Atari!quote:
quote:
Ik ga het ook gewoon droog meemaken Gijs.. lekker beetje lopen, beetje babbelen, beetje slaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Gijs..........Je maakt me warm van binnen !
quote:
Dat is ook de kracht van het spel Gijs... geen zin in andere quests? Niet doen... wel zin in dat... dan dat doen... het enige wat echt verplicht is is de main story quests doen als je het spel wilt uitspelen... voor de rest mag je zelf weten hoe, wanneer en waaromquote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga het ook gewoon droog meemaken Gijs.. lekker beetje lopen, beetje babbelen, beetje slaan.
Hoe moeilijk zal het zijn beetje potions verzamelen enzo??
Leuke lijkt me dat iedereen een eigen weg gaat, andere dingen mee zal maken.
Een soort GTA RPG?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van het spel Gijs... geen zin in andere quests? Niet doen... wel zin in dat... dan dat doen... het enige wat echt verplicht is is de main story quests doen als je het spel wilt uitspelen... voor de rest mag je zelf weten hoe, wanneer en waarom
Je gaat echt heftige dingen zien op je avontuur !
Al een jaar niet meerquote:
Ja is toch hartstikke mooi om te zien hoor.. kan niet anders zeggen.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]Gijs.... ik hou me liever hier mee bezig
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet, ik ben keihard bezigquote:
Waarom niet? Een hand past ook.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
Sjooo... nog wat geprobeerd?ik heb er nog eens over nagedacht, maar het is technisch niet eens mogelijk volgens mij
whahahahahahaquote:
Zit er nog verschil in ook dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahaha![]()
![]()
![]()
had het over die cockringheb de moeilijkste uitgezocht whehehe
Gijs.... wist ik ook niet man... zaterdag met O-Ren de Cristine Le Duc in..... je ziet echt zoooooveel verschillende shit enzoquote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit er nog verschil in ook dan?
Hahaha, ja ik verbaas me daar ook weleens over. Net als over de PABO catalogus trouwens.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs.... wist ik ook niet man... zaterdag met O-Ren de Cristine Le Duc in..... je ziet echt zoooooveel verschillende shit enzo![]()
Rens had er 1 uitgezocht wat je er simpelweg omheen moet doen met ribbeltjes enzo.... maar dat vond ik niet zo spannend
![]()
ze hebben me daar een partij shit staan![]()
eeeecht niet normaal!
ok! nu we het hier over hebben!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik verbaas me daar ook weleens over. Net als over de PABO catalogus trouwens.
Hahahha, het is altijd iemand anders die m voor je besteld jaquote:Op maandag 20 maart 2006 10:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok! nu we het hier over hebben!
WELKE LUL HEEFT DIE VOOR MIJ BESTELD!!!![]()
![]()
kreeg em vorige week binnen
nog bedankt daarvoor trouwens
die kutexcuses ook altijdquote:Op maandag 20 maart 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahha, het is altijd iemand anders die m voor je besteld ja![]()
jah... maar het moet iemand zijn die mijn adres weet..... en ik heb nog steeds geen idee wie het gedaan heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahha, het is altijd iemand anders die m voor je besteld ja![]()
ligt eraan.... vaak webradio... music one http://www.m1live.comquote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luisteren jullie eigenlijk muziek op je werk oid? Zo ja, wat dan? Zelf meegebrachte shit of webradio ofzo?
Ah, je luistert via de boxen? Ik zit nu een beetje 538 te luisteren via oordopjes...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ligt eraan.... vaak webradio... music one http://www.m1live.com
of zelf meegebrachte shit... maar dat vinden ze hier vaak te hard![]()
Aangezien mn manager de radio een storende faktor vind staat deze permanent op fluisterstand..quote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luisteren jullie eigenlijk muziek op je werk oid? Zo ja, wat dan? Zelf meegebrachte shit of webradio ofzo?
dat vond mijn manager ook, maar ik nietquote:Op maandag 20 maart 2006 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aangezien mn manager de radio een storende faktor vind staat deze permanent op fluisterstand..
Radio werkt in mijn geval juist motiverend. Zou gek worden als ik moest werken in stilte...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aangezien mn manager de radio een storende faktor vind staat deze permanent op fluisterstand..
Show me masterquote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat vond mijn manager ook, maar ik niet.... dus.... heb ik gewoon speakertjes aangesloten op mijn laptop en luister ik gewoon naar de radio hier
Ja zou wel willen jongen... maar dan kom ik nog 1000 euro (2200 gulden) tekortquote:Op maandag 20 maart 2006 11:01 schreef Sjotime het volgende:
B,.. als je over gaat naar 16:9 richt je dan direct op lcd of plasma en pak het goed aan,....... wordt steeds goedkoper... !
het boeit me gewoon niet wat ze vinden... ik zeg .... ik kan mijn werk niet doen zonder muziek.... anders moet ik naar dat nerd gebrabbel luisteren en dat trek ik nietquote:
Ik zit hier met een manager en nog 3 schapen op de kamer. Kan wel de radio harder zetten.. manager zet m weer zachterquote:Op maandag 20 maart 2006 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het boeit me gewoon niet wat ze vinden... ik zeg .... ik kan mijn werk niet doen zonder muziek.... anders moet ik naar dat nerd gebrabbel luisteren en dat trek ik niet![]()
Heb je niet stiekem een afstandsbedieningquote:Op maandag 20 maart 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit hier met een manager en nog 3 schapen op de kamer. Kan wel de radio harder zetten.. manager zet m weer zachter
Soms zet ik hem daarna meteen weer harder.. maar als ie dan vraagt wie dat heeft gedaan wijzen ze allemaal naar mij, ipv dat ze zeggen "wij willen muziek horen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |