Hey.. Ik heb mijn best gedaan!!quote:Op maandag 20 maart 2006 07:53 schreef Stofje het volgende:
Niet de OP die we willen. Half 12 derhalve.
Goedemorgen.
Mag nu ook wel hoor, ik ben nog wakkerquote:Op maandag 20 maart 2006 07:54 schreef Stofje het volgende:
And a special goodmorning to a wonderful lady, I'll call you after 6.
Oh, ik dacht dat niemand begreep wat ik typte. Dat het een soort geheimtaal was.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag nu ook wel hoor, ik ben nog wakker
Engels is al een tijdje geen geheimtaal meerquote:Op maandag 20 maart 2006 07:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat niemand begreep wat ik typte. Dat het een soort geheimtaal was.. Maar oké, wat is je nummer.
Je kijkt er zo bij alsof dit een levensbedreigend iets is.. Ik maakte maar een grapje hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 07:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat niemand begreep wat ik typte. Dat het een soort geheimtaal was.. Maar oké, wat is je nummer.
Merde.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Engels is al een tijdje geen geheimtaal meer
Oh, je bent er zo één. Zo één die haar nummer niet durft te geven op een openbaar forum. Zo één die zich daar te goed voor voelt. Zo één die dan denkt dat er hele enge mannetjes gaan bellen met erecte penissen en hijgerige stemmetjes. Tssk.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je kijkt er zo bij alsof dit een levensbedreigend iets is.. Ik maakte maar een grapje hoor!
quote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef Chowi het volgende:
Ik. Ga. Naar. School.
Doei.
En nee, ik wens jullie geen goedemorgen.
Goedenmorgen Joeyquote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef Chowi het volgende:
Ik. Ga. Naar. School.
Doei.
En nee, ik wens jullie geen goedemorgen.
Nee hoor, maar één keer met mijn nummer op het internet vind ik al meer dan genoegquote:Op maandag 20 maart 2006 08:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo één. Zo één die haar nummer niet durft te geven op een openbaar forum. Zo één die zich daar te goed voor voelt. Zo één die dan denkt dat er hele enge mannetjes gaan bellen met erecte penissen en hijgerige stemmetjes. Tssk.
Nou hup posten maar.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar één keer met mijn nummer op het internet vind ik al meer dan genoeg![]()
Jaja, zou welquote:Op maandag 20 maart 2006 08:04 schreef Stofje het volgende:
Mijn nummer schijnt eens op een gay-forum gestaan te hebben. Na 2 uur 's nachts. Dat was best irritant. Die homo () had één verkeerd cijfertje in z'n nummer gezet, waardoor het de mijne werd.
De volgende ochtend had ik veel sms-jes. En veel gemiste oproepen. En veel voice-mailberichten.
Alleen voor Stofjequote:Op maandag 20 maart 2006 08:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo één. Zo één die haar nummer niet durft te geven op een openbaar forum. Zo één die zich daar te goed voor voelt. Zo één die dan denkt dat er hele enge mannetjes gaan bellen met erecte penissen en hijgerige stemmetjes. Tssk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen voor StofjeIk vermoed dat VM zich baseert op een eeuwenoud Duits gezegde: "An die nase eines Mannes, erkannt man sein Johannes". En VM, dat gezegde is wáár.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is gewoon het feit geweest dat ik me uitgedaagd voeldequote:Op maandag 20 maart 2006 08:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat VM zich baseert op een eeuwenoud Duits gezegde: "An die nase eines Mannes, erkannt man sein Johannes". En VM, dat gezegde is wáár.
[..]
Alleen voor Stofje
[spoiler]0622322587[/spoil
Is een bug in de software denk ik!quote:Op maandag 20 maart 2006 08:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
tonks, je spoiler-codes werken niet. Dat is niet netjes, hè.
Ik had jou ook niet verwacht, eerder Tonks met excuses voor het herhalen van mijn nummer!quote:Op maandag 20 maart 2006 08:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik bel je ook niet hoor, maak je maar geen zorgen.
Goodmorningquote:Op maandag 20 maart 2006 07:54 schreef Stofje het volgende:
And a special goodmorning to a wonderful lady, I'll call you after 6.
Ik bel je vanavond wel voor cheile seksquote:Op maandag 20 maart 2006 08:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had jou ook niet verwacht, eerder Tonks met excuses voor het herhalen van mijn nummer!
Alleen als het harde neukseks is!quote:Op maandag 20 maart 2006 08:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik bel je vanavond wel voor cheile seks![]()
[..]
Alleen voor StofjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff... okee deal.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen als het harde neukseks is!
Moet je mijn naam wel goed schrijvenquote:Op maandag 20 maart 2006 08:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Jaja je vriendje wordt over genomen door geileneukseksvikingsmeisje!
Bel dan zelf, lafaard!quote:Op maandag 20 maart 2006 08:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neem het op met een microfoon. Ik voel een goed topic aankomen.
Oók mooi.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Jaja je vriendje woord over genomen door geileneukseksvikingmeisje!
Snoeiharde sexquote:Op maandag 20 maart 2006 08:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij ons is het romantiek, bij Stofje gewoon seks
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij ons is het romantiek, bij Stofje gewoon seks
Oh, heerlijk dat Duits.. Net of ik in een geile oude Tiroller zitquote:Op maandag 20 maart 2006 08:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
An die nase eines Mannes, erkannt man sein Johannes.
Tja, tonks, ik zei het al eerder.
Is gelukkig niet elke morgen zo hoor..quote:Op maandag 20 maart 2006 08:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een opwinding op de vroeg morgen![]()
Bij mij welquote:Op maandag 20 maart 2006 08:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Is gelukkig niet elke morgen zo hoor..
Nopequote:Op maandag 20 maart 2006 08:45 schreef Stofje het volgende:
VM, ben je al gebeld, eigenlijk?
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:49 schreef SHE het volgende:
Voor het eerst sinds maaaaaaaaaaaaaaaanden weer een kop koffie voor mezelf gezet.
Alsof ik pep in mijn donder heb...christus . Was even vergeten hoe kick koffie was![]()
*stuiter*
Ga je em daar vullen??quote:Op maandag 20 maart 2006 08:57 schreef tonks het volgende:
VM, mijn telefoon ist leeg. ik ga nu naar school![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog maar even wat lesjes volgen
Duhquote:Op maandag 20 maart 2006 09:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je bent liever met mij bezig??
Toevallig kan het weer geen bagger zijn,quote:Op maandag 20 maart 2006 10:27 schreef numero_uno het volgende:
GoedemorgenHet weer is hier trouwens vrij bagger
Ik zag jou ook vunzen met anderen in topics!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:26 schreef SHE het volgende:
Zeg Tonks, jij schaamteloze kuthoer dat je er rondloopt! Ik dacht dat je een ongezonde obsessie voor mij had...ik ben even afwezig en je zit je meteen bij de volgende in te likken.
Ik ben niet meer op jou, dat begrijp je he?
Dus ik ben tweede keusquote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zag jou ook vunzen met anderen in topics!
Toen was jij nog niet in beeld, maar ja, toen ik jou zag was ik gelijk verkochtquote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Net als ik! eerst ging je op Stofje af![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toen was jij nog niet in beeld, maar ja, toen ik jou zag was ik gelijk verkocht![]()
Je weetquote:Op maandag 20 maart 2006 10:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mm, zo mannelijk als je dat doet![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, als je mij opwindt, wind ik jou weer op
Hoor ik daar toch iets van jaloezie?? En om 12 uur begint de middag pasquote:Op maandag 20 maart 2006 11:04 schreef Stofje het volgende:
Gaan jullie even spijkers met koppen slaan, over 20 minuten gaat dit topic dicht.
Klik me maar op msn als je me wilt vindenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klik maar op mijn history als je me wilt vinden
Stimmt. Maar de OP is bagger, dus is het half 12.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoor ik daar toch iets van jaloezie?? En om 12 uur begint de middag pas
Dit voelt heel persoonlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 11:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stimmt. Maar de OP is bagger, dus is het half 12.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ok. 12 uur. Wel opschieten met die date!
jij hebt ook geen enkele ruggegraat he, eerst zeggen dat het om half 12 dicht gaat, en dan voor een msn-gesprekje het toch langer openlatenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ok. 12 uur. Wel opschieten met die date!
Hij is blauw hij kan ermee wegkomenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij hebt ook geen enkele ruggegraat he, eerst zeggen dat het om half 12 dicht gaat, en dan voor een msn-gesprekje het toch langer openlaten
het ontbreken van ruggegraat is toch ook een eerste vereiste voor het blauwschapquote:
Sja je moet ook je theorie halen voor je auto mag rijden, weet jij nog hoeveel lading aan de voorkant mag uitsteken?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het ontbreken van ruggegraat is toch ook een eerste vereiste voor het blauwschap
nee, maar dat heb ik ook nooit geweten, daarbij zat ik strontzat in de zaal tijdens theorie examen, het was namelijk om 9 uur 's ochtends en ik had net een feestje gehad tot half 9quote:Op maandag 20 maart 2006 11:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sja je moet ook je theorie halen voor je auto mag rijden, weet jij nog hoeveel lading aan de voorkant mag uitsteken?
Whehe ok goed excuusquote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, maar dat heb ik ook nooit geweten, daarbij zat ik strontzat in de zaal tijdens theorie examen, het was namelijk om 9 uur 's ochtends en ik had net een feestje gehad tot half 9eigenlijk later, maar ja dan had ik mijn examen gemist, uiteindelijk 5 fouten
heb ook nooit in theorieboeken gekeken eigenlijk, gewoon op dom boerenverstand
als het niet waar was geweest was het ook wel een mooi verhaal geweest jaquote:
* Schrijft op voor zaterdagavondquote:Op maandag 20 maart 2006 11:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als het niet waar was geweest was het ook wel een mooi verhaal geweest ja
lol, heb je iedere zondag theorieexamen danquote:
Neuhj maar heb ik een cool verhaalquote:Op maandag 20 maart 2006 11:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lol, heb je iedere zondag theorieexamen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |