live.com
of zelf meegebrachte shit... maar dat vinden ze hier vaak te hard![]()
Aangezien mn manager de radio een storende faktor vind staat deze permanent op fluisterstand..quote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luisteren jullie eigenlijk muziek op je werk oid? Zo ja, wat dan? Zelf meegebrachte shit of webradio ofzo?
dat vond mijn manager ook, maar ik nietquote:Op maandag 20 maart 2006 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aangezien mn manager de radio een storende faktor vind staat deze permanent op fluisterstand..
Radio werkt in mijn geval juist motiverend. Zou gek worden als ik moest werken in stilte...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aangezien mn manager de radio een storende faktor vind staat deze permanent op fluisterstand..
Show me masterquote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat vond mijn manager ook, maar ik niet.... dus.... heb ik gewoon speakertjes aangesloten op mijn laptop en luister ik gewoon naar de radio hier
Ja zou wel willen jongen... maar dan kom ik nog 1000 euro (2200 gulden) tekortquote:Op maandag 20 maart 2006 11:01 schreef Sjotime het volgende:
B,.. als je over gaat naar 16:9 richt je dan direct op lcd of plasma en pak het goed aan,....... wordt steeds goedkoper... !
het boeit me gewoon niet wat ze vinden... ik zeg .... ik kan mijn werk niet doen zonder muziek.... anders moet ik naar dat nerd gebrabbel luisteren en dat trek ik nietquote:
Ik zit hier met een manager en nog 3 schapen op de kamer. Kan wel de radio harder zetten.. manager zet m weer zachterquote:Op maandag 20 maart 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het boeit me gewoon niet wat ze vinden... ik zeg .... ik kan mijn werk niet doen zonder muziek.... anders moet ik naar dat nerd gebrabbel luisteren en dat trek ik niet![]()
Heb je niet stiekem een afstandsbedieningquote:Op maandag 20 maart 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit hier met een manager en nog 3 schapen op de kamer. Kan wel de radio harder zetten.. manager zet m weer zachter
Soms zet ik hem daarna meteen weer harder.. maar als ie dan vraagt wie dat heeft gedaan wijzen ze allemaal naar mij, ipv dat ze zeggen "wij willen muziek horen".
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit hier met een manager en nog 3 schapen op de kamer. Kan wel de radio harder zetten.. manager zet m weer zachter
Soms zet ik hem daarna meteen weer harder.. maar als ie dan vraagt wie dat heeft gedaan wijzen ze allemaal naar mij, ipv dat ze zeggen "wij willen muziek horen".
dat gayequote:Op maandag 20 maart 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
ff lachen tussendoor:
[afbeelding]
Jean Claude van Damma!
quote:Duitser brengt hoofd vrouw bij tankstation
HAMBURG - Met het hoofd van zijn vrouw onder de arm heeft een Duitse man in de nacht van zondag op maandag aangeklopt bij een tankstation in Hamburg. Nadat hij het hoofd op een grasperkje had gelegd, vroeg hij de pompbediende de politie te bellen.
Agenten konden de 40-jarige man, die een verwarde indruk maakte, kort daarop arresteren, maakte de politie maandag bekend. Toen zij bij het nabijgelegen huis van de man aankwamen, vonden ze daar de romp van de 39-jarige vrouw en het mes waarmee de man haar vermoedelijk heeft onthoofd.
De twee minderjarige kinderen van het stel mankeerde niets. Over de achtergrond van de moord is nog niets bekend.
Fucking helllllquote:
dat vraagt hij zich ook waarschijnlijk afquote:
nope, ik moet vandaag tot 15.00hquote:Op maandag 20 maart 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
Is het al 17 uur?
18.15quote:Op maandag 20 maart 2006 12:29 schreef Bastard het volgende:
Is het al 17 uur?
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon droog meemaken Gijs.. lekker beetje lopen, beetje babbelen, beetje slaan.
Hoe moeilijk zal het zijn beetje potions verzamelen enzo??
Leuke lijkt me dat iedereen een eigen weg gaat, andere dingen mee zal maken.
Wacht ff tot aan de zomer, dan zakken ze een honderdtje of 5quote:Op maandag 20 maart 2006 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zou wel willen jongen... maar dan kom ik nog 1000 euro (2200 gulden) tekort
ik denk dat dat zwaar tegen zal vallenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wacht ff tot aan de zomer, dan zakken ze een honderdtje of 5
Nee, hebben de BCC en de Mediamarkt al bevestigdquote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik denk dat dat zwaar tegen zal vallen
Ja.. ben erg benieuwd naar de grootste wereld die ooit in een spel is gemaakt.. alleen al uit oogpunt van gamer zijnde.. tis toch een evolutie zeg maar.quote:
Zakt nu al als de nete..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wacht ff tot aan de zomer, dan zakken ze een honderdtje of 5
Toen Sjo hem kocht wastie ook al 1500 hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zakt nu al als de nete..
Die Plasma van Sjo zag ik laatst ook voor 1500 te koop bij MM .
Kijk als je HD doet.. moet je het ook goed doen.
Maar een groot breedbeeld 100hz is ook zeker niet verkeerd.. en heb je voor 600 wel. Is nog 1300 gulden en belachelijk veel geld.. maar ja.
Als je ff wacht ken je de mijne kopen voor een paar honderd euroquote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zakt nu al als de nete..
Die Plasma van Sjo zag ik laatst ook voor 1500 te koop bij MM .
Kijk als je HD doet.. moet je het ook goed doen.
Maar een groot breedbeeld 100hz is ook zeker niet verkeerd.. en heb je voor 600 wel. Is nog 1300 gulden en belachelijk veel geld.. maar ja.
Oh ik dacht dat plasma en lcd automatisch HD was?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Toen Sjo hem kocht wastie ook al 1500 hooren dat is geen HD hey. Dat formaat HD kost nu toch nog wel 2500 euro
. Ze verwachten van de zomer dat ze onder de 2000 zakken
Wat is het voor 1 dan? hoe oud?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als je ff wacht ken je de mijne kopen voor een paar honderd euro
Klop maar die zijn dus niet HDTVquote:Op maandag 20 maart 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat plasma en lcd automatisch HD was?
Ah ben er ook niet in verdiept.. maar zie nu de normale LCD beeldschermen, dus cm of 70 al rond de 1000 zakken...
Wat maakt iets dan wel HDTV gijs?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Klop maar die zijn dus niet HDTV
Jij gaat dus ook voor LCD binnenkort dan..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Phillips, 82 cm 100HZ breedbeeld met meubel, 3.5 jaar oud
Iets waar ik over 5 jaar pas naar ga kijken.... deze resolutie die ik heb zit 1 onder HD en 1 boven DVD. Werkt fantastisch.... er zijn ook nog geen HD signalen tevens want die heb je wel nodig om het te zien.quote:
Mijn broer doet hetzelfde.... mooie Philips 82 cm breedbeeld... gaan nu echt voor mooie prijzen weg Gijsquote:Op maandag 20 maart 2006 13:04 schreef Bastard het volgende:
Tis wel een hoop geld allemaal.. moet ook nog een andere auto eigenlijk.. dus laat ik maar niet al te duur willen doen en gewoon breedbeeld tv kopen.
Wat een goeie vrouw ben je ookquote:Op maandag 20 maart 2006 13:06 schreef Quinny het volgende:
Zo,.. ff mijn man pijpenJongen moet straks de hele avond werken !
Nou precies, die zijn ook gekelderd in prijs.. dan lijkt me zon gevaarte wel even een goeie oplossing.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mijn broer doet hetzelfde.... mooie Philips 82 cm breedbeeld... gaan nu echt voor mooie prijzen weg Gijs
Steek je dan ook een vinger in zn poepertje? Dat is mega klaarkomenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:06 schreef Quinny het volgende:
doe je tegelijk ff die cockring omquote:Op maandag 20 maart 2006 13:06 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Steek je dan ook een vinger in zn poepertje? Dat is mega klaarkomen
*PROEST*quote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:06 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe je tegelijk ff die cockring omen een foto please
Dus dat doe je wel gijs!!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe is het pik? Lekker weekend gehad..quote:
Hoever zit je in Graw gijs... las dat je weer een paar pittige stukken hebt gehadquote:
Allemaal zonder drone dus.. kwam er gister achter dat je dat ding kan laten scannen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoever zit je in Graw gijs... las dat je weer een paar pittige stukken hebt gehad
Lekker gijsquote:Op maandag 20 maart 2006 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe is het pik? Lekker weekend gehad..
Hahahaha meen je niet... zonder dronequote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Allemaal zonder drone dus.. kwam er gister achter dat je dat ding kan laten scannen.
Heb hem uitgespeeld Gijs.. ben op hard in lvl 3 nu... drukte per ongeluk op knopje .. ik denk hoe komt alles nou rood![]()
Zooommmeeerrrrrquote:Op maandag 20 maart 2006 15:16 schreef Bastard het volgende:
Oh mijn god.. heeft iemand lucifers voor mn ogenDat zonnetje.. die molheid.. .. lekker koel kussen......... biertje...........memmen........... emmers..........blauw............. memmen....
Is relatief eigenlijk.. je weet wel waar de mannetjes staan, worden er niet meer ofzo.. maar 1 keer raak is mol.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahaha meen je niet... zonder drone.. respect hoor... dat is een stuk moeilijker dan
Hard level 3 ook.. tering... is een heeeeel stuk pittiger zeker??
Zal je wat memmen geven !quote:Op maandag 20 maart 2006 15:16 schreef Bastard het volgende:
Oh mijn god.. heeft iemand lucifers voor mn ogenDat zonnetje.. die molheid.. .. lekker koel kussen......... biertje...........memmen........... emmers..........blauw............. memmen....
Godver, zij is lekker zeg1quote:Op maandag 20 maart 2006 16:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zal je wat memmen geven !
http://zattevrienden.be/node/32681
[afbeelding]
quote:
One day little Johnny was playing with his toy train and it was going round and round when he stoped it he said, "all you sons of bitches getting on get on, and all you sons of bitches gettin off get off." His mother comes in and says, "What did you say young man? Go to your room and think about what you said." So after 4 hours his mother comes and says, "Come eat some supper and then you can play with your train again." After supper little Johnny goes back to his train and says, "all you sons of bitches getting on get on, and all you sons of bitches gettin off get off, and all you sons of bitches pissed off about the delay, talk to the bitch in the kitchen!"
Sterfffffffffffffffffff....stelletje kutbouwvakkersquote:Treinverkeer Schipholtunnel stilgelegd
Het treinverkeer tussen Schiphol en de stations Amsterdam-Sloterdijk, Amsterdam-Zuid WTC en Hoofddorp heeft maandagmiddag ruim een uur stilgelegen, nadat machinisten enkele personen in de Schipholtunnel hadden gesignaleerd. Dat liet ProRail weten.
Nader onderzoek wees uit dat het waarschijnlijk werknemers waren van een aannemersbedrijf die daar in de buurt hun werk deden. Ze zijn gesommeerd de tunnel te verlaten.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sterfffffffffffffffffff....stelletje kutbouwvakkers
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sterfffffffffffffffffff....stelletje kutbouwvakkers
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:02 schreef Quinny het volgende:
De status van vandaag zijn 8 poepbroeken
Hoofdverdachte nummer 1 bekende direkt schud na een korte ondervraging:
[afbeelding]
Hoofdverdachte nummer 2 blijft nee beweren zelfs als de aroma van verre te ruiken is:
[afbeelding]
Had ik nou maar aandelen bij pampers "zucht"
Maar het blijven schatjes
Heb echt HARD gelachen om die 2 foto'squote:Op maandag 20 maart 2006 20:02 schreef Quinny het volgende:
Hoofdverdachte nummer 1 bekende direkt schud na een korte ondervraging:
[afbeelding]
Hoofdverdachte nummer 2 blijft nee beweren zelfs als de aroma van verre te ruiken is:
[afbeelding]
ooooooooooooh wat liefquote:Op maandag 20 maart 2006 20:02 schreef Quinny het volgende:
Hoofdverdachte nummer 1 bekende direkt schuld na een korte ondervraging:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gamersquote:Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Sjotime het volgende:
Net niet
http://www.dumpalink.com/(...)mper_Comes_Up_Short_
http://www.pimppanther.co(...)rs_Are_Getting_Owned
.................
http://www.dumpalink.com/media/1142687320/Tamed_Wasp
Prachtig
http://www.yourdailymedia(...)On_Rides_Compilation![]()
![]()
![]()
luister !!!
http://www.break.com/index/nutcrunch18.html
Zo jort is ook flink gegroeid zegquote:Op maandag 20 maart 2006 20:02 schreef Quinny het volgende:
Hoofdverdachte nummer 1 bekende direkt schuld na een korte ondervraging:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan zwangerschaps suiker krijgen idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Vandaag ging Angeliek voor het eerst zonder mij naar de verlos, ik kon tot nu toe nog iedere keer ( 3x) mee. Is er ineens vanalles niet goedDe kleine groeit te hard
wist niet dat dat kon. Moeten nu met spoed een echo maken om te kijken of het de kleine is of dat het veel vruchtwater is. En ze moet nu gaan laten controleren of ze suiker heeft.
Iemand hier al wel eens van gehoord?
Mannetje hequote:Op maandag 20 maart 2006 20:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb echt HARD gelachen om die 2 foto's![]()
Geweldig![]()
Dat hoofd van Jort
Ja geweldig ... heb echt met Cho geproest hier om die briljante blik van hemquote:
Damn... nou gijs.. hopen dat ze er niet al teveel last van krijgt.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Vandaag ging Angeliek voor het eerst zonder mij naar de verlos, ik kon tot nu toe nog iedere keer ( 3x) mee. Is er ineens vanalles niet goedDe kleine groeit te hard
wist niet dat dat kon. Moeten nu met spoed een echo maken om te kijken of het de kleine is of dat het veel vruchtwater is. En ze moet nu gaan laten controleren of ze suiker heeft.
Kon je niet kiezen welke taart je wildequote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja geweldig ... heb echt met Cho geproest hier om die briljante blik van hem![]()
![]()
Chili was erg goed.. kreeg m'n bord niet eens leeg.... had ook al 2 stukken taart op... en een biertje
Neequote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kon je niet kiezen welke taart je wilde
He jakkes Gijs..........quote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Die mok van Cho is ook gaaf trouwens... die hij van Daan en Jort heeft gekregenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kon je niet kiezen welke taart je wilde
Ik kan het wel uitleggen, maar dan maak ik Struik alleen maar zenuwachtiger. Ik zal gewoon eerst die echo maar afwachten. Het kan namelijk ook gewoon niets betekenenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
He jakkes Gijs..........Geef je vrouw een kus van me. Ze zal vast een kutdag gehad hebben... en helemaal nu alleen. Ik waag me niet op dit terrein Gijs... misschien weet Quinny wat dit is.
Ik ook nietquote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
wist niet dat dat kon.
Ja cool hequote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die mok van Cho is ook gaaf trouwens... die hij van Daan en Jort heeft gekregen
Echo is vrijdag gelukkig alquote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen, maar dan maak ik Struik alleen maar zenuwachtiger. Ik zal gewoon eerst die echo maar afwachten. Het kan namelijk ook gewoon niets betekenen
dat zuigtquote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
nuchter, direkt na ontbijt en een uur na het ontbijt toch zoiets?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Echo is vrijdag gelukkig aldat is vooral voor de grootte van de baby. Maar omdat ze ook zo moe is constant moet ze woensdag een onbijttest doen
da`s met 3x bloed afnemen. Ze mag ni iig geen snoep meer ofzo
Whahahahahaha...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja cool he
Je moet aan Sjo vragen of hij dat filmpje van Jort op zijn mobiel wilt laten zien
Weer helemaal beter.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef Quinny het volgende:
Strol hoe is het met je oma eigenlijk?
Een nieuwe relatiequote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef Quinny het volgende:
Even een raadseltje voor Sjo ja kan ook mailen, geen zin in
Het is een vrouw, plukt altijd pluisjes van haar kleding, draagt een pruik, heeft kunst wimpers, mijn pa is haar lievelingetje, is al zo'n 10 jaar weduwe en heeft sinds kort een nieuwe relatie.
Wie oh wie is dit ?
Ik moest echt zo lachen toen mijn ma het vertelde vanmiddag
suikerziekte is volgens mij helemaal niet heel ernstig en is makkelijk onder controle te houden met een goed dieet. Maar ik ben geen dokter dus veel durf ik er niet over te zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ook zo lekker gepoept vanmorgenquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb ook zo lekker gepoept vanmorgen
EN gisteravond ook al.. wat een bonus!
Stoppen met drinken doet wonderenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik niet
flora is weer lekker van slag
ik drink haast nooitquote:
Die weet zeker raadquote:
gijsquote:
weet ik tquote:
Misschien heb je gewoon luie (neger)darmenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
weet ik ten dat gevoel is eeeeecht niet lekker
PC gamersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef Sjotime het volgende:
Dat Oblivion topicJammer dat er geen 360 Oblivion topic is !
speaking of....quote:
Tot de release gaat het alleen maar over warez en hoe snel iemand hem aan het downloaden is. Daarna alleen maar over grafische kaarten, instellingen en drivers.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef Sjotime het volgende:
Dat Oblivion topicJammer dat er geen 360 Oblivion topic is !
Ja zo is het wel helaas. En keer op keer ook.. zullen we gewoon bold zijn en een 360 oblivion starten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tot de release gaat het alleen maar over warez en hoe snel iemand hem aan het downloaden is. Daarna alleen maar over grafische kaarten, instellingen en drivers.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo is het wel helaas. En keer op keer ook.. zullen we gewoon bold zijn en een 360 oblivion starten?
Wat cool!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
Jij treft het maar met je appel hoor
Apple Mighty Mouse projecteert muis!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij treft het maar met je appel hoor
Apple Mighty Mouse projecteert muis!
Ze is zeker ziek dan?quote:Een vrouw moest mee naar het bureau omdat ze een ME-agent had bespuugd
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:21 schreef kepler het volgende:
[..]
er zijn mensen die hard aan het werk zijn
Ja jij komt er wel inderdaad..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:24 schreef kepler het volgende:
[..]
ikke niet nu, want ik heb pauze
dadelijk weer tot 1730 college
prima, ik ga naar Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja jij komt er wel inderdaad..
Hoe ging het met je solli gesprekken voor je stage?
Cool Gijsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef kepler het volgende:
prima, ik ga naar Nieuw-Zeeland
het enige wat er nog moet gebeuren is dat de stage-coordinator het goed moet keuren. Maar ze heeft al gezegd dat het in orde is, het moet nu dus ff officieel gebeuren. Lekker vier maanden naar Nieuw-Zeelandvolgende week ticket boeken
Het is gewoon 21 uur vliegen en iets van 30 uur reizen
![]()
dat was ik wel van planquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cool GijsGeniet ervan!
Ik weet dat de 6 maanden die ik in Colorado heb doorgebracht het hoogtepunt van mijn studie waren.
gaaf manquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
het enige wat er nog moet gebeuren is dat de stage-coordinator het goed moet keuren. Maar ze heeft al gezegd dat het in orde is, het moet nu dus ff officieel gebeuren. Lekker vier maanden naar Nieuw-Zeelandvolgende week ticket boeken
![]()
Lekker Gijs, ben blij voor je!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
Joh, paar jaar werken en je hebt die lening van IBG ook weer afgelost. Dit is een ervaring die je de rest van je leven met je meeneemt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef kepler het volgende:
dat was ik wel van planAlleen het ticket is redelijk prijzig
Maar ik gooi gewoon de lening bij de IBG omhoog
GIJS!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
Kut je was me voor. Wilde al posten moeilijk he lezenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef silver-surfer het volgende:
Neeee nieuw zeeland ook...Kep
Voor hoelang gijs?
Edit... ah 4 maanden
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:21 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kut je was me voor. Wilde al posten moeilijk he lezen
Ik zag m jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:15 schreef Sjotime het volgende:
B... had jij die physics engine gezien met die wolf![]()
OMG !
En dat sms'je ook![]()
tuurlijk, ik ga voor die stage een blog opstarten. Beetje mijn ervaringen posten enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef Quinny het volgende:
Wat gaaf he Kep.
Wel af en toe een update geven hoor
Surf dan af en toe maar naar de webcam van Daytona beachquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ga voor die stage een blog opstarten. Beetje mijn ervaringen posten enzo
en ik ga begin juli weg en kom ergens eind oktober terug. Laatste drie weken een beetje rondreizen daarHet is alleen wel winter daar
Dus ik heb een jaar lang winter
winterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ga voor die stage een blog opstarten. Beetje mijn ervaringen posten enzo
en ik ga begin juli weg en kom ergens eind oktober terug. Laatste drie weken een beetje rondreizen daarHet is alleen wel winter daar
whehehehequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Surf dan af en toe maar naar de webcam van Daytona beach
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Surf dan af en toe maar naar de webcam van Daytona beach
Ik zie m al lopen daar.. mager en zo wit als een melkpakquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whehehehe![]()
kan hij zien wat hij in real life ook had kunnen zien idd....
alleen 1 troost voor hem..... het had voor hem toch niks uitgemaakt of ie er ook daadwerkelijk zou zitten dus....
Snel 20 worden dan!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef kepler het volgende:
[..]
er was vorige week nog op het nieuws dat er in Nieuw Zeeland een mannentekort is, vooral in de leeftijd 20-40.![]()
veel gebieden van NZ ligt er vaak >1 meter sneeuw in de winterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wintergijs.... daar is het volgens mij nooit winter
ligt er dus maar aan waar je zitquote:Over het algemeen kent Nieuw-Zeeland een gematigd zeeklimaat. Het noorden, dat dichter bij de evenaar ligt, is iets warmer dan het zuiden, maar de grootste klimatologische verschillen zijn te vinden tussen de west- en oostkust van het Zuidereiland. De veelal uit het westen waaiende wind zorgt voor uitzonderlijk veel neerslag in het zuidwesten, waar jaarlijks zo'n 8.000 mm regen valt. Ten oosten van de Nieuw-Zeelandse Alpen is het veel droger. De zonnigste regio's zijn Nelson en Marlborough in het noorden van het Zuidereiland, waar veel wijngaarden zijn te vinden. Hier valt op jaarbasis gemiddeld 230 mm neerslag. In de Nieuw-Zeelandse Alpen valt tijdens de winter de neerslag veelal als sneeuw en hier zijn dan ook meerdere skigebieden te vinden. Northland en Bay of Plenty in het noorden van het Noordereiland kennen een subtropisch klimaat en hier bevinden zich veel kiwiplantages.
daarvan kan Kep met een beetje geluk veel plekken gaan bekijken waar het is opgenomen, net als vele andere filmsquote:
Ik ga ze allemaal lezenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
afgelopen zondag deel 3 weer gezienquote:
kou? lekker weer hier hoor....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Quinny het volgende:
Ik moet zo echt even naar buiten om boodschappen te doen. Maar ik heb geeeeeeen ziiiiiiinnnnn. Kut kou
Ja die heb ik ook niet zo lang geleden nog gezien.. maar die uncut versie duurt godver wel heel lang moet ik zeggen, en niet de mogelijkheid om de "theater" version te kijken hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
afgelopen zondag deel 3 weer gezienheeeeeeeeeeeerlijke film
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wintergijs.... daar is het volgens mij nooit winter
Smaakvolquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:45 schreef silver-surfer het volgende:![]()
![]()
![]()
Het huis van Tiger Woodshttp://www.flurl.com/item/Home_Tiger_Woods_u_99915/
Oh dat is die Branson zeker... ja die zal ook wel een KAST van een huis hebben,....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Smaakvol
Voor een neger.
Bij MTV crips was afgelopen weekend het huis... of liever gezegd.. het eiland van de baas van Virgin records.... magistraal ook
check dit danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh dat is die Branson zeker... ja die zal ook wel een KAST van een huis hebben,....
En heel veel auto's ...
TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFFFFFFUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
check dit dan![]()
![]()
http://www.virgin.com/subsites/necker/
Ja dat eiland inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
check dit dan![]()
![]()
gijs.... dat gaat toch heeeelmaal nergens overquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat eiland inderdaad
Wat ik cool vond.. hij heeft de douche buiten staan.. je staat poedelnaakt buiten, uitzicht op de zee.. "Er is toch niemand die je ziet" ... en de toilet er naast!!
Dat terras vlak aan het strand.. met uitzicht op een fel blauwe zee.. prachtig..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs.... dat gaat toch heeeelmaal nergens over![]()
heeerlijk schijten... met uitzicht op zee....
![]()
![]()
En dan zit je wel een halfuur te poepen hoor... makkelijk!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee dat gaat nergens overquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die aflevering zou ik wel willen zien ja... dan zit je kwijlend voor de tv manquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat gaat nergens over![]()
Die chef zat aan het einde van de clip dus ook met zn broek naar beneden met de frisse zeewind door zn haar en gebruinde kop over de zee uitkijkend te schiijten idd
Zal wel weer worden herhaald ook bij MTV.. ieder weekend zijn die filmpjes er achter elkaar op, ik check het nu een week of 3 en heb al veel herhalingen gezien ook
33.000$ per weekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
check dit dan![]()
![]()
Voor financieel onafhankelijk doe ik het alquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
33.000$ per weekIk fucking ga,...
VERDOMME waarom ben ik niet financieel rijk !!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef Bastard het volgende:
http://www.techeblog.com/(...)azy-case-mods-part-1
Tof gijsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef kepler het volgende:
[..]
dat was ik wel van planAlleen het ticket is redelijk prijzig
Maar ik gooi gewoon de lening bij de IBG omhoog
![]()
quote:jammer is wel dat ik de geboorte van het kindje van William en Angeliek mis...
quote:
Whahaha!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Sjotime het volgende:
whahahahaha
http://www.yourdailymedia(...)ss_In_The_Door_Prank
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:52 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.yourdailymedia.com/media/1139502428
Het is hier nog steeds dikke jassen en handschoenen weerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kou? lekker weer hier hoor....heerlijk.... lente is begonnen
![]()
Hoe is het dropie !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds dikke jassen en handschoenen weer![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www.break.com/index/runoverskater.html
whahahahaha
http://www.yourdailymedia(...)ss_In_The_Door_Prank
leuke sportquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:52 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.yourdailymedia.com/media/1139502428
quote:Moslims verslaan homo's op voetbalveld
AMSTERDAM - Moslims hebben homo's dinsdag op het voetbalveld een forse nederlaag bezorgd. Een team van islamieten en een team van homoseksuelen speelden een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tegen elkaar in Amsterdam. Doel was om de twee groepen dichter bij elkaar te brengen. De moslims wonnen gemakkelijk met 4-0.
De wedstrijd vond plaats op de Internationale Dag tegen Racisme. De match was onderdeel van een verbroederingstoernooi, waaraan ook een team van latino's en een elftal van meisjes meededen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:12 schreef Bastard het volgende:
He wat een energieke dag
Zonnetje schijnt al lekker, raampje open, kachel aan, slamFM aan..
gijssssssquote:
Maar goed dat ze hebben gewonnen, anders hadden er weer rellen uitgebroken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:15 schreef mr_Brown het volgende:
ff serieus....die amsterdammers verzinnen ook echt van alles hè
[..]
quote:
hjahhahahahahaha ja idd.... gaan ze weer broeliebroelie doen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed dat ze hebben gewonnen, anders hadden er weer rellen uitgebroken.
Ja heb je wel eens he.. zie je het zonnetje opkomen, lekkere plaat op de radio.. lekker hard zetten en je on top of the world voelen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
lekker hè.... vanmorgen licht zien worden.... ook altijd wel een mooi gezicht
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb je wel eens he.. zie je het zonnetje opkomen, lekkere plaat op de radio.. lekker hard zetten en je on top of the world voelen.
Zal wel weer afgelopen zijn als ik zo op mn werk ben
quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet .. GRaw is hype is weer voorbij
ik begin vandaag 10m van huis af, 5 minuten werk daar en dan 3 kwartier in de file staan naar me standplaatsquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]was wel lekker wakker vanmorgen idd....
niet kunnen poepen
lekker lang gedouched
geen file
lekkere muziek
maar dan kom je op je werk idd
ik heb hier vanochtend gewoon het licht aan moeten doen![]()
ik snap je nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik begin vandaag 10m van huis af, 5 minuten werk daar en dan 3 kwartier in de file staan naar me standplaats
Lentezon geeft energiequote:Op woensdag 22 maart 2006 07:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]was wel lekker wakker vanmorgen idd....
niet kunnen poepen
lekker lang gedouched
geen file
lekkere muziek
maar dan kom je op je werk idd
ik heb hier vanochtend gewoon het licht aan moeten doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |