quote:Op maandag 20 maart 2006 20:46 schreef jerver73 het volgende:
Nomaden onder alliantie?
Uzumaki_Naruto +1quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nomadische Onaantastbare Alliantie?
GLO +1quote:Op maandag 20 maart 2006 21:24 schreef GLO het volgende:
Cosmic Dealer?
Wel een hele goeie gelukkig. Heb de band nog 's live gezien ook, ook al kan ik me van het optreden zelf niets meer herinneren.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:27 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
vermakelijke band
jammer dat ze maar 1 lp hebben gemaakt
heb je de lp ook?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Wel een hele goeie gelukkig. Heb de band nog 's live gezien ook, ook al kan ik me van het optreden zelf niets meer herinneren.
Het origineel is idd een vet collector's item. Maar ook voor de gewone winkelprijs had ik indertijd te weinig geld, jammer genoeg. Ik heb 'm toen maar geleend van de bieb en op cassette opgenomen. Een paar jaar geleden is-ie wel opnieuw uitgebracht, op vinyl, door Pseudonym Records. Maar ja, da's toch niet helemaal echt.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
heb je de lp ook?
want die moet nogal veel opbrengen als ik het goed heb
Da's 75% right!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:52 schreef Neleos het volgende:
Bruce Wellington en Rick Buckler?
Hmm, ja. Maar ik kon me niet beheersen en had het ondertussen al opgezochtquote:Op maandag 20 maart 2006 23:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's 75% right!
Wat zeg ik, 87 % !
Alleen Wellington is namelijk niet goed, en daarvan alleen het eerste deel. Dat moet zijn het Engelse woord voor [afbeelding]
Het eerste deel was niet goed, dus je laatste antwoord wel...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bruce Wellingfox? Of Foxton?
Ik heb zelf wat uitgezocht hoor, maar mijn vader was redelijk Jethro tull fan.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:40 schreef bukgeit het volgende:
Ha, wat voor spul zit ertussen?
Zo. Daar noem je me toch drie van mijn all-time faves... (Transformer, Déjà Vu en Siren)quote:Op maandag 20 maart 2006 23:52 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb zelf wat uitgezocht hoor, maar mijn vader was redelijk Jethro tull fan.
De paar platen uitgezocht zijn Lou Reed - Transformer, Janis Joplin - hits dingetjes, Pink Floyd - The Wall, Leonard Cohen - New skin for the old ceremony, CSNY - Deja Vu, Roxy music - Siren, Soft Machine - Third en Jethro Tull - Minstrel in the gallery. Platen die ik niet echt goed ken maar wel "aardig" blijken te zijn.
Ja, ik was zelf ook wel tevreden met mijn keuzesquote:
Haha, gelijk heb je. Maar mijn zoon moet het niet in z'n hoofd halen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, ik was zelf ook wel tevreden met mijn keuzesHet mooie is natuurlijk dat ik die platenspeler nooit meer teruggeef, nog meer platen ga overheven naar mijn place en daarna ook de collectie van mijn oom ga plunderen. God, i love myself
![]()
Sterker nog: ze zijn onlangs getrouwd. Voor de juiste band geef ik het puntquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:42 schreef cafca het volgende:
Gokje dat ze gaan trouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |