Hey.. Ik heb mijn best gedaan!!quote:Op maandag 20 maart 2006 07:53 schreef Stofje het volgende:
Niet de OP die we willen. Half 12 derhalve.
Goedemorgen.
Mag nu ook wel hoor, ik ben nog wakkerquote:Op maandag 20 maart 2006 07:54 schreef Stofje het volgende:
And a special goodmorning to a wonderful lady, I'll call you after 6.
Oh, ik dacht dat niemand begreep wat ik typte. Dat het een soort geheimtaal was.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mag nu ook wel hoor, ik ben nog wakker
Engels is al een tijdje geen geheimtaal meerquote:Op maandag 20 maart 2006 07:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat niemand begreep wat ik typte. Dat het een soort geheimtaal was.. Maar oké, wat is je nummer.
Je kijkt er zo bij alsof dit een levensbedreigend iets is.. Ik maakte maar een grapje hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 07:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat niemand begreep wat ik typte. Dat het een soort geheimtaal was.. Maar oké, wat is je nummer.
Merde.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Engels is al een tijdje geen geheimtaal meer
Oh, je bent er zo één. Zo één die haar nummer niet durft te geven op een openbaar forum. Zo één die zich daar te goed voor voelt. Zo één die dan denkt dat er hele enge mannetjes gaan bellen met erecte penissen en hijgerige stemmetjes. Tssk.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je kijkt er zo bij alsof dit een levensbedreigend iets is.. Ik maakte maar een grapje hoor!
quote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef Chowi het volgende:
Ik. Ga. Naar. School.
Doei.
En nee, ik wens jullie geen goedemorgen.
Goedenmorgen Joeyquote:Op maandag 20 maart 2006 07:59 schreef Chowi het volgende:
Ik. Ga. Naar. School.
Doei.
En nee, ik wens jullie geen goedemorgen.
Nee hoor, maar één keer met mijn nummer op het internet vind ik al meer dan genoegquote:Op maandag 20 maart 2006 08:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo één. Zo één die haar nummer niet durft te geven op een openbaar forum. Zo één die zich daar te goed voor voelt. Zo één die dan denkt dat er hele enge mannetjes gaan bellen met erecte penissen en hijgerige stemmetjes. Tssk.
Nou hup posten maar.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar één keer met mijn nummer op het internet vind ik al meer dan genoeg![]()
Jaja, zou welquote:Op maandag 20 maart 2006 08:04 schreef Stofje het volgende:
Mijn nummer schijnt eens op een gay-forum gestaan te hebben. Na 2 uur 's nachts. Dat was best irritant. Die homo () had één verkeerd cijfertje in z'n nummer gezet, waardoor het de mijne werd.
De volgende ochtend had ik veel sms-jes. En veel gemiste oproepen. En veel voice-mailberichten.
Alleen voor Stofjequote:Op maandag 20 maart 2006 08:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo één. Zo één die haar nummer niet durft te geven op een openbaar forum. Zo één die zich daar te goed voor voelt. Zo één die dan denkt dat er hele enge mannetjes gaan bellen met erecte penissen en hijgerige stemmetjes. Tssk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen voor StofjeIk vermoed dat VM zich baseert op een eeuwenoud Duits gezegde: "An die nase eines Mannes, erkannt man sein Johannes". En VM, dat gezegde is wáár.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is gewoon het feit geweest dat ik me uitgedaagd voeldequote:Op maandag 20 maart 2006 08:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat VM zich baseert op een eeuwenoud Duits gezegde: "An die nase eines Mannes, erkannt man sein Johannes". En VM, dat gezegde is wáár.
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alleen voor Stofje
[spoiler]0622322587[/spoil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |